Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Voetbal, Volk & Vuur

Bogatyr

Aanbevolen berichten

STVVbanner(1).thumb.png.402f400b91877fc15663218b2a10a7f5.png

Screenshot_1.thumb.png.bb96d656e214c4aa662ca42ff4da30c4.png

Verrassing van formaat in het Belgische voetbal. Sint-Truiden V.V. heeft met trots de aanstelling van Maksym Bogatyr als nieuwe hoofdtrainer bekendgemaakt. Voor velen is Maksym wellicht een onbekende naam, maar de clubleiding is vastbesloten om deze relatief onervaren coach te laten schitteren in de hoogste voetbalklasse. De Essenaar is geboren en getogen in een kleine gemeente in het noorden van Antwerpen. Hij heeft altijd een passie gehad voor voetbal en alles wat daarbij komt kijken. Zijn bescheiden achtergrond heeft hem gevormd tot een coach die gelooft in hard werken, toewijding en hamert op de kracht van teamspirit. Zijn vorige clubs waren vooral in het amateurvoetbal bij Excelsior Essen, ASV Geel en FC Knokke. Door zijn goede prestaties viel hij daardoor op bij de 'Kanaries', die jonge beloftevolle coaches kansen wil geven op het hoogste niveau.

"STVV, dat is.. voetbal, volk & vuur! En dat zal voor altijd ons motto zijn" aldus een opgetogen Maksym Bogatyr bij zijn voorstelling.

HD-wallpaper-st-truiden-fc-emblem-jupiler-pro-league-black-stone-st-truiden-belgium-soccer-belgian-f-t-division-a-football-asphalt-texture-fc-st-truiden_cleanup.png.a7b55d8fd99466d9f72ca94bdd82a262.png

Spoiler

Door mijn computer problemen een nieuwe save langs mijn kant. Er zijn al een aantal novelles in België, dus ik hoop dat deze ook zal aanslaan. Diegene die mij willen blijven volgen na mijn crash debacle bij Sparta Praag zijn altijd welkom. Een eenmalige tag voor de mensen uit mijn vorig verhaal. Wil je deze liever niet volgen, geef het even aan in de comments, dan verwijder ik je tag. :)

Veel plezier.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.ee57ed8e2ddf202a9c963ea3f4501728.png

#2 transfers

Het transferseizoen bij STVV kan dit jaar misschien wel omschreven worden als kalm, maar zeker niet onbelangrijk. Met een focus op gerichte versterkingen heeft de club twee veelbelovende spelers weten binnen te halen, waardoor de fans vol verwachting uitkijken naar wat komen gaat. De eerste naam die zijn weg vond naar Stayen is Oliver Ross, een spits met een scherp oog voor doelpunten en een speler die de stempel van groot talent draagt bij Aalborg. De Deen komt op huurbasis over zonder aankoopoptie. Met zijn kenmerkende fysieke spel en doelgerichtheid belooft Ross een waardevolle aanwinst te zijn voor de voorhoede van STVV. Zijn vermogen om kansen te creëren en af te maken zal ongetwijfeld een cruciale rol spelen in het streven van de club naar succes in de binnenlandse competitie.

HD-wallpaper-st-truiden-fc-emblem-jupiler-pro-league-black-stone-st-truiden-belgium-soccer-belgian-f-ivision-a-football-asphalt-texture-fc-st-truiden_cleanup(1).png.bb3ebda277525aa9f81f113e5028d1c7.png

Naast Ross heeft STVV ook Yugi Kitagima weten te strikken, afkomstig van Tokyo-V. Kitagima staat bekend om zijn technische vaardigheden en zijn vermogen om het spel te lezen, waardoor hij zowel defensief als offensief een meerwaarde kan bieden. Met zijn veelzijdigheid op het veld en vooral de vastberadenheid waar Aziaten om bekend staan, zal onze club een enorme boost geven om een goed seizoen te kunnen neerzetten.

HD-wallpaper-st-truiden-fc-emblem-jupiler-pro-league-black-stone-st-truiden-belgium-soccer-belgian-f-ivision-a-football-asphalt-texture-fc-st-truiden_cleanup(2).png.eec7745d163f673a2633910a61e2703c.png

Over het algemeen was dit een rustige periode voor STVV. De focus lag op het behouden van de kern en het verfijnen van de tactiek onder leiding van de nieuwe coach. Met een solide basis en enkele veelbelovende toevoegingen kijkt STVV vol vertrouwen uit naar de start van het seizoen, te beginnen met een oefencampagne aan de Belgische kust. Opzoek naar meer nieuws over onze Kanaries? Check dan zeker onze website!

Heetvandenaald_cleanup(1).png.65205c205775ced0a950ada4933a1218.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er worden al een paar complimenten gegeven over de grafische kwaliteiten van je updates en ik voeg mij daar lekker aan toe, want het ziet er natuurlijk ook gewoon goed uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.c30aedae15028e761c742e66528095bb.png

#DeSelectie

In deze update bespreken we de selectie die dit seizoen zal moeten gaan vechten voor een plek in de middenmoot, de doelstelling die we voorafgaand dit jaar hebben gekregen van het bestuur. Onze kern bestaat uit drieëntwintig spelers die af en toe nog aangevuld zal worden met enkele jeugdspelers. We hebben een multiculturele selectie, waarin we toch elf Belgen terugvinden. De nationaliteit die op plaats twee staat is natuurlijk Japan. Gezien onze Japanse connectie is dit niet heel onlogisch, wegens de vereiste is van ons bestuur. De rest zijn aanvullingen van alle uithoeken uit de wereld. Kleine kanttekening: Bij onze aanvallers staat Wolke Janssens, een speler die eigenlijk vooral in de verdediging zal postvatten. Gelieve op de screenshots te klikken als je een beter beeld wil. Screens van bepaalde spelers mogen aangevraagd worden. Deze zal ik in de spoiler plaatsen.

Headerposities_cleanup(6).png.b65fb08562a2ec6b2cdbbab69969a627.png

Verdediging.thumb.png.59308f5543efc7446717dcd121aa2015.png

Headerposities_cleanup(5).png.92367817417a3d5a68e8d1fdba7d0b5e.png

verdediging2.thumb.png.e8d7b50802e5505974f556a4e6a34446.png

Headerposities_cleanup(4).png.b38a47a54174cfa485cab5ecd76680f0.png

Middenvelders.thumb.png.570534ddd5f32595ff4ce93c97efcc64.png

Headerposities_cleanup(7).png.401c7dc9a03c5e18efb37630b8d4f77b.png

Aanval.thumb.png.4092e9d0102e9a6f5df08cc69f96cbbd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes met die stinkboeren! Wel goed dat je ze iets meer kleur hebt bijgegeven door Oli Ross aan te trekken, al is het maar voor een jaartje :P Grafisch simpel (als in 'strak'), maar piekfijn. Vooral de banner vind ik van hoogstaande kwaliteit!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.5c66820488cc26a84b901d24963f5f8c.png

#4 De oefencampagne

De Kanaries hebben een geslaagde oefencampagne achter de rug. Op stage aan de kust kwamen allerlei teams afgezakt om het tegen elkaar op te nemen en tegelijkertijd een teambuildingsweek in te lassen. We konden vier van de vijf oefenduels als winnaar afsluiten. Enkel het Zwitserse Lugano hield onze jongens op een gelijkspel. Onze nieuwe aanwinsten lieten zich meteen gelden en konden zo een goede indruk achterlaten op de coach en de supporters die al onze wedstrijden via een livestream konden volgen. Een goede generale repetitie met het oog op de start van de competitie, die er al heel snel gaat aankomen. In onze eerste wedstrijd van het seizoen nemen we het thuis op tegen Standard Luik.

LayoutOefenwedstrijden(1)(1).thumb.png.bda245c51b6c11e4c2534e7b9409674b.png

Wedstrijdverslagen.thumb.png.45220465f629980138ce807a287d84b3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites