Chiemel Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni We pakken niet nooit punten, maar als we punten pakken is het vaak 2 a 3 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni "Van de ene flop gaan we nu weer over naar..." Tot zo ver een neutrale organisatie Over smaak valt te twisten, zo blijkt wel weer hehe. Ik ga er voor om niet bij de onderste drie te geraken. Soms moet je je doelen bijstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Ik voel heel wat hete adems in mijn nek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Matig allemaal weer, maar begrijpelijk nu waarom de organisatie het een topinzending vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juni Auteur Share Geplaatst 25 juni (bewerkt) 26 minuten geleden zei Fantasy: "Van de ene flop gaan we nu weer over naar..." Tot zo ver een neutrale organisatie Over smaak valt te twisten, zo blijkt wel weer hehe. Ik ga er voor om niet bij de onderste drie te geraken. Soms moet je je doelen bijstellen En wanneer er bij andere organisaties liedjes 'afgebroken' worden kraait er geen haan naar. Ligt er misschien aan vanwaar het komt. Neem het allemaal niet zo serieus op 25 juni bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Zojuist zei Bogatyr: En wanneer er bij andere organisaties liedjes 'afgebroken' worden kraait er geen haan naar. Ligt er misschien aan vanwaar het komt. Oh nee hoor, klein plaagstootje. Zal het de volgende keer prominenter naar voren laten komen dat mijn opmerking niet helemaal serieus genomen moet worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juni Auteur Share Geplaatst 25 juni 3 minuten geleden zei Fantasy: Oh nee hoor, klein plaagstootje. Zal het de volgende keer prominenter naar voren laten komen dat mijn opmerking niet helemaal serieus genomen moet worden Nee, ligt weer aan mijn interpretatie. No worries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Sjonge jonge de meeste concurrenten kregen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Het is wel echt spannend om plek 2! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 7 erbij, wat een weelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juni Auteur Share Geplaatst 25 juni Bedankt trouwens @bas2204! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Kruipt mooi bij elkaar bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni En weer terug in het linkerrijtje, thanks voor de 6 punten @bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni De motor van Platina32 leek in het begin even te sputteren, maar ondertussen heeft de man die met Zweden hoopt te winnen, zich opgewerkt tot outsider van deze editie. Het nummer Out of The Dunes van de groep Tomode staat momenteel te schitteren op een zesde plaats in de rangschikking, maar gaan nu zelf punten uitdelen. Naar waar gaan de puntjes uit Zweden? Meer info over Tomode: https://riptiderecords.fr/collections/tomode Sterren van de kijker voor : ☆☆☆☆ De punten uit Zweden (19/27) @Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni En we blijven aan kop! Maar de concurrentie komt ook iets dichterbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Het kan nog altijd . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Net zo teleurstellend als Xavi Simons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Kennen jullie dat spreekwoord over die hardlopers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Op 10-6-2024 om 19:23 zei Fantasy: Hardlopers zijn doodlopers Nog niks aan 't handje. Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Mijn twaalf punten richting m'n Zweedse vrienden blijven niet onbeantwoord. Lekker hoor! Dank voor de zespunter. De rode lantaarn is (voor even) overgedragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Hey, onverwachte punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Kijk aan, dank voor deze mooie 12-punter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni @Laki gunde me 'maar' 8, mijn advocaat werd ingeschakeld en de scheidingspapieren zijn op de bus. Gelukkig vond @bas2204 mijn inzending catchy genoeg om me te belonen, en sta ik in de bekende en erg vertrouwde lage middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni Nederland doet net zoals op het Europees Kampioenschap ook hier nog mee om de prijzen. Tim' is een ervaren rot in dit spelletje en schuift in deze editie de artiest Sue The Night naar voren met het nummer The Whale. Een goede keuze zo blijkt, want met nog 7 stemronden te gaan is hij in de top tien terug te vinden. Naar waar gaan de punten uit Nederland? Meer info over Sue The Night: https://www.suethenight.com/ Sterren van de kijker voor : ☆☆☆ De punten uit Nederland (20/27) @Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Aiii zuur geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
1 reactie
Ga naar dit bericht