Vreven Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Zojuist zei Arezo: Dat is ook belangrijk! Zijn daar ook beelden van? Dat deel van mezelf houd ik liever privé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Waar ben jij @Kyrill? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Vergeet de vaatwasser niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Batterij laptop leeg, onverwachts pleitennnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april 51 minuten geleden zei Gert: Vergeet de vaatwasser niet Thanks, gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 2 uur geleden zei Dansmeister: Waar ben jij @Kyrill? Wat denk jezelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Hoelaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april Auteur Share Geplaatst 24 april uurtje of 10? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Dan pas? Wat moet ik tot 10.00 uur doen op het werk dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april Auteur Share Geplaatst 24 april Oke Bas, speciaal voor jou ga ik NU online. @Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die ik nu mis. Al mijn huishoudelijke verplichtingen een gooi gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Ben op kantoor aan het werk. Maar in gedachte ben ik bij je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Je wordt hier nog goed in ook, Paul! Je bent wel een streamer persoonlijkheid hoor. Kleine man zit ook mee te genieten, vind vooral de vrachtwagen mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april @Arezo ging weer heerlijk! Ik moet nu naar mijn jobcoach toe. ALs er tussen 12:00-14:30 nog wat is, ben ik van de Partij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april U wilt hier parkeren. Mag dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april Auteur Share Geplaatst 24 april 9 minuten geleden zei bas huijsmans: U wilt hier parkeren. Mag dat? 21 minuten geleden zei De Raam: Je wordt hier nog goed in ook, Paul! Je bent wel een streamer persoonlijkheid hoor. Kleine man zit ook mee te genieten, vind vooral de vrachtwagen mooi Dank dank, leuk dat de kleine man het mooi vindt. Hoop dat mijn vloek lang hem heen ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 2 uur geleden zei bas huijsmans: U wilt hier parkeren. Mag dat? @Arezo maakt er zijn eigen halve GTA versie van, hij heeft lak aan alles ,en doet waar ie zin in heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Ah, gelukkig valt het terug te kijken nu. Heb ik niet voor niets net een gegrild haantje gehaald om er bij op te peuzelen. Kijken in stijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Wel genieten hoe je als een kip zonder kop steeds die map over beukt in je vrachtwagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 5 minuten geleden zei Titan: Ah, gelukkig valt het terug te kijken nu. Heb ik niet voor niets net een gegrild haantje gehaald om er bij op te peuzelen. Kijken in stijl. Ik zie nu pas jouw post en mijn onbedoelde woordgrap die erop volgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april Auteur Share Geplaatst 24 april Whaha, er zit wel een idee achter. Misschien vanavond even het hotel afmaken boys! Maar ik heb morgen een belangrijk sollicitatiegesprek, dus moet ff kijken of dat past in mijn hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 11 minuten geleden zei Arezo: Whaha, er zit wel een idee achter. Misschien vanavond even het hotel afmaken boys! Maar ik heb morgen een belangrijk sollicitatiegesprek, dus moet ff kijken of dat past in mijn hoofd. Kun je dan wel mooi op je CV zetten dat hotel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 april Auteur Share Geplaatst 24 april Nou ik kwam net wel een mobiele hijskraan met chauffeur tegen en toen staken we dus mooi ff 1 vingertje als blijk van herkenning naar elkaar op. Mooi moment tussen 2 gelijkgestemden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 17 minuten geleden zei Arezo: Nou ik kwam net wel een mobiele hijskraan met chauffeur tegen en toen staken we dus mooi ff 1 vingertje als blijk van herkenning naar elkaar op. Mooi moment tussen 2 gelijkgestemden. Heerlijk moment lijkt me ja. Had verwacht dat je dan even tegen elkaar hijskraan zou tikken. Maar wellicht wordt dat dan een beetje te homoerotisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 april Auteur Share Geplaatst 25 april @Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die ik nu mis. Lets gooooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Wie appt Karel even? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten