Kelvin Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei (bewerkt) Die bouwvak valt vroeg dit jaar. 4 mei bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 mei Auteur Share Geplaatst 4 mei Weekendje weg het gezin inderdaad! Daarvoor nog heel ff gespeeld en toen vond ik het ineens super saai, maar dat komt wel weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Is de bouwvak al voorbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 mei Auteur Share Geplaatst 21 mei 18 uur geleden zei Grote Ree: Is de bouwvak al voorbij? Mega dip met dit spel en speel weer veel FM en ben veel buiten. Zit er aan te denken om Farm Simulator te downloaden en die dan streamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni Hitman gedownload. Snap er geen tyfus van maar vind het heel vet! Ik ga hem wel streamen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 11 minuten geleden zei Arezo: Hitman gedownload. Snap er geen tyfus van maar vind het heel vet! Ik ga hem wel streamen denk ik Dat is een hele leuke game, maar je leert het inderdaad pas door het te gaan spelen. En in het begin moet je niet te eigenwijs zijn en de zogeheten Mission Stories netjes volgen, want daardoor leer je heel veel over de verschillende maps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni 1 uur geleden zei Tim': Dat is een hele leuke game, maar je leert het inderdaad pas door het te gaan spelen. En in het begin moet je niet te eigenwijs zijn en de zogeheten Mission Stories netjes volgen, want daardoor leer je heel veel over de verschillende maps. Dat zijn wel hele fijne tips. Had daar al wat van gedaan. Volgens mij heb ik deel 1 tm 3 en ben ik begonnen in deel 1. Zal vanavond stream ff aanknallen. Kan iemand mijn taglijst ff kopiëren en plakken hieronder? Mijn laptop is kapot en heb te dikke vingers voor mijn telefoon om dat te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Voor onze huistreamer doe ik dat met alle liefde 1 uur geleden zei Arezo: Dat zijn wel hele fijne tips. Had daar al wat van gedaan. Volgens mij heb ik deel 1 tm 3 en ben ik begonnen in deel 1. Zal vanavond stream ff aanknallen. Kan iemand mijn taglijst ff kopiëren en plakken hieronder? Mijn laptop is kapot en heb te dikke vingers voor mijn telefoon om dat te doen. @Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die Arezo nu mist. Lees de quote even zorgvuldig door, maak je agenda leeg, sla voldoende eten en drinken in en vergeet ook absoluut niet te genieten van Arezo van MU! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Pff, vroeger Codename 47 helemaal grijs gespeeld op de PC! Kom zeker even kijken, heb je een idee qua tijd @Arezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni Ik ga hem nu aanzetten @De Raam en co Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Godver, zusje live en Arezo live, keuzes weer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni De tip van de avond: meer R1 gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni Vanavond weer? Wie komt er kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Als je vaker R1 en je map (die tip was ik nog vergeten!) gaat gebruiken, kom ik misschien wel even kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Oh Hitman. Als ik niets te doen heb kijk ik mee, maar betwijfel of het lukt. Heb ze geloof ik zelf allemaal wel uitgespeeld, maar benieuwd hoe een nieuweling het doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 10 minuten geleden zei neva: Heb ze geloof ik zelf allemaal wel uitgespeeld, maar benieuwd hoe een nieuweling het doet Dat is best grappig. Zelf weten waar je alles moet vinden op die maps en dan Paul enorm zien zoeken haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni Lachen jullie maar. Ik beschik over alle eigenschappen die een goede huurmoordenaar (in een spelletje) zou moeten hebben. Ik blijf rustig Ik overzie de situatie Ik ben besluitvaardig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni Mijn playstation warmt op en mijn vinger hangt al boven r1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Maak er een leuk tiktok account van en ga ook kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni 8 uur geleden zei Djurovski: Maak er een leuk tiktok account van en ga ook kijken Ik wil niet dat de Chinezen weten dat ik een perfecte assasin ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni Playstation gaat weer aan lieve kijkers! Kom gezellig langs! Eerste moord is van het huis. Ik heb blijkbaar gisteren deel 1 uitgespeeld. Door naar deel 2! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 17 uur geleden zei Arezo: Lachen jullie maar. Ik beschik over alle eigenschappen die een goede huurmoordenaar (in een spelletje) zou moeten hebben. Ik blijf rustig Ik overzie de situatie Ik ben besluitvaardig Waar waren die skills tijdens het lasergamen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 juni Auteur Share Geplaatst 13 juni 37 minuten geleden zei Nom de Guerre: Waar waren die skills tijdens het lasergamen? Diep weggestopt in een heel donker holletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 1 uur geleden zei Nom de Guerre: 18 uur geleden zei Arezo: Lachen jullie maar. Ik beschik over alle eigenschappen die een goede huurmoordenaar (in een spelletje) zou moeten hebben. Ik blijf rustig Ik overzie de situatie Ik ben besluitvaardig Waar waren die skills tijdens het lasergamen? Het besluitvaardige kwam er toen wel uit. Hij besloot om gewoon heel veel te schieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 30 minuten geleden zei bas huijsmans: Het besluitvaardige kwam er toen wel uit. Hij besloot om gewoon heel veel te schieten Triggerhappy. Belooft veel moois voor een hitman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten