Mordurette Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Een nieuw Baskisch wonder is opgestaan bij Aston Villa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Hi Rob, Ik heb hem op de socials ook even in de schijnwerpers gezet en krijg daar de vraag welke skin en packs je gebruikt. Zou je mij dat willen vertellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 4 juni Auteur Share Geplaatst 4 juni 6 hours ago, neva said: Hi Rob, Ik heb hem op de socials ook even in de schijnwerpers gezet en krijg daar de vraag welke skin en packs je gebruikt. Zou je mij dat willen vertellen? Goedenavond Neva, Natuurlijk wil ik dat vertellen. De skin is de Zealand FM24 skin. Verder heb ik voor de echte spelers het DF11 facepack. Voor de newgens was er iets niet goed gegaan. Daardoor had ik eerst het AL newgen facepack en daarna het NewGAN Facepack van Zealand. Ik heb dus van twee facepacks newgen faces. Mochten er nog vragen zijn dan laat het maar weten! Groeten, Rob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Je hebt inmiddels een mooie team weten te bouwen, maar op sommige plekken is de uitdaging van deze club goed te zien. Mooi om te zien dat je links en rechts wat talenten in beeld krijgt en hopelijk kun je met aankopen gaan groeien. Benieuwd naar het komende seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 6 juni Auteur Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) #20. Herfst in Bilbao. Wedstrijden La Liga in september: We zetten lijn van de eerste maand door. Wedstrijden tegen Sporting Gijon (1-0), Las Palmas (1-3), Alavés (4-0) en Valencia (1-2) werden allemaal gewonnen. Soms met moeite, maar 12 uit 4 is een feit. Wedstrijden La Liga in oktober: In oktober begonnen we goed. Real Zaragoza werd met 5-1 verslagen. Na de interlandbreak gingen we naar Barcelona om te spelen tegen de plaatselijke FC. We gingen er kansloos vanaf. 2-1 was een magere afspiegeling van het wedstrijdbeeld en dat baarde me wel zorgen. Het was ons eerste verlies in anderhalf jaar. Gelukkig wisten we de laatste twee wedstrijden van deze maand wel overtuigend te winnen. Tegen Almeria werd het 3-0 mede door een hattrick van Julen Jon Guerrero! Die zelfde Guerrero was de wedstrijd erna wederom man of the match toen er met 0-3 gewonnen werd van Cádiz. Zo sloten we oktober toch goed af. Wedstrijden La Liga in november: De eerste wedstrijd in november was de thuiswedstrijd tegen Real Sociedad. De derby, dus voor supporters erg belangrijk. Ondanks dat Sociedad laag geklasseerd staat bezit het team veel kwaliteit. Na een saaie eerste helft ontbrandde de wedstrijd door een goal van Inaki Williams. Binnen een minuut was het alweer gelijk. Gelukkig was daar Julen Jon Guerrero die met een intikker de winnende maakte: 2-1!! Twee weken later stond de topper op het programma, uit tegen Real Madrid. Real speelde ons finaal van de mat. Na 20 minuten hadden ze al een xG die hoger lag dan 2. Ze scoorden niet. In minuut 45 kregen wij onze eerste kans, die er direct in vloog. Inaki Williams maakte deze goal. Toch gingen we met 1-1 rusten, omdat Real in de blessuretijd gelijk maakte. Ondanks dat mochten we niet klagen. De tweede helft ging precies hetzelfde. Ook onze tweede kans vloog er meteen in, het was Iker Muniain die de 1-2 maakte. Even later kreeg Real een strafschop, een koud kunstje voor Bellingham. Daarna bleef Real komen maar konden we gelukkig tegenhouden. De 2-2 eindstand werd door ons gevierd als een overwinning. We sloten november af met een thuiswedstrijd tegen Real Betis. Die werden eenvoudig verslagen aan de hand van Oihan Sancet, die met 2 goals een groot aandeel had in de 4-1 overwinning. Zo was ook november een prima maand. Doordat Real Madrid, Barcelona en Atletico veel punten laten liggen staan we al vier verliespunten los van plek 2. Waar je bij @MNie zijn save met Sociedad zag dat Real zich goed versterkte is dat in mijn save tot dusver niet het geval. Spelers als Mazraoui maken Madrid niet per sé beter. Mij hoor je er niet over klagen. Eind november is dit de stand: Dan de Champions League. Hier is eenzelfde patroon zichtbaar als in de competitie. We beginnen thuis tegen Spurs en spelen verdienstelijk gelijk (1-1 door een goal van Unai Nunez). Uit bij Dinamo Zagreb winnen we eenvoudig met 1-3 met name door 2 goals van Guerrero. Nadat we ook bij Lille weten te winnen (1-2) komen de kanonnen aan bod. Net als in de competitie zijn we helaas behoorlijk kansloos. Van Arsenal verliezen we met 3-1 en ondanks dat de xG anders doet geloven maakten we weinig kans: Thuis tegen Inter hetzelfde verhaal. We verliezen slechts met 1-2 maar nooit heb ik het gevoel gehad dat er iets in zou zitten. Dat zijn frustrerende wedstrijden. Na 5 wedstrijden staan we in de middenmoot, de stand zal ik de volgende update met jullie delen na de laatste wedstrijd voor de winterstop, uit tegen Red Bull Salzburg. Tot dusver is nog alles mogelijk, maar net als in de competitie heb ik het extreem lastig tegen de échte topteams. Dan merk ik dat ik nog behoorlijk wat tekort kom. Spelers deze keer. Het zijn er namelijk twee! Allereerst liet ik jullie weten dat linksback een zorgenkind was en ik de 16-jarige Iker Arrizabalaga zou laten spelen. Doordat ik het B-elftal ook onder mijn hoede heb genomen kwam ik nog een linksback op het spoor, die misschien nog wel beter is, en met zijn 17 jaar ook nog erg jong is. Zijn naam is Josu León en hij is afkomstig uit onze eigen jeugd. Een cadeautje wat mij betreft. Hij speelt samen met Arrizabalaga in het eerste elftal als linksback. We gaan hun ontwikkeling volgen, wie weet is één van hen dé oplossing voor de linksbackpositie. Spoiler León zou zomaar een verrassing kunnen worden op linksback dit seizoen! Een tweede zorgenkindje was de positie schaduwspits. Waar ik mijn zorgen uitte over het feit of Julen Jon Guerrero ooit goed genoeg zou worden, verwacht ik nu eigenlijk dat hij écht kan uitgroeien tot een topper. Zijn ontwikkeling is fenomenaal. En check ook eens zijn cijfers, met bijvoorbeeld een 7.77 na drie wedstrijden in de Champions League. Het zou geweldig zijn als we er in slagen om twee lastige vacatures alsnog intern op te kunnen lossen. Spoiler Julen Jon Guerrero is zich stormachtig aan het ontwikkelen en lijkt snel uit te groeien tot publiekslieveling. Dan nog even een andere prijs, geen persoonlijke, maar wel eentje om trots op te zijn en een prijs die vertelt dat we op de goede weg zitten: De resultaten in de competitie zijn geweldig en in de Champions League vooral hoopgevend. Wat me opvalt is dat ik in de wedstrijden tegen moeilijke tegenstanders echt kwaliteit én inhoud te kort komt. Dat zijn beide zaken die in deze save maar langzaam zullen gaan verbeteren. Geduld is dus een schone zaak. Wat me wel opvalt is dat enorm veel spelers zich sinds kort stormachtig ontwikkelen, waarbij ik toch even een shoutout wil doen naar @De Raamvoor zijn geweldige trainingsschema’s. Nu op naar december en januari: de transferperiode, ontknoping in de Champions League, maar vooral de in mijn save zo belangrijke preview van de jeugdinstroom! Nog even een vraag voor de goede novelle-schrijvers in ons midden: is het mogelijk om schermafbeeldingen te verkleinen zodat ik er meer kan toevoegen aan één update? Ik had voor deze update veel meer klaar staan maar helaas kon ik ze niet toevoegen. Alvast bedankt voor de input. Spoiler eano77 @Jónstærke @Keeza @dimihuyghe @chrisje1993 @Marius @De Raam@Djurovski @vekie71 @Willem @Kyrill @neva @Arezo @SantiagoMunez @ElMarcos @MNie @Nom de Guerre @Mordurette @Patje! @MarcFM1 @jeffrey koole @BA1986 @xJordinosaur @Badmuts @rich ruzzian @KayDeManaager @rich ruzzian Precies, laten we hopen dat we die grote stappen richting einde seizoen kunnen zetten. @dimihuyghe Thanks! @Willem Bizar dat verschil he? Eens kijken wat het verschil over een jaar gaat zijn. @Marius dat blijkt een juiste inschatting inderdaad. @Djurovski Thanks, we zijn niet ontevreden. @Mordurette Dat zijn de spelers die ik binnen moet zien te halen. Zover ben ik op het moment nog niet helaas. @ElMarcos Aankopen doen is het moeilijkste in deze save. 6 juni bewerkt door Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Wat je zou kunnen doen is ze uploaden via een externe website en dan de link plakken in je updates. Bijvoorbeeld https://nl.imgbb.com/ of https://postimages.org/nl/ Dan heb je geen last van de upload limieten van MU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Wederom een mooi talent ontdekt, deze keer in je eigen jeugd. Ook de andere uitgelichte speler lijkt er een met potentie. Sportief gaat het in Spanje voor de wind, maar Europees is een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Prima resultaten en de tussenstand oogt dan ook mooi! In de CL loopt het iets moeilijker, maar zolang je overwintert is het OK natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni soms moet je in ploegen je meerdere erkennen, maar toch spreekt de stand in je voordeel. In de CL zijn de resultaten wisselvallig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 7 juni Auteur Share Geplaatst 7 juni #21. December 2025. December is een feestmaand. Zo ook in Bilbao. Vorige keer gaf ik al aan dat mijn spelers meer en meer in vorm kwamen, je kunt wel stellen dat die lijn zich heeft doorgezet. December was namelijk een maand die qua resultaten zeer tevreden stelt. In de competitie lukte het ons om drie keer goed uit te halen en twee keer de nul te houden. In de laatste wedstrijd (6-3 tegen Valladolid) experimenteerde ik even met een middenblok, maar dat was eens en nooit meer. Omdat Real ook haar wedstrijden wist te winnen veranderde er aan de stand niets en behouden we de voorsprong van 6(!) punten. Ook de belangrijke wedstrijd in de Champions League tegen Salzburg werd eenvoudig gewonnen. We kunnen wel stellen dat we langzaam in topvorm geraken. Hopelijk wordt dat ook een keer zichtbaar in wedstrijden tegen absolute topclubs. Wedstrijden La Liga in december: Stand Champions League. De instroom. Op zich ben ik niet ontevreden. Een “uitstekende intake” mag nooit reden geven tot klagen. Enige puntje van kritiek is dat het er op lijkt dat er weer geen verdedigend toptalent aanwezig is. Dat is toch een smetje, maar kunnen we pas echt vaststellen eind maart. We kijken er alweer naar uit! Deze maand hebben we voor de verandering eens géén targets. Wel zijn er twee spelers die we in de gaten houden met een aflopend contract. De eerste is een oude bekende: Aymeric Laporte. Hij speelt in Saudi-Arabië en heeft zeker interesse om terug te komen naar Bilbao. Uiteraard is de 4 miljoen per jaar die hij nu vraagt te veel van het goede. Echter, als hij straks zonder club zit, gaan we zeker een poging wagen. Target twee is Griezmann. Die heeft nu geen interesse, maar mocht er over een half jaar echt geen club zijn die hem vast heeft gelegd, dan gaan we zeker eens informeren. Als gezegd hebben we onze vorm eindelijk gevonden net als de ideale opstelling. Dat is erg belangrijk want met Atletico in de competitie en Real en Ajax in de Champions League hebben we in januari een aantal zeer belangrijke wedstrijden voor de boeg. We zijn daarom ook erg benieuwd of we onze goede vorm vast kunnen houden in deze moeilijke reeks. Helaas is Inaki Williams afwezig vanwege de Africa Cup, dus laten we hopen dat zijn afwezigheid ons geen pijn doet. Over de transfermarkt: ik verwacht hooguit uitgaande transfers maar een buitenkansje zullen we zeker niet laten lopen. Prettig weekend allemaal! Spoiler @keano77 @Jónstærke @Keeza @dimihuyghe @chrisje1993 @Marius @De Raam@Djurovski @vekie71 @Willem @Kyrill @neva @Arezo @SantiagoMunez @ElMarcos @MNie @Nom de Guerre @Mordurette @Patje! @MarcFM1 @jeffrey koole @BA1986 @xJordinosaur @Badmuts @rich ruzzian @KayDeManaager @rich ruzzian thanks, ik ga dit eens proberen binnenkort. @ElMarcos @Marius @dimihuygheInderdaad, juist Europees wil je die stap zetten en dat blijkt nog wat lastig, al is dit pas ons tweede seizoen Europees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Je weet het net heel erg goed te vinden hoor! Ook mooi dat je een keer géén targets hebt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Lekkere uitslagen zo in de laatste maand van het jaar! Zo blijf je een mooie voorsprong houden in La Liga en mag je ook uitgaan van op zijn minst kwalificatie voor de tussenronde in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni (bewerkt) zowel in de competitie als in de CL ben perfect op schema 8 juni bewerkt door dimihuyghe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike14 Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Geweldige prestaties, hopelijk breekt de jeugd snel door. Dan kan je echt doorpakken denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Je blijft echt heel erg sterk presteren zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 10 juni Auteur Share Geplaatst 10 juni #22. Januari 2026. Januari is natuurlijk een transfermaand. Maar buiten dat staat hij in Spanje ook bekend als de maand waarin de Super Copa wordt gespeeld. Midden in het seizoen, tussen de competitiewedstrijden door, moeten de clubs even naar Saudi-Arabië waar zij maximaal twee wedstrijden zouden moeten spelen. Een verschrikkelijke traditie. Het was dus een extreem drukke maand voor Athletic Club. Zie hieronder de resultaten. De eerste wedstrijd in de Super Copa was een wedstrijd tegen de runner-up van de beker van afgelopen kampioen, Elche. Een tegenstander waarvan we niet veel te duchten zouden hebben. Ik gaf dan ook veel spelers rust en dat deerde niet want er werd eenvoudig gewonnen met 5-1. De finale werd gespeeld tegen FC Barcelona, dat Real Madrid het nakijken gaf in de halve finale. Met een kleine tactische aanpassing wisten we Barcelona te verrassen. Met twee goals was Nico Williams de gevierde man en werd er met 2-1 gewonnen. Zo wonnen we de eerste prijs van het seizoen. Wat vooral deugd deed was dat we eindelijk een wedstrijd tegen Real of Barcelona terecht hadden gewonnen. Wedstrijden La Liga in januari: In de competitie hadden we begin januari al de wedstrijd tegen Atletico Madrid dat een lastig seizoen kent. We hadden dan ook hoop op een goede uitslag. De hoop was terecht. Nadat Vencedor Bilbao al in minuut 8 aan de leiding had gezet, gingen we door. Na rust waren het Villalibre en Sancet die de scoren opvoerden naar 3-0. Eem ;ate tegentreffer bracht ons niet van de wijs en zo eindigde de wedstrijd in 3-1, een prima overwinning. Verder werden beide uitwedstrijden tegen Girona en Sevilla met 1-2 gewonnen. Dan de Champions League, wat mij betreft de twee belangrijkste wedstrijden van deze maand. De eerste wedstrijd was de uitwedstrijd tegen op dit moment onze grootste rivaal Real Madrid. Na de goede wedstrijden tegen Atletico en Barcelona was ik hoopvol. Wat volgde was wederom een tegenvallende pot. We hadden ondanks dat we twee goals scoorden niets in te brengen en vlogen er weer eens kansloos af: Daarom was de wedstrijd tegen Ajax een alles beslissende wedstrijd. We begonnen slecht en kwamen zelfs met 1-0 achter. Daarna begon het op positieve wijze te stormen. Voor rust maakte Nico Williams nog gelijk en na rust liepen we dankzij goals van Gómez, Villalibre en Iker Munoz uit naar 4-1. Zo plaatsten we ons wederom voor de tussenronde, waarin we de volgende tegenstander treffen: Een mooie uitdaging, waarin we naar mijn zin zeker niet kansloos hoeven te zijn. Als gezegd verwachte ik geen inkomende tranfsers. Dat zou ook zo blijven, al is het wel zo dat transfertargets Griezmann en Laporte beiden hun interesse hebben getoond in een transfer naar Bilbao, maar vragen zij vooralsnog te veel geld. Hopelijk stellen zij in de komende maanden hun eisen bij, dan is er zomaar een kans dat zij komend seizoen in ons mooie rood-wit mogen spelen. Uitgaand is er wel één transfer te melden. SH Port uit Shanghai toonde interesse in Berenguer. Deze speler was vorig jaar nog basisspeler maar kwam niet meer aan bod. Een mogelijk totaalbedrag van € 29.000.000,- was dan ook niet te weigeren. Zo wordt onze spaarpot steeds voller en staan we er goed op mochten we een keer toe kunnen slaan om een groot talent of een topper binnen te hengelen. Zo was ook januari weer een goede maand. Belangrijk was het behalen van de volgende ronde van de Champions League. Het zou heel mooi zijn als we op zijn minst ook deze ronde kunnen overleven. In de competitie zijn we steady en verheug ik me vooral op de wedstrijd tegen Real Madrid. Ik wil ze gewoon een keer écht de baas zijn. Kortom, genoeg doelen nog, voor de korte termijn, maar zeker ook voor de lange termijn. Spoiler @keano77 @Jónstærke @Keeza @dimihuyghe @chrisje1993 @Marius @De Raam@Djurovski @vekie71 @Willem @Kyrill @neva @Arezo @SantiagoMunez @ElMarcos @MNie @Nom de Guerre @Mordurette @Patje! @MarcFM1 @jeffrey koole @BA1986 @xJordinosaur @Badmuts @rich ruzzian @KayDeManaager @Mike14 @MNie scoren is zeker niet het probleem, hopelijk wordt de verdeding nog wat meer steady. @Marius Inderdaad, nu ben ik vooral erg benieuwd naar de tussenronde. @dimihuyghe Klopt, we mogen niet ontevreden zijn. @Mike14 Een paar leuke jeugdspelers zouden me echt verder helpen inderdaad. Ik heb wel hoop dat enkele spelers zich snel kunnen gaan ontwikkelen. En welkom trouwens ;-) ! @ElMarcos Thanks, we mogen niet klagen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Mooi om zo tussendoor even de Supercopa mee te kunnen pakken! In de CL op zich een loting met enig perspectief voor de volgende ronde denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni een prijs(je) extra in de prijzenkast, in de competitie blijft het goed gaan. In de CL is het wat moeizamer maar je zit er nog steeds in. Vanaf nu is het voor echt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Het blijft lekker gaan. Mooi om de supercup te pakken wel een pittige loting met Milan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni #23. Februari 2026. De drukke maanden volgen elkaar op. Ook februari zit vol met wedstrijden. Het behalen van de tussenronde voor de Champions League was mooi, maar voor de belasting van de spelers wel lastig. Meer en meer kampen spelers met kleine pijntjes en conditionele problemen. Met de kleine spelerskern die ik tot mijn beschikking heb geeft dat wel eens wat problemen. Rouleren is dan ook het toverwoord, waarbij we maar hopen dat we niet tegen een zeperd oplopen. We hebben weer bekerwedstrijden, Champions League-wedstrijden en competitiewedstrijden. We beginnen deze keer met de competitie. Wedstrijden La Liga in februari: Drie gewonnen wedstrijden, prima dus. En wat blijkt? De Koninklijke laat verliest zomaar een wedstrijd, zowaar tegen onze rivaal Real Sociedad. Dat maakt de stand nóg leuker om te kijken. Dan de Copa del Rey. We spelen begin februari een wedstrijd tegen Córdoba, dat een divisie lager speelt. Geen probleem, we winnen met 1-3, waardoor we drie dagen later de wedstrijd uit tegen Real Sociedad mogen. In een toernooi moet je ook je slechte wedstrijden winnen. We kwamen flink onder druk en dankzij onze keeper (Simón) mogen we alsnog de verlenging spelen nadat er niet gescoord is. Met een aantal spelers die moe is zijn het de reserves die het verschil zouden moeten maken. En dat gebeurt. Het is Andrés Godfrey die na 109 minuten de enige goal scoort: 1-0! Dat betekent de halve finale. Deze halve finale bestaat over twee wedstrijden waarvan de heenwedstrijd, de uitwedstrijd tegen Girona deze maand al op het programma stond. We wonnen redelijk eenvoudig al kwam Girona na een benutte penalty nog aardig dichtbij. De 1-2 einduitslag was voor ons een prima uitgangspositie die we in maart hopen te verzilveren. Dan rest ons nog twee wedstrijden. Het tweeluik tegen AC Milan. De eerste helft van de eerste wedstrijd uit in Milaan werden we overrompeld. Met 2-0 gingen we de rust in, mede dankzij een grote fout van Simón. De treffer van Rodriguez maakte de eindstand wat dragelijker. Met deze 2-1 stand was er nog behoorlijk wat perspectief voor de terugwedstrijd in Bilbao. En die wedstrijd was er eentje voor in de boeken. Zonder de geblesseerde Inaki Williams (5 weken afwezig) begonnen we wederom dramatisch. Goals van Gnonto en Thiaw zorgden voor een 0-2 ruststand. Ik zag het niet zitten en probeerde met een aantal aanvallende wissels het tij te keren. In de 56e minuut was het Nico Williams die ons wat hoop gaf (1-2). De tweede treffer kwam van Iker Munoz, maar dat was pas in minuut 82. Nog één treffer was nodig voor verlenging. De blessuretijd kwam. En daar kwam nog één kans. Julen Jon Guerrero kopt de bal van dichtbij binnen 3-2!!! Maar wordt afgefloten. Buitenspel. Maar de scheids wordt terug gefloten door de VAR. Hij telt wel: 3-2 en dus verlenging!!! Direct in de verlenging komen we op voorsprong. Nico Williams scoort zijn tweede: 4-2. Erop en erover dan maar, dat denken we tenminste. En dan is daar weer AC Milan met een goal: 4-3. Afgelopen, strafschoppen gaan de beslissing brengen. Villalibre zet ons op voorsprong en het is Theo Hernández die mist. Vervolgens blijven wij koel en scoren alle pingels, ook Milan scoort de volgende drie. Dan de mogelijk beslissende strafschop. Het is onze keeper Unai Simón die aan mag leggen. Uitgerekend de man van de grote fout in Milan, die juist een penalty heeft gestopt mag het doen. En....hij scooort!!! Bilbao naar de volgende ronde van de Champions League!!! Spoiler De loting van de 16e finale van de Champions League. We loten Newcastle United, een team dat we vorig jaar al eens aan de kant hebben gezet. Gaan we ons dan eindelijk plaatsen voor de kwartfinale van de Champions League. Dat zou mooi zijn! Ondanks een druk programma en een aantal pijntjes blijven we prima presteren. In maart spelen we in de eerste 24 dagen 8 wedstrijden. Het is echt een hele opgave om de fitheid te managen. Sommige wedstrijden zitten er maar 5 of 6 man op de bank omdat de rest niet fit genoeg is. Maar we klagen niet. Wie weet wat voor moois er nog in het vat zit. Komende maand kunnen we een grote stap zetten richting de titel, de bekerfinale bereiken en ook de laatste 8 van de Champions League. Veel om voor te spelen dus. En dan hebben we ook nog de jeugdinstroom. Het kan een mooie maand worden zullen we maar zeggen! Spoiler @keano77 @Jónstærke @Keeza @dimihuyghe @chrisje1993 @Marius @De Raam@Djurovski @vekie71 @Willem @Kyrill @neva @Arezo @SantiagoMunez @ElMarcos @MNie @Nom de Guerre @Mordurette @Patje! @MarcFM1 @jeffrey koole @BA1986 @xJordinosaur @Badmuts @rich ruzzian @KayDeManaager @Mike14 @Marius Het is altijd mooi om een prijs te pakken, zeker met een club die er van nature niet in grosiert. Milan was lastig maar gelukkig niet té lastig. @dimihuyghe Nu gaat het pas écht beginnen! @Djurovski Thanks, hopelijk lukt het ons om ook Newcastle te verslaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Altijd fijn de hulp van een rivaal in de titelstrijd met Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Je blijft geweldig op dreef. Virtueel nu al 9 punten voorsprong op Real. Dat begint er wel al héél mooi uit te zien. Ook de CL kwalificatie is natuurlijk meegenomen. Met deze situatie in La Liga kan je daar misschien zelfs iets meer op inzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Je knalt goed door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Heerlijke prestaties hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni de resultaten blijven prima, 2 keer verlengingen spelen met een kleine kern blijft lastig en toch blijft het knap dat je deze toch in jou voordeel kan beslechten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten