Beppu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 17 minuten geleden zei Satyr: Zie de reactie van Mansveld hierboven. Zolang jij doet wat Antifa wil, is alles koek en ei, maar zet één stap buiten de lijntjes en je bent voor altijd een paria. En de lijntjes bepaalt Antifa naar eigen goedkeuren. Nogmaals. Waar heb je gezien dat de supporters van Sankt Pauli spelers hebben bekritiseerd, uitgejouwd of überhaupt niet hebben geaccepteerd omdat ze anders zijn dan hun? Zolang je daar geen antwoord op hebt loopt iedere vergelijking tussen supporters van Lazio, Hansa Rostock of Israëlische clubs in vergelijking met sankt pauli mank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Ik ben daar ook heel benieuwd naar. Heb St. Pauli wel beetje vanaf een afstandje gevolgd, maar nooit het idee gehad dat ze ergens een grens over zijn gegaan. Als dat wel zo is, zie ik het ook heel graag. Als ik Google kom ik ook niet zo snel wat tegen. Wat ik juist interessant vind, is dat ze niet proberen om sport en politiek te scheiden. Voetbal is politiek. Of je 't nou wilt of niet. Als het gros van de clubs zich schikt naar de regels, dan vind ik het juist mooi om te zien als zo'n club het anders probeert aan te pakken. Eén van de dingen waar ik bij St Pauli dan ook heel benieuwd naar ben is of/hoe ze de kernwaarden van hun club overeind kunnen houden in een voetballandschap wat financieel/economisch totaal iets anders vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus (bewerkt) 18 minuten geleden zei cimbomcu: Nogmaals. Waar heb je gezien dat de supporters van Sankt Pauli spelers hebben bekritiseerd, uitgejouwd of überhaupt niet hebben geaccepteerd omdat ze anders zijn dan hun? Zolang je daar geen antwoord op hebt loopt iedere vergelijking tussen supporters van Lazio, Hansa Rostock of Israëlische clubs in vergelijking met sankt pauli mank. Je wilt een één op één vergelijking met extreem rechts. Dat gaat niet. Het werkt anders. Ik kan wel het voorbeeld geven dat als je volgens Antifa (en daarmee St Pauli) niet duidelijk pro-Palestina bent, dan ben je automatisch Pro-Israel en dus fout. Hetzelfde als met Sea Shepherd, je moet hun extreme mening steunen, anders ben je pro-walvisjacht. Die aanvoerder van Excelsior, die de one love band niet wilde dragen, zal nooit bij Pauli spelen. Op basis van die weigering, niet op basis van zijn spel. En die jongen is echt geen homohater, maar zo zien ze hem nu wel en dat voor de rest van zijn leven, hij kan 1000x sorry zeggen, het is te laat 5 augustus bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 39 minuten geleden zei Satyr: Je wilt een één op één vergelijking met extreem rechts. Dat gaat niet. Het werkt anders. Ik kan wel het voorbeeld geven dat als je volgens Antifa (en daarmee St Pauli) niet duidelijk pro-Palestina bent, dan ben je automatisch Pro-Israel en dus fout. Hetzelfde als met Sea Shepherd, je moet hun extreme mening steunen, anders ben je pro-walvisjacht. Die aanvoerder van Excelsior, die de one love band niet wilde dragen, zal nooit bij Pauli spelen. Op basis van die weigering, niet op basis van zijn spel. En die jongen is echt geen homohater, maar zo zien ze hem nu wel en dat voor de rest van zijn leven, hij kan 1000x sorry zeggen, het is te laat Vanwege extreemrechtse supporters worden zelfs sommige contracten ontbonden of spelers niet gecontracteerd. Jij noemt dan eventueel, misschien de aanvoerder van Excelsior. Dat zijn alleen maar aannames en niet gebeurt. En moeten we erop tegen zijn dat Sankt Pauli juist iedereen wil accepteren? Als je blond, donker, rood, zwart of moslim of jood bent? Juist iets moois lijkt mij. Ik vind de vergelijking tussen sankt pauli en andere rechtse clubs echt misplaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Discussiëren met mensen die doen alsof Antifa een organisatie is, is sowieso vruchteloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Weliswaar niet St Pauli wel een club met hetzelfde gedachte goed https://libcom.org/article/not-welcome-vallekas-roman-zozulya-and-rayo-vallecano https://apnews.com/article/soccer-sports-germany-bundesliga-leipzig-9f711ef790211c99ca1826678ccaa0c5 Denk je niet hetzelfde niet welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 13 uur geleden zei Satyr: Je wilt een één op één vergelijking met extreem rechts. Dat gaat niet. Het werkt anders. Ik kan wel het voorbeeld geven dat als je volgens Antifa (en daarmee St Pauli) niet duidelijk pro-Palestina bent, dan ben je automatisch Pro-Israel en dus fout. Hetzelfde als met Sea Shepherd, je moet hun extreme mening steunen, anders ben je pro-walvisjacht. Die aanvoerder van Excelsior, die de one love band niet wilde dragen, zal nooit bij Pauli spelen. Op basis van die weigering, niet op basis van zijn spel. En die jongen is echt geen homohater, maar zo zien ze hem nu wel en dat voor de rest van zijn leven, hij kan 1000x sorry zeggen, het is te laat Dit is overduidelijk gebaseerd op aannames. Je moet voor de grap maar eens kijken op het forum van St Pauli naar de uitgebreide en respectvolle discussies - al tientallen jaren - over de situatie in Isräel/Gaza. Klopt gewoon niet wat je hier zegt. Ik stem in ieder geval op St Pauli hier om te adopteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel of geen St. Pauli? Wel: l Niet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel of geen St. Pauli? Wel: || Niet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus Wel of geen St. Pauli? Wel: ||| Niet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel of geen St. Pauli? Wel: |||| Niet: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel of geen St. Pauli? Wel: |||| Niet: | Ik heb liever het voorstel van Nom (Hajduk Split) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel: |||| Niet: || Ben ook meer voorstander voor Hajduk Split. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel: |||| Niet: ||| Liever een club die niet uitkomt op het hoogste niveau van een land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel: ||||| Niet: ||| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel: ||||| | Niet: ||| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel: ||||| | | Niet: ||| Moet wel stemmen op mijn eigen keus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Niet. St. Pauli is in zekere zin saai. De Bundesliga volg ik sowieso, dus dan liever iets nieuws. Wel: ||||| || Niet: |||| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wel: ||||| || Niet: ||||| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) Wel: ||||| || Niet: ||||| | St. Pauli is niets mis mee maar dan liever Hajduk. 6 augustus bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus Wel: ||||| | Niet: ||||| || Weet je wat. Als er zoveel tegen zijn, dan kies ik ook liever een andere ploeg. Het leukste is dan toch dat iedereen de club ook gaat volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Met Bas eens, we gaan gewoon allemaal richting Barcelona. Topclub in het verval maar wel een uitstekende jeugdopleiding. Moeten nog wat centjes betalen, maar misschien kunnen we dat wel betalen van het MU vrienden potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Wel: ||||| | Niet: ||||| ||| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Op 5-8-2024 om 20:05 zei cimbomcu: Vanwege extreemrechtse supporters worden zelfs sommige contracten ontbonden of spelers niet gecontracteerd. Klopt helemaal. Er spelen helemaal geen gekleurde spelers of spelers met een bepaalde religie bij (in jouw woorden) extreemrechtse clubs. Ik stem duidelijk voor niet, weg ermee. Hypocriete club in een eveneens hypocriete wijk. Wel: ||||| | Niet: ||||| |||| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten