Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Arezo's Aannemers Avonturen (Construction Simulator)

Arezo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Arezo:

Het is tijd voor een uurtje Call of Duty Multiplayer.

@Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die ik nu mis. Stream gaat aan over 1 minuut, ff koffietje maken.

Jeeeej veel plezier en succes ! <3 Ik ga mee kijken op background.

@Dansmeister leuk idee maar niet nodig, ik was gisteravond al degene met meeste berichten in de chat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je zoal kan verwachten;

Citaat
Welkom in de chatroom!
Kyrill2
: He Paul. Succes en veel plezier maatje! Je grootste groupie, karel

Kyrill2
: Schiet al die Russen helemaal kapot jonguh!!

Kyrill2
: Is gelukkig geen echte oorlog je kan gewoon respwanen nadat je dood bent 
:D

jotew1991
: xD

Kyrill2
: meer bewegen jonguh, je sprint niet naar de wc! Is leven of dood

Kyrill2
: Goedzo

Kyrill2
: linnsk van je

Kyrill2
: Jullie team staat voor, das het belangrijkste! Nu nnog over de streep trekken

Kyrill2
: hoppa goouuh die WOII granaten lekker pik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat
Kyrill2
: Gefeliciteered maatje helaas 0 kills

Kyrill2
: mar komt vanzelf nog wel

Kyrill2
: iig 1 capture

Kyrill2
: zolang je team maar wint, komen jouw kills vanzelf wel!

Kyrill2
: Deze map ken ik , hhier is het devies gewoon op alles schieten, dan kill je vanzelf wel iets !

Kyrill2
: lekker pik

Kyrill2
: goedzo

Kyrill2
: This Guy is on Fireee

Kyrill2
: tippie paul beter eerst naar pistol gaan en daarna pas herladen

Kyrill2
: zo blijf je iig langer schieten

Kyrill2
: hoppa daar gaat die Paul op linksboetoe, alles in zijn weg wordt vernietid

Kyrill2
: stomme flash grenade's pfff

Kyrill2
: Paul de conqueror , hij slayt al die bitches, dit ging heeel wat beter dan vorige pot. Hoppa a17 kills

Kyrill2
: heerlijk

Kyrill2
: 
<3

Kyrill2
: congrats buddy

Part 2. Ik ben cheerlader van @Arezo:cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Arezo:

MW3 (de nieuwe MW3).

Weer Contsruction Simulator opgestart. Voelde de vibe niet.

Snap ik maatje, je tripple A Construction bedrijf is lekker relaxed. Bij COD kan je niet chillen en moet je continu-AAN staan , das vermoeiend hoor. Maar 2e potje ging iig erg lekker zeg _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wordt bedankt @Arezo; ik zit er nu ook aan te denken een PS5 aan te schaffen weer. Het idee schommelde al wel een tijdje door m'n hoofd. Maar met het spel dat jij speelt, FIFA, Farming Simulator enzo zijn het wel leuke tijd dodende games :) 

Btw: zit even in die Playstore te kijken, maar wat zijn al die extra dingen die je voor het spel aan kunt schaffen. Zijn dat machines etc. die je normaal in-game moet verdienen, en nu kunt kopen of hoe moet ik dat zien?

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Jotew:

Je wordt bedankt @Arezo; ik zit er nu ook aan te denken een PS5 aan te schaffen weer. Het idee schommelde al wel een tijdje door m'n hoofd. Maar met het spel dat jij speelt, FIFA, Farming Simulator enzo zijn het wel leuke tijd dodende games  

Btw: zit even in die Playstore te kijken, maar wat zijn al die extra dingen die je voor het spel aan kunt schaffen. Zijn dat machines etc. die je normaal in-game moet verdienen, en nu kunt kopen of hoe moet ik dat zien?

Die add-ons? Zijn gewoon kleine uitbreidingen. Weet bij Construction Sim niet of er bijvoorbeeld ook mods zijn. Farming Sim heeft bizar veel mods en ook van die kleine uitbreidingen van €0,99. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Jotew:

Je wordt bedankt @Arezo; ik zit er nu ook aan te denken een PS5 aan te schaffen weer. Het idee schommelde al wel een tijdje door m'n hoofd. Maar met het spel dat jij speelt, FIFA, Farming Simulator enzo zijn het wel leuke tijd dodende games :) 

Volgens mij en machines en uitbreidindingen, zag iets van een vliegveld. Dat lijkt me nog wel leuk. Ik ben geen merk fetijist waardoor ik 10 euro wil uitgeven voor een speciaal apparaat met een speciaal kleurtje maar die extra opdracht dingen kan ik wel doen wanneer ik de normale game uitgespeeld heb (uiteraard mogen mijn volgers mij sponseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Hoe ging de sessie van vandaag? Sorry dat ik er niet bij kon zijn.

Je kan over 12 minuten komen kijken?

@Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' @Satioz en iedereen die ik nu mis. 

Help me straks even herinneren dat ik de vaatwasser leeg haal, anders is het herres hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites