Djurovski Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Al weer geen punten en Oekraïne komt steeds dichterbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Van Tim hoopte ik op enkele punten en dat komt ook uit. Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Heeee tien punten! Dankuwel! We doen weer bovenin mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni (bewerkt) Satyr & de USA mogen spreken van een degelijke editie want zijn nummer Half God, half Evil van de groep In This Moment presteert naar eigen zeggen boven de verwachting. Een mooie plek in de linker kolom zit er zeker nog in, maar het valt af te wachten naar waar de puntendeling uit The Big Apple gaat. Meer info over In This Moment: https://inthismomentofficial.com/ Sterren van de kijker voor : ☆☆☆ De punten uit Amerika (21/27) Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 27 juni bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Altijd een verrassing wat ik ook alweer uitgedeeld had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Best spannend, mocht je voor een van die landen bovenin zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Van de laatste 3 stemrondes enkel bij de laatste 3 puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Weer punten! Maar de concurrentie ook, dit gaat nog spannend worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Na een zeer goede start een mindere middenperiode, maar de puntjes beginnen weer te komen. Kijk maar uit Vreven, want ik kom er (indi)aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Oeff, pijnlijk deze 0 punter.. gehele concurrentie wel, voorlopig afgehaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Geen punten verwacht, wel gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 1 uur geleden zei bas huijsmans: Na een zeer goede start een mindere middenperiode, maar de puntjes beginnen weer te komen. Kijk maar uit Vreven, want ik kom er (indi)aan Als ik jou was nou ik nog even een Bas op de plaats maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Whoop whoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Top, weer een mooie 10-punter. Zo blijven we lekker mee doen daar bovenin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni Deze avond gaan we verder met update II van de dag.. België en Chiemel presteren ruim onder de verwachting, maar wie weet zit er nog een Great Escape van de degradatieplaatsen aan te komen. Het nummer Terminal Case van de artiest Faces on TV scoort bitter weinig punten en moet nu ook zelf de punten gaan uitdelen. Meer info over Faces On TV: https://www.facesontv.com/ De sterren van de kijker voor : ☆☆ De punten uit België (22/27) Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Verdorie Chiemel.. tis maar goed dat je geen deelnemer bent bij Hunted Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Op nummer drie Van onderen, maar toch.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Puntjeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni De laatste vier rondes gaan beter dan de hele editie tot dat moment. Dank dus! @Chiemelhet is gissen, maar ik denk dat je inzending het wellicht matig doet doordat Faces on TV in editie #40 nog om de prijzen meedeed en daardoor dus niet echt 'nieuw' is binnen de competitie. Ik heb overigens geen idee of je je van dat feit al bewust was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Weer een mooie 12-punter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 40 minuten geleden zei Urbeto: De laatste vier rondes gaan beter dan de hele editie tot dat moment. Dank dus! @Chiemelhet is gissen, maar ik denk dat je inzending het wellicht matig doet doordat Faces on TV in editie #40 nog om de prijzen meedeed en daardoor dus niet echt 'nieuw' is binnen de competitie. Ik heb overigens geen idee of je je van dat feit al bewust was. Nope Beetje zoek ik even op de bandnaam, om te kijken of ie al eerder op het forum genoemd is. Nu niet gedaan blijkbaar, of niet tevoorschijn gekomen. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Het blijft ongemeen spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni In dit tempo is deze editie nog sneller klaar dan Nederland en België op het EK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Lekker hoor, bedankt voor de mooie punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Weer 5 mooie puntjes en nu zowaar op plek 3! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
1 reactie
Ga naar dit bericht