neva Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Doak wilde ik best hebben ja. Ik ga een ingenieuze tactiek er in gooien jongens, dus wees gewaarschuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Shit ik had Pavlidis wel gewild, stuur me maar tikkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Net te weinig geboden voor Affengruber @aron24 wil je hem niet verhuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Enkel Yankuba binnen, helaas naast Almada gegrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 augustus Auteur Share Geplaatst 16 augustus En nu dan echt Eindelijk kunnen we écht los. Met de afgeronde transfer van Destiny Udogie naar RC Lens zijn alle deals beklonken en afgerond. Het is tijd voor de oefencampagnes, waarmee ik dan ook spoedig wil gaan starten. Stuur me jouw tactiek voor het volgende seizoen door en doe dit uiterlijk dit weekend. Hoe sneller, hoe beter. Mocht ik niets binnenkrijgen, dan begin ik alvast met de laatste tactiek die je vorig seizoen bij je vorige club hanteerde. Ik ga dit weekend beginnen met het simuleren van de eerste oefenduels. Wil je nog oefenwedstrijden wijzigen, laat het me dan vooral weten en dan zal ik kijken wat ik daarin nog kan aanpassen gedurende de voorbereidingscampagne Bayern München @timpy00 Spoiler RB Leipzig @Kelvin Spoiler Borussia Dortmund @La Pulga Spoiler SC Freiburg @Oerlie Spoiler Union Berlin @Copywriter Spoiler FC Köln @Djurovski Spoiler Gladbach @aron24 Spoiler FC Augsburg @FlyD Spoiler Schalke 04 @nasje92 Spoiler PSG @chrisje1993 Spoiler AS Monaco @Titan Spoiler Lyon @007mark Spoiler RC Lens @Becks Spoiler Reims @Svenpunt Spoiler Strasbourg @Bogatyr Spoiler Brest @Glenn08 Spoiler Saint-Etienne @bas huijsmans Spoiler Angers @keano77 Spoiler AJ Auxerre @neva Spoiler Spoiler 1.Bundesliga Bayern @timpy00 RB Leipzig @Kelvin Borussia Dortmund @La Pulga SC Freiburg @Oerlie Union Berlin @Copywriter FC Köln @Djurovski Gladbach @aron24 FC Augsburg @FlyD Schalke 04 @nasje92 Ligue 1 PSG @chrisje1993 AS Monaco @Titan Lyon @007mark RC Lens @Becks Reims @Svenpunt Strasbourg @Bogatyr Brest @Glenn08 Saint-Etienne @bas huijsmans Angers @keano77 AJ Auxerre @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Titel is binnen lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Naast alle spelers gegrepen. Is verder geen probleem aangezien ze voornamelijk voor de breedte waren. Paar spelers van het tweede doorgeschoven die deze posities nu vervullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Ik hou mijn huidige tactiek, aangezien ik daarmee kampioen ben geworden met Feyenoord. Mag er nog 1 oefenwedstrijd ergens tussen, Fantasy? Tussen Shandong en PAOK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 augustus Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2 minuten geleden zei 007mark: Ik hou mijn huidige tactiek, aangezien ik daarmee kampioen ben geworden met Feyenoord. Mag er nog 1 oefenwedstrijd ergens tussen, Fantasy? Tussen Shandong en PAOK? Vanzelfsprekend. Wat voor niveau tegenstander had je voor ogen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 1 minuut geleden zei Fantasy: Vanzelfsprekend. Wat voor niveau tegenstander had je voor ogen? Team wat een beetje makkelijk te verslaan is. Zat aan iets van Ajax te denken ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Voor Augsburg graag een oefenwedstrijd op 20/7 tegen een sterke tegenstander. Oefenwedstrijd tegen Aris Saloniki mag geannuleerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 augustus Auteur Share Geplaatst 16 augustus 4 uur geleden zei FlyD: Voor Augsburg graag een oefenwedstrijd op 20/7 tegen een sterke tegenstander. Oefenwedstrijd tegen Aris Saloniki mag geannuleerd worden. Die week is er een trainingskamp in Oostenrijk belegd, dus sterke tegenstanders zijn die week niet beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus @Fantasy graag nog een oefenwedstrijd tussen Neuchatel en Babelsberg. Het liefst een club uit de Oostenrijkse Bundesliga . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus 10 minuten geleden zei Fantasy: Die week is er een trainingskamp in Oostenrijk belegd, dus sterke tegenstanders zijn die week niet beschikbaar. De sterkst mogelijke tegenstander dan maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 augustus Auteur Share Geplaatst 16 augustus 1 minuut geleden zei FlyD: De sterkst mogelijke tegenstander dan maar Ik ga nog even kijken wat er mogelijk is om dat trainingskamp te annuleren, want anders zijn er alleen wat Oostenrijkse varianten van Bal op ´t Dak 7 beschikbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Bij mij mogen ook wel 2 of 3 oefenwedstrijden erbij. @Fantasy Sterkte maakt niet zoveel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus @Fantasy waar mogelijk zou ik graag een sterkere tegenstander treffen tussendoor en als afsluiter nog een lokaal amateurteam 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Meteen thuis tegen @chrisje1993. RIP STRASBOURG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 14 minuten geleden zei Bogatyr: Meteen thuis tegen @chrisje1993. RIP STRASBOURG Wie weet. Heb een experiment als tactiek ingestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus Oefening baart kunst Geen woorden maar daden. En dus gaan we gewoon direct door naar de eerste gespeelde oefenwedstrijden Bayern München @timpy00 Spoiler RB Leipzig @Kelvin Spoiler Borussia Dortmund @La Pulga Spoiler SC Freiburg @Oerlie Spoiler Union Berlin @Copywriter Spoiler FC Köln @Djurovski Spoiler Gladbach @aron24 Spoiler FC Augsburg @FlyD Spoiler Schalke 04 @nasje92 Spoiler PSG @chrisje1993 Spoiler AS Monaco @Titan Spoiler Lyon @007mark Spoiler RC Lens @Becks Spoiler Reims @Svenpunt Spoiler Strasbourg @Bogatyr Spoiler Brest @Glenn08 Spoiler Saint-Etienne @bas huijsmans Spoiler Angers @keano77 Spoiler AJ Auxerre @neva Spoiler Spoiler 1.Bundesliga Bayern @timpy00 RB Leipzig @Kelvin Borussia Dortmund @La Pulga SC Freiburg @Oerlie Union Berlin @Copywriter FC Köln @Djurovski Gladbach @aron24 FC Augsburg @FlyD Schalke 04 @nasje92 Ligue 1 PSG @chrisje1993 AS Monaco @Titan Lyon @007mark RC Lens @Becks Reims @Svenpunt Strasbourg @Bogatyr Brest @Glenn08 Saint-Etienne @bas huijsmans Angers @keano77 AJ Auxerre @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Dit wordt niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Een lang, zwaar seizoen in het verschiet maar alle vertrouwen dat we ver gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Alles gewonnen in de voorbereiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Foutloos, net als grootste concurrenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Alles gewonnen, zal wel niks worden dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten