The Saint Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Ga vooral door hè! Ik vertrekt vannacht voor vakantie en dit misstaat niet om te kijken op een strandbedje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Vanavond misschien weer streampie! Ik kan natuurlijk ook andere games streamen. Call of Duty ofzo? Misschien doe ik dat vanmiddag wel even. Fijne vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Het is tijd voor een uurtje Call of Duty Multiplayer. @Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die ik nu mis. Stream gaat aan over 1 minuut, ff koffietje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 1 minuut geleden zei Arezo: Het is tijd voor een uurtje Call of Duty Multiplayer. @Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die ik nu mis. Stream gaat aan over 1 minuut, ff koffietje maken. Jeeeej veel plezier en succes ! <3 Ik ga mee kijken op background. @Dansmeister leuk idee maar niet nodig, ik was gisteravond al degene met meeste berichten in de chat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Wat je zoal kan verwachten; Citaat Welkom in de chatroom! Kyrill2 : He Paul. Succes en veel plezier maatje! Je grootste groupie, karel Kyrill2 : Schiet al die Russen helemaal kapot jonguh!! Kyrill2 : Is gelukkig geen echte oorlog je kan gewoon respwanen nadat je dood bent jotew1991 : xD Kyrill2 : meer bewegen jonguh, je sprint niet naar de wc! Is leven of dood Kyrill2 : Goedzo Kyrill2 : linnsk van je Kyrill2 : Jullie team staat voor, das het belangrijkste! Nu nnog over de streep trekken Kyrill2 : hoppa goouuh die WOII granaten lekker pik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Welke COD is dit? Die map zit al 300 jaar in bijna elke COD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Paul alias Snoooop dog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Citaat Kyrill2 : Gefeliciteered maatje helaas 0 kills Kyrill2 : mar komt vanzelf nog wel Kyrill2 : iig 1 capture Kyrill2 : zolang je team maar wint, komen jouw kills vanzelf wel! Kyrill2 : Deze map ken ik , hhier is het devies gewoon op alles schieten, dan kill je vanzelf wel iets ! Kyrill2 : lekker pik Kyrill2 : goedzo Kyrill2 : This Guy is on Fireee Kyrill2 : tippie paul beter eerst naar pistol gaan en daarna pas herladen Kyrill2 : zo blijf je iig langer schieten Kyrill2 : hoppa daar gaat die Paul op linksboetoe, alles in zijn weg wordt vernietid Kyrill2 : stomme flash grenade's pfff Kyrill2 : Paul de conqueror , hij slayt al die bitches, dit ging heeel wat beter dan vorige pot. Hoppa a17 kills Kyrill2 : heerlijk Kyrill2 : Kyrill2 : congrats buddy Part 2. Ik ben cheerlader van @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april MW3 (de nieuwe MW3). Weer Contsruction Simulator opgestart. Voelde de vibe niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 4 minuten geleden zei Arezo: MW3 (de nieuwe MW3). Weer Contsruction Simulator opgestart. Voelde de vibe niet. Snap ik maatje, je tripple A Construction bedrijf is lekker relaxed. Bij COD kan je niet chillen en moet je continu-AAN staan , das vermoeiend hoor. Maar 2e potje ging iig erg lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Rustgevend om te zien hoe je je eigen ground zero op dit moment aan het maken bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Mooi dat Paul denkt als een DHL bezorgen. Dingen gewoon op andere plaatsen neerzetten. Noem het flexibiliteit. Prijs wel je geduld sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Dank dank, ik ben lekker bezig. Hoe vinden jullie het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 1 uur geleden zei Arezo: Dank dank, ik ben lekker bezig. Hoe vinden jullie het? Via de link die je hier eerder plaatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Waarom ben je offline? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april Ik kom al! @Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die ik nu mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april 50 minuten geleden zei Jotew: @Arezo Een mod die gemod wordt, gekkigheid. Het woord 'hoe' is blijkbaar een gevoelig woord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Hoe ging de sessie van vandaag? Sorry dat ik er niet bij kon zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Je wordt bedankt @Arezo; ik zit er nu ook aan te denken een PS5 aan te schaffen weer. Het idee schommelde al wel een tijdje door m'n hoofd. Maar met het spel dat jij speelt, FIFA, Farming Simulator enzo zijn het wel leuke tijd dodende games Btw: zit even in die Playstore te kijken, maar wat zijn al die extra dingen die je voor het spel aan kunt schaffen. Zijn dat machines etc. die je normaal in-game moet verdienen, en nu kunt kopen of hoe moet ik dat zien? 23 april bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 26 minuten geleden zei Jotew: Je wordt bedankt @Arezo; ik zit er nu ook aan te denken een PS5 aan te schaffen weer. Het idee schommelde al wel een tijdje door m'n hoofd. Maar met het spel dat jij speelt, FIFA, Farming Simulator enzo zijn het wel leuke tijd dodende games Btw: zit even in die Playstore te kijken, maar wat zijn al die extra dingen die je voor het spel aan kunt schaffen. Zijn dat machines etc. die je normaal in-game moet verdienen, en nu kunt kopen of hoe moet ik dat zien? Die add-ons? Zijn gewoon kleine uitbreidingen. Weet bij Construction Sim niet of er bijvoorbeeld ook mods zijn. Farming Sim heeft bizar veel mods en ook van die kleine uitbreidingen van €0,99. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april 50 minuten geleden zei Jotew: Je wordt bedankt @Arezo; ik zit er nu ook aan te denken een PS5 aan te schaffen weer. Het idee schommelde al wel een tijdje door m'n hoofd. Maar met het spel dat jij speelt, FIFA, Farming Simulator enzo zijn het wel leuke tijd dodende games Btw: zit even in die Playstore te kijken, maar wat zijn al die extra dingen die je voor het spel aan kunt schaffen. Zijn dat machines etc. die je normaal in-game moet verdienen, en nu kunt kopen of hoe moet ik dat zien? Volgens mij en machines en uitbreidindingen, zag iets van een vliegveld. Dat lijkt me nog wel leuk. Ik ben geen merk fetijist waardoor ik 10 euro wil uitgeven voor een speciaal apparaat met een speciaal kleurtje maar die extra opdracht dingen kan ik wel doen wanneer ik de normale game uitgespeeld heb (uiteraard mogen mijn volgers mij sponseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april 2 uur geleden zei La Pulga: Hoe ging de sessie van vandaag? Sorry dat ik er niet bij kon zijn. Je kan over 12 minuten komen kijken? @Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die ik nu mis. Help me straks even herinneren dat ik de vaatwasser leeg haal, anders is het herres hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) @Arezo ik kom zo wel even gluren. Ben zelf druk met het besturen van een trein. 23 april bewerkt door Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april 5 minuten geleden zei Vreven: @Arezo ik kom zo wel even gluren. Ben zelf druk met het besturen van een trein. Dat is ook belangrijk! Zijn daar ook beelden van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten