Svenpunt Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Tegen de AI gaat het wel mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 juli Auteur Share Geplaatst 16 juli Transferlijst - winterstop S1 Al het vuurwerk heeft gehoorschade aangericht, her en der is er een oliebol te veel gegeten en vooral is de transferperiode weer begonnen! Ik zal jullie niet langer in spanning houden en aan het werk zetten, want jullie mogen via een PB weer laten weten wie en welke spelers je graag zou willen toevoegen aan de selectie. Inclusief het bedrag dat je daarvoor over zou hebben. Onderlinge transfers overeenkomen is ook nog mogelijk, dus spelers die niet aan speelminuten komen in jouw ploeg kun je misschien nog slijten aan clubs die zitten te springen om vers bloed. Doe met deze tip wat je wil Oh en er gaan steeds meer geruchten rond dat we na dit seizoen iets oostwaarts zullen vertrekken richting Duitsland en/of Oostenrijk. Maar hey, dat zijn slechts geruchten natuurlijk. Nog één keer voor de volledigheid, alle budgetten: Club Manager Budget Club Brugge Glenn08 € 12.500.000 RSC Anderlecht aron24 € - Standard Luik Svenpunt € 3.500.000 Union SG Djurovski € 5.750.000 Cercle Brugge timpy00 € 37.500.000 OH Leuven Kelvin € 15.500.000 Sint-Truiden Bogatyr € 35.500.000 Club Manager Budget PSV neva € 12.500.000 Feyenoord 007mark € 5.000.000 AZ Titan € 1.500.000 FC Utrecht FlyD € 14.799.999 Heerenveen Copywriter € 6.200.000 Sparta La Pulga € 11.500.000 NEC keano77 € 3.000.000 Groningen Becks € 10.000.000 GA Eagles bas huijsmans € 24.000.000 PEC Zwolle rich ruzzian € 45.000.000 RKC chrisje1993 € 18.000.000 Willem II nasje92 € - NAC Breda Oerlie € 1.250.000 En dan de spelers die dit keer beschikbaar zijn om een bod op uit te brengen. Let op! Er is slechts één transferronde dit keer. Dus het is alles of niets De deadline voor het sturen van een PB zet ik op vrijdag 19 juli 2024 om 19:00 uur. Naam Positie Club Waarde (bieden vanaf) Keylor Navas DM Clubloos € 5.000.000 Tekengeld David De Gea DM Clubloos € 5.000.000 Tekengeld Álvaro Fernández DM Huesca € 2.000.000 Kosuke Nakamura DM Portimonense € 900.000 Thomas Lemar VVL, AMLC Atlético Madrid € 23.000.000 Leander Dendoncker VMC, MC Aston Villa € 15.500.000 Albert Sambi Lokonga VMC, MC Arsenal € 15.500.000 Donny van de Beek VMC, MC, AMC Manchester United € 13.500.000 Brahim Diaz AMRC Real Madrid € 13.500.000 Ángel Correa MR, AMRLC, SP Atlético Madrid € 10.500.000 Jonathan Ikoné MR, AMRL Fiorentina € 6.600.000 Shaq Moore VVR, MR Nashville € 3.500.000 Nicolás Lodeiro AMRLC Orlando City € 3.300.000 Modou Barrow AMRL Al Ahli (KSA) € 2.400.000 Florian Thauvin MR, AMRC, SP Udinese € 1.400.000 Clément Lenglet VC FC Barcelona € 1.200.000 Asier Illarramendi VMC, MC FC Dallas € 1.200.000 André Franco MRC, AMRLC FC Porto € 1.100.000 Willy Boly VC Nottingham Forest € 1.000.000 Hans Hateboer VVR, MR Atalanta € 950.000 Daniele Rugani VC Juventus € 600.000 Wylan Cyprien VMC, MC Parma € 190.000 Hwang Hee-Chan AMRL, SP Wolverhampton € 21.000.000 Aaron Boupendza AMRL, SP FC Cincinnati € 3.600.000 Divock Origi AML, SP AC Milan € 2.900.000 Eldor Shomurodov AML, SP AS Roma € 1.400.000 Gonçalo Paciência SP Celta de Vigo € 180.000 Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli @neva Malik Tillman te huur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Wil iemand een speler van Cercle? Ik ga een nieuwe selectie kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Oh, en ik maar denken dat we bij Eredivisie blijven. Lekker de spelers ontwikkelen Zonde wel. Eens kijken wat ik voor 2e seizoenshelft nog doe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 25 minuten geleden zei 007mark: Oh, en ik maar denken dat we bij Eredivisie blijven. Lekker de spelers ontwikkelen Zonde wel. Eens kijken wat ik voor 2e seizoenshelft nog doe. Is Beelen beschikbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 3 uur geleden zei Copywriter: @neva Malik Tillman te huur? Goh, die speelt gewoon echt niet bij mij. Aanfluiting. Ik ga wat spelers verkopen, maar Tillman blijft, sorry. Guus Til, Isaac Babadi, Hirving Lozano, Johan Bakayoko en Fodé Fofana mogen tegen gereduceerde tarieven weg. Doe een leuk bod! De korting geldt tot 17-07 23:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 juli Auteur Share Geplaatst 17 juli 10 uur geleden zei neva: Goh, die speelt gewoon echt niet bij mij. Aanfluiting. Ik ga wat spelers verkopen, maar Tillman blijft, sorry. Guus Til, Isaac Babadi, Hirving Lozano, Johan Bakayoko en Fodé Fofana mogen tegen gereduceerde tarieven weg. Doe een leuk bod! De korting geldt tot 17-07 23:00. Uitverkoop in Eindhoven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli het geld bij NAC is op, dus spelers mogen weg voor een leuke prijs, al het geld is uitgegaan naar het bier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli 17 uur geleden zei neva: Goh, die speelt gewoon echt niet bij mij. Aanfluiting. Ik ga wat spelers verkopen, maar Tillman blijft, sorry. Guus Til, Isaac Babadi, Hirving Lozano, Johan Bakayoko en Fodé Fofana mogen tegen gereduceerde tarieven weg. Doe een leuk bod! De korting geldt tot 17-07 23:00. Dan maar Til ipv Tillman voor 4 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli 20 uur geleden zei neva: Goh, die speelt gewoon echt niet bij mij. Aanfluiting. Ik ga wat spelers verkopen, maar Tillman blijft, sorry. Guus Til, Isaac Babadi, Hirving Lozano, Johan Bakayoko en Fodé Fofana mogen tegen gereduceerde tarieven weg. Doe een leuk bod! De korting geldt tot 17-07 23:00. Moet Guusje kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli 4 uur geleden zei Copywriter: Dan maar Til ipv Tillman voor 4 miljoen? Prima! Sorry Djuro, er was iemand eerder. Vleugelfitser hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli @Fantasy Til mag van Neva naar SC Heerenveen voor 4 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli 5 minuten geleden zei neva: Prima! Sorry Djuro, er was iemand eerder. Vleugelfitser hebben? Voor 4 ging ik sowieso de concurrentie niet aan. Op de vleugels zit ik wel goed. Dan maar hopen dat ik de gelukkige ben in de biedingen. Ga er namelijk niet van uit dat je 1 van je wingers voor 1,250,000 verkoopt Of eventueel huur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli @nevawat wil je voor Babadi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli 2 minuten geleden zei La Pulga: @nevawat wil je voor Babadi? 2,5 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli 6 minuten geleden zei neva: 2,5 miljoen. Ik kom er later op terug, even overleggen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 juli Auteur Share Geplaatst 18 juli Nog minder dan 24 uur om jullie transfertargets door te geven of spelers te kopen van andere COTT-deelnemers jongens Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli @neva is er een mogelijkheid dat je Mauro Junior wilt uitlenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Op 17-7-2024 om 21:03 zei Copywriter: @Fantasy Til mag van Neva naar SC Heerenveen voor 4 miljoen. Ja. Til > sc Heerenveen 4 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 juli Auteur Share Geplaatst 18 juli Zojuist zei neva: Ja. Til > sc Heerenveen 4 miljoen Oh thanks. Die had ik al genoteerd stiekem @Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli 1 minuut geleden zei Bogatyr: @neva is er een mogelijkheid dat je Mauro Junior wilt uitlenen? Nee, sorry. Je mag wel voor 12 miljoen Bakayoko kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli 38 minuten geleden zei neva: Nee, sorry. Je mag wel voor 12 miljoen Bakayoko kopen. Ik bied 7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli 49 minuten geleden zei neva: Nee, sorry. Je mag wel voor 12 miljoen Bakayoko kopen. Bah, Belgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli 25 minuten geleden zei timpy00: Ik bied 7. Dat zijn er 5 te weinig. Kijken kijken niet kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten