Fantasy Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni Op 2-6-2024 om 20:57 zei leniaal: Selectie Polen Doelmannen Marcin Bulka Kamil Grabara Wojciech Szczęsny Verdedigers Jan Bednarek Bartosz Bereszyński Matty Cash Paweł Dawidowicz Przemyslaw Frankowski Jakub Kaminski Jakub Kiwior Lukasz Piszczek Middenvelders Grzegorz Krychowiak Karol Linetty Jakub Moder Jakub Piotrowski Sebastian Szymanski Piotr Zieliński Aanvallers Adrian Benedyczak Adam Buksa Robert Lewandowski Arkadiusz Milik Marvin Wanitzek Nicola Zalewski Reserves Lukasz Skorupski Mateusz Klich Krzysztof Piatek Leniaal - Polen.fmf 41.9 kB · 2 downloads Benedyczak is ook onvindbaar in deze game helaas. Voor hem mag nog een alternatief gezocht gaan worden. 4 minuten geleden zei keano77: Heb ik iets van keuze qua landen? Iets als Ierland, IJsland, Slowakije mag allemaal Slovenië en Schotland it is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Moeten we ook een gewenst basiselftal doorgeven? @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni 10 minuten geleden zei rich ruzzian: Moeten we ook een gewenst basiselftal doorgeven? @Fantasy Dat mag. Kom ik later nog op terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 1 uur geleden zei Fantasy: Ik begin nu met de samenstellingen van de selectie en kom tot de conclusie dat Dan Ndoye niet in mijn game bestaat. Wil je hem nog vervangen door een andere speler? Darian Males wordt van zijn boot op Mykonos geplukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leniaal Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 35 minuten geleden zei Fantasy: Benedyczak is ook onvindbaar in deze game helaas. Voor hem mag nog een alternatief gezocht gaan worden. Slovenië en Schotland it is @Fantasy Jammer dat het pareltje van Parma er niet bij kan zijn. Zou Piatek van de reservelijst zijn plek in kunnen nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni 20 minuten geleden zei leniaal: @Fantasy Jammer dat het pareltje van Parma er niet bij kan zijn. Zou Piatek van de reservelijst zijn plek in kunnen nemen? Die gaat al mee, net als de andere reserves. Er mag nog een extra speler gekozen worden om tot 26 spelers te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Doe mij Pandev maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leniaal Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 8 uur geleden zei Fantasy: Die gaat al mee, net als de andere reserves. Er mag nog een extra speler gekozen worden om tot 26 spelers te komen. @Fantasy Dan mag Dawid Kownacki mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni Op 3-6-2024 om 15:55 zei Copywriter: Selectie Oostenrijk: Doel: Patrick Pentz, Niklas Hedl, Daniel Bachmann Verdediging: Maximilan Wöber, David Alaba, Kevin Danso, Stefan Posch, Flavius Daniliuc, Leopold Querfeld, David Affengruber Middenveld: Marcel Sabitzer, Florian Grillitsch, Alexander Prass, Konrad Laimer, Paul Wanner, Nicolas Seiwald, Christoph Baumgartner, Hannes wolf Aanval: Erkan Kara, Manprit Sarkaria, Marko Arnautovic, Junior Adamu, Patrick Wimmer, Muharen Huskovic Reserve: Tobias lawal, Gernot Trauner, Philipp Mwene Tim 4 4-3-3 10.fmf 41.28 kB · 2 downloads Alexander Prass bestaat niet in mijn game. Net als Tobias Iawal. Voor hen mogen twee alternatieven gekozen worden. Op 3-6-2024 om 17:59 zei nasje92: Keepers Verdedigers Middenvelders Aanvallers Reserves Ismail Yuksek Yunus Akgun Yunus Emre Konak Tactiek: Nasje - EK Signup.fmf 45.7 kB · 1 download Bertug Yilridim kan ik helaas niet aan de selectie toevoegen, daar die niet aanwezig is in deze game. Hetzelfde geldt voor Yunus Emre Konak. Zij mogen vervangen worden door twee andere spelers. Op 4-6-2024 om 11:47 zei Mordurette: Selectie Slowakije Doelmannen Martin Dúbravka Marek Rodák Dominik Greif Verdedigers Milan Škriniar Denis Vavro Dávid Hancko Martin Valjent Norbert Gyömbér Peter Pekarík Michal Tomič Juraj Chvátal Middenvelders Juraj Kucka Stanislav Lobotka Ondrej Duda Tomáš Suslov László Bénes Matúš Bero Patrik Hrošovský Adrián Kaprálik Lukáš Haraslín Aanvallers Róbert Boženík Ladislav Almási David Strelec Reserve Ľubomír Šatka Filip Kiss Róbert Mak Tactiek Slowakije.fmf 40.76 kB · 2 downloads Ook hier. Ik had misschien een iets grotere database moeten selecteren Michal Tomič kan ik niet vinden in mijn game, net als Juraj Chvátal, Adrián Kaprálik, Ladislav Almási en Filip Kiss. Zo erg heb ik het nog niet eerder meegemaakt, maar je mag maar liefst vijf (!) vervangers oproepen - excuus voor het ongemak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni Op 7-6-2024 om 16:54 zei Bogatyr: Selectie van Dark Horse Oekraïne: Doelmannen: 1 Andriy Lunin 2 Anatolii Trubin 3 Heorhiy Bushchan Verdediging: 4 Serhiy Kryvstov 5 Valeriy Bondar (reserve) 6 Ilia Zabarnyi 7 Mikola Matvienko 8 Oleksandr Tymchyk 9 Oleksandr Zinchenko 10 Yukhim Konoplia 11 Vitaliy Mykolenko Middenveld: 12 Taras Stepanenko 13 Serhiy Sydorchuk 14 Oleksandr Pikhalionok (reserve) 15 Artem Bondarenko 16 Andriy Yarmolenko 17 Ruslan Malinovskyi 18 Mykola Shaparenko 19 Yehor Yarmoliuk 20 Viktor Tsygankov 21 Mykhaylo Mudryk 22 Heorhii Sudakov 23 Ivan Petriak (reserve) Aanvallers: 24 Danylo Sikan 25 Vladyslav Vanat 26 Artem Dovbyk Oekraine.fmf 40.89 kB · 4 downloads Yukhim Konoplia, Artem Bondarenko, Ivan Petriak en Vladyslav Vanat zijn helaas onvindbaar. Over twee jaar organiseer ik een nieuwe met een gigantische database aan spelers, want dit is drie keer ruk natuurlijk. Ook jij mag vervangers oproepen; vier stuks in dit geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 1 uur geleden zei Fantasy: Alexander Prass bestaat niet in mijn game. Net als Tobias Iawal. Voor hen mogen twee alternatieven gekozen worden. Bertug Yilridim kan ik helaas niet aan de selectie toevoegen, daar die niet aanwezig is in deze game. Hetzelfde geldt voor Yunus Emre Konak. Zij mogen vervangen worden door twee andere spelers. Ook hier. Ik had misschien een iets grotere database moeten selecteren Michal Tomič kan ik niet vinden in mijn game, net als Juraj Chvátal, Adrián Kaprálik, Ladislav Almási en Filip Kiss. Zo erg heb ik het nog niet eerder meegemaakt, maar je mag maar liefst vijf (!) vervangers oproepen - excuus voor het ongemak. Wat een ruk organisatie hebben we weer, allemachtig... 😠 Zonder dollen, zal morgenavond even gaan kijken voor je maar m'n beoogde Target Forward is er dus gewoon niet bij 😑 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni @Fantasy vervangers Patrick Wimmer en Alexander Schlager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 1 uur geleden zei Fantasy: Yukhim Konoplia, Artem Bondarenko, Ivan Petriak en Vladyslav Vanat zijn helaas onvindbaar. Over twee jaar organiseer ik een nieuwe met een gigantische database aan spelers, want dit is drie keer ruk natuurlijk. Ook jij mag vervangers oproepen; vier stuks in dit geval. Hmm zo gaat het wel moeilijk worden. Ik zal morgen eens kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Oefenwedstrijden tegen Hongarije en Roemenië voor mij aub (Bulgarije). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni (bewerkt) Op 4-6-2024 om 11:47 zei Mordurette: Selectie Slowakije Doelmannen Martin Dúbravka Marek Rodák Dominik Greif Verdedigers Milan Škriniar Denis Vavro Dávid Hancko Martin Valjent Norbert Gyömbér Peter Pekarík Michal Tomič Martin Koscelník Juraj Chvátal Boris Sekulić Middenvelders Juraj Kucka Stanislav Lobotka Ondrej Duda Tomáš Suslov László Bénes Matúš Bero Patrik Hrošovský Adrián Kaprálik Róbert Mak Lukáš Haraslín Aanvallers Róbert Boženík Ladislav Almási Adam Nemec David Strelec Reserve Ľubomír Šatka Filip Kiss Ján Gregus Albert Rusnák Tactiek Slowakije.fmf 40.76 kB · 2 downloads Hopelijk zitten deze spelers wel in jouw database @Fantasy 14 juni bewerkt door Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 juni Auteur Share Geplaatst 14 juni 1 uur geleden zei Mordurette: Hopelijk zitten deze spelers wel in jouw database @Fantasy Ga ik zsm naar kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Op 7-6-2024 om 16:54 zei Bogatyr: Selectie van Dark Horse Oekraïne: Doelmannen: 1 Andriy Lunin 2 Anatolii Trubin 3 Heorhiy Bushchan Verdediging: 4 Serhiy Kryvstov 5 Valeriy Bondar (reserve) 6 Ilia Zabarnyi 7 Mikola Matvienko 8 Oleksandr Tymchyk 9 Oleksandr Zinchenko 10 Yukhim Konoplia Eduard Sobol 11 Vitaliy Mykolenko Middenveld: 12 Taras Stepanenko 13 Serhiy Sydorchuk 14 Oleksandr Pikhalionok (reserve) 15 Artem Bondarenko Volodymyr Brazhko 16 Andriy Yarmolenko 17 Ruslan Malinovskyi 18 Mykola Shaparenko 19 Yehor Yarmoliuk 20 Viktor Tsygankov 21 Mykhaylo Mudryk 22 Heorhii Sudakov 23 Ivan Petriak (reserve) Dmytro Kryskiv Aanvallers: 24 Danylo Sikan 25 Vladyslav Vanat Oleksandr Zubkov 26 Artem Dovbyk Oekraine.fmf 40.89 kB · 4 downloads @Fantasy bewerkingen in m'n post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni (bewerkt) @Fantasy Gk: bijlow, verbruggen, cillessen Verdediging: geertruida, malacia, ake, van dijk, vd ven, frimprong, dumfries, de vrij, schuurs Middenveld: reijnders, koopmeiners, vd boomen, ekkelenkamp, steijn, veerman, simons Aanval: depay, malen, zirkzee, gakpo, brobbey, Kluivert, van axel dongen. Dutch tactic.fmf 14 juni bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Kunnen we al beetje los? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni 10 uur geleden zei rich ruzzian: Kunnen we al beetje los? Ik ben nog druk bezig met de selecties in FM samen te stellen. Hoop dat vandaag of morgen af te ronden en dan gaan we los Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni @Fantasy Bij deze ook nog de tactiek voor Tsjechië Problem Solvin V24.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni Op 11-6-2024 om 13:58 zei Oerlie: WEINIG VERASSINGEN IN SELECTIE TSJECHIË Doelmannen: 1. Matej Kovar 2. Jindrich Stanek 3. Milan Heca Verdedigers: 4. Vladimir Coufal 5. Pavel Kaderabek 6. Tomas Holes 7. Ladislav Krejci (Sparta Praag) 8. Martin Vitik 9. David Zima 10. Michal Sadilek 11. David Jurasek 12. Tomas Vlcek Middenvelders: 13. Tomas Soucek 14. Lukas Kalvach 15. Vladimir Darida 16. Antonin Barak 17. Adam Hlozek 18. Vaclav Cerny 19. Ondrej Lingr 20. Jakub Janktko Aanvallers: 21. Patrick Schick 22. Tomas Cvancara 23. Jan Kuchta Helaas bleek Milan Heca niet te bestaan in mijn game. Hetzelfde geldt voor Tomas Vlcek en Lukas Kalvach. Deze drie spelers mogen worden vervangen. Op 11-6-2024 om 21:09 zei Geppiej: Abdul Hamas verrassende keuze Israelische voetbalbond Precies twee jaar nadat het Palestijnse en Israelische vredesbestand werd getekend in Tel Aviv, presenteert de Israelische voetbalbond de verrassende nieuwe bondscoach. Het is de Palestijn Abdul Hamas (38 jaar, red.) die de nationale trots naar succes mag leiden. De bondscoach heeft totaal geen ervaring als bondscoach, maar werd wereldberoemd doordat hij de drijvende kracht was achter de vredesbesprekingen tussen Israël en Palestina. Hij wist iets voor elkaar te krijgen wat tot dan toe nog niemand was gelukt; vrede in het Midden-Oosten. Hamas is niet bekend met voetbal, maar met strategiën des te meer. "Ik ben een voorstander van een tactiek die garant staat voor spektakel. We zullen voornamelijk gaan aanvallen en hebben daar verschillende wapens voor." Inmiddels is de selectie ook bekend. Die kent niet veel verrassingen. Doelmannen: Verdedigers: Middenvelders: Aanvallers: Reservespelers: Hamode Kanaan Dor Peretz Ramzi Safouri Met deze tactiek moet het gebeuren: Zeer aanvallend 5-2-1-2 VM AM - Aangepaste.fmf 39.98 kB · 1 download Sagiv Yehezkel, Doron Leidner, Gadi Kinda en Tai Baribo waren niet te vinden in Israël en dus niet oproepbaar. Deze vier spelers mogen vervangen worden. Op 11-6-2024 om 22:28 zei Tim': Plan voor Servië maar wat wedstrijden in, ik heb geen echte voorkeur. Selectie Doel Vanja Milinković-Savić Đorđe Petrović Predrag Rajković Verdediging Milan Gajić Nemanja Gudelj Nikola Milenković Kosta Nedeljković Strahinja Pavlović Jan-Carlo Simić Aleksa Terzić Miloš Veljković Middenveld Kristijan Belić Marko Grujić Ivan Ilić Saša Lukić Nemanja Maksimović Sergej Milinković-Savić Uroš Račić Lazar Samardžić Aanval Veljko Birmančević Filip Kostić Aleksandar Mitrović Nemanja Radonjić Dušan Tadić Dušan Vlahović Andrija Živković Tactiek Marokko.fmf 44.23 kB · 1 download Kosta Nedeljković, Jan-Carlo Simić, Kristijan Belić zelfs niet en Veljko Birmančević geldt hetzelfde voor als hierboven. Deze vier spelers mogen worden vervangen. Geen idee wat voor beperkte spelersdatabase ik geselecteerd heb voor deze game. Allemachtig. Excuus aan iedereen die vervangers moet oproepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 10 minuten geleden zei Fantasy: Helaas bleek Milan Heca niet te bestaan in mijn game. Hetzelfde geldt voor Tomas Vlcek en Lukas Kalvach. Deze drie spelers mogen worden vervangen. Dan graag Matej Juracek, Jaroslav Zeleny en Alex Kral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni 9 minuten geleden zei Oerlie: Dan graag Matej Juracek, Jaroslav Zeleny en Alex Kral Dan mis ik - tenzij ik nu een speler met een ander verwar - enkel nog een doelman. Daarvan dienen er >3 in de selectie te zitten. 22 uur geleden zei Netzwerk: Oefenwedstrijden tegen Hongarije en Roemenië voor mij aub (Bulgarije). Deel je ook je selectie en tactiek nog met ons? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni De laatste formaliteiten Nog heel even wachten op de laatste wijzigingen, spelerswisselingen en tactieken en dan kunnen we los met de voorbereiding op het Europees Kampioenschap van 2024. Voor iedereen staan er mooie vriendschappelijke wedstrijden op de kalender, welke we zullen gaan afwerken als alle selecties gecompleteerd zijn. Voor iedereen ook alvast een oproepje om een eventueel gewenste basis-elf door te geven. Daar ga ik - blessures en schorsingen daargelaten - zo veel mogelijk rekening mee proberen te houden. Het is geen verplichting. Als je geen gewenste basis-elf doorgeeft, dan zal ik de assistent het werk laten doen voor elk duel. Let wel; de doorgegeven 11 spelers zullen dan indien ze wedstrijdfit zijn áltijd in de basis starten. Ook als ze niet helemaal fit zijn en misschien beter een wedstrijd of helftje rust zouden moeten houden. Op de dag van de openingsceremonie zullen alle spelers volledig fit en blessurevrij worden gemaakt. Eventueel opgelopen blessures tijdens de oefenwedstrijden zullen via de ingame editor ongedaan gemaakt worden. Spoiler A - Bulgarije @Netzwerk - Duitsland - Engeland @chrisje1993 - Oekraïne @Bogatyr B - België @keano77 - Nederland @Whitewolf345 - Servië @Tim' - Slowakije @Mordurette C - Finland @neva - Oostenrijk @Copywriter - Portugal @rich ruzzian - Tsjechië @Oerlie D - Italië @Fantasy - Polen @leniaal - Wales @Rykjvk1 - Zweden @Chiemel E - Frankrijk @Jeroen. - Israël @Geppiej - Noorwegen @FlyD - Zwitserland @Kelvin F - Denemarken @Svenpunt - Noord-Macedonië @himan - Spanje @bas huijsmans - Turkije @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten