Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Arezo's Aannemers Avonturen (Construction Simulator)

Arezo

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Grote Ree:

Is de bouwvak al voorbij?

Mega dip met dit spel en speel weer veel FM en ben veel buiten. Zit er aan te denken om Farm Simulator te downloaden en die dan streamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Arezo:

Hitman gedownload. Snap er geen tyfus van maar vind het heel vet!

Ik ga hem wel streamen denk ik

Dat is een hele leuke game, maar je leert het inderdaad pas door het te gaan spelen. En in het begin moet je niet te eigenwijs zijn en de zogeheten Mission Stories netjes volgen, want daardoor leer je heel veel over de verschillende maps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tim':

Dat is een hele leuke game, maar je leert het inderdaad pas door het te gaan spelen. En in het begin moet je niet te eigenwijs zijn en de zogeheten Mission Stories netjes volgen, want daardoor leer je heel veel over de verschillende maps.

Dat zijn wel hele fijne tips. Had daar al wat van gedaan. Volgens mij heb ik deel 1 tm 3 en ben ik begonnen in deel 1. Zal vanavond stream ff aanknallen. Kan iemand mijn taglijst ff kopiëren en plakken hieronder? Mijn laptop is kapot en heb te dikke vingers voor mijn telefoon om dat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor onze huistreamer doe ik dat met alle liefde

1 uur geleden zei Arezo:

Dat zijn wel hele fijne tips. Had daar al wat van gedaan. Volgens mij heb ik deel 1 tm 3 en ben ik begonnen in deel 1. Zal vanavond stream ff aanknallen. Kan iemand mijn taglijst ff kopiëren en plakken hieronder? Mijn laptop is kapot en heb te dikke vingers voor mijn telefoon om dat te doen.

@Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die Arezo nu mist. Lees de quote even zorgvuldig door, maak je agenda leeg, sla voldoende eten en drinken in en vergeet ook absoluut niet te genieten van Arezo van MU!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei neva:

Heb ze geloof ik zelf allemaal wel uitgespeeld, maar benieuwd hoe een nieuweling het doet :D

Dat is best grappig. Zelf weten waar je alles moet vinden op die maps en dan Paul enorm zien zoeken haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lachen  jullie maar. Ik beschik over alle eigenschappen die een goede huurmoordenaar (in een spelletje) zou moeten hebben.

Ik blijf rustig

Ik overzie de situatie

Ik ben besluitvaardig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Arezo:

Lachen  jullie maar. Ik beschik over alle eigenschappen die een goede huurmoordenaar (in een spelletje) zou moeten hebben.

Ik blijf rustig

Ik overzie de situatie

Ik ben besluitvaardig 

Waar waren die skills tijdens het lasergamen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:
18 uur geleden zei Arezo:

Ik blijf rustig

Ik overzie de situatie

Ik ben besluitvaardig 

Waar waren die skills tijdens het lasergamen?

Het besluitvaardige kwam er toen wel uit. Hij besloot om gewoon heel veel te schieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites