neva Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni GP Oostenrijk, 30 juni 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Piastri 4. Russell 5. Sainz 6. Perez 7. Leclerc 8. Hamilton 9. Stroll 10. Ocon Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Zhou Snelste ronde: Norris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni GP Oostenrijk, 30 juni 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Russell 4. Piastri 5. Sainz 6 Hamilton 7. Perez 8. Leclerc 9. Alonso 10. Stroll Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Sergeant Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni GP Oostenrijk, 30 juni 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Piastri 4. Hamilton 5. Russel 6. Sainz 7. Perez 8. Leclerc 9. Ocon 10. Stroll Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Sergeant Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni GP Oostenrijk, 30 juni 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Piastri 4. Sainz 5. Russell 6. Hamilton 7. Leclerc 8. Perez 9. Gasly 10. Ocon Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Sargeant Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 juli Auteur Share Geplaatst 2 juli Uitslag komt morgen, kom er even niet aan toe. Mijn excuses! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli GP Silverstone, 7 juli 2024 1. Norris 2. Verstappen 3. Piastri 4. Russell 5. Sainz 6. Perez 7. Leclerc 8. Hamilton 9. Hulkenberg 10. Albon Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Magnussen Snelste ronde: Norris Sorry als ik je voor de voeten loop @De Raam, maar ik denk ik deel alvast even VT1 en VT2 ook Spoiler @007mark @19CH98 @aron24 @Chiemel @chrisje1993 @De Raam @delichris @Fantasy @Jotew @Juiceman @KayDeManaager @La Pulga @neva @Platina32 @rich ruzzian @Rykjvk1 @Srangaman @The Saint @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli O ja dit hebben we ook nog, zal morgen mijn lijstje invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli GP Silverstone, 7 juli 2024 1. Norris 2. Verstappen 3. Piastri 4. Leclerc 5. Hamilton 6. Russell 7. Sainz 8. Perez 9. Alonso 10. Stroll Pole position: Norris 1e uitvaller: Tsunoda Snelste ronde: Piastri Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli GP Silverstone, 7 juli 2024 1. Norris 2. Verstappen 3. Piastri 4. Leclerc 5. Hamilton 6. Russell 7. Sainz 8. Perez 9. Alonso 10. Hulkenberg Pole position: Norris 1e uitvaller: Ricciardo Snelste ronde: Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli GP Silverstone, 7 juli 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Leclerc 4. Russell 5. Hamilton 6. Russell 7. Sainz 8. Perez 9. Albon 10. Tsunoda Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Alonso Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli GP Silverstone, 7 juli 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Piastri 4. Russell 5. Leclerc 6. Sainz 7. Perez 8. Hamilton 9. Tsunoda 10. Albon Pole: Verstappen Eerste uitvaller: Sargeant Snelste ronde: Norris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli GP Silverstone, 7 juli 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Piastri 4. Russell 5. Leclerc 6. Sainz 7. Perez 8. Hamilton 9. Alonso 10. Stroll Pole: Verstappen Eerste uitvaller: Sargeant Snelste ronde: Norris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli GP Silverstone, 7 juli 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Leclerc 4. Sainz 5. Piastri 6. Russell 7. Perez 8. Hamilton 9. Alonso 10. Stroll Pole: Verstappen Eerste uitvaller: Sargeant Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli GP Silverstone, 7 juli 2024 1. Norris 2. Verstappen 3. Leclerc 4. Piastri 5. Sainz 6. Russell 7. Hamilton 8. Perez 9. Alonso 10. Hulkenberg Pole: Norris Eerste uitvaller: Geen Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli (bewerkt) GP Silverstone, 7 juli 2024 1. Norris 2. Verstappen 3. Piastri 4. Hamilton 5. Russell 6. Leclerc 7. Sainz 8. Perez 9. Alonso 10. Stroll Pole: Verstappen Eerste uitvaller: Geen Snelste ronde: Piastri 6 juli bewerkt door Juiceman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli GP Oostenrijk, 30 juni 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Hamilton 4. Russell 5. Sainz 6. Leclerc 7. Perez 8. Piastri 9. Alonso 10. Hulkenberg Pole position: Norris 1e uitvaller: Sargeant Snelste ronde: Hamilton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Spoiler @007mark @19CH98 @aron24 @Chiemel @chrisje1993 @De Raam @delichris @Fantasy @Jotew @Juiceman @KayDeManaager @La Pulga @neva @Platina32 @rich ruzzian @Rykjvk1 @Srangaman @The Saint @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli GP Oostenrijk, 30 juni 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Russell 4. Hamilton 5. Piastri 6. Leclerc 7. Sainz 8. Piastri 9. Perez 10. Gasly Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Sargeant Snelste ronde: Norris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli @De Raam nog tijd hiervoor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 11 uur geleden zei rich ruzzian: @De Raam nog tijd hiervoor? Hij werkt binnenkort de GP van Spanje en Engeland bij en daarna zal ik het stokje terug overnemen vanaf de GP van Hongarije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Herstel; ik werk de standen zelf bij - waarschijnlijk dit weekend - en pak het dan vanaf de volgende GP weer verder op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Uitslag GP Oostenrijk Ik kan me de GP zelf niet meer herinneren, maar aan de uitslag te zien was het chaos Binnenkort hoop ik ook de GP van Engeland qua punten met jullie te delen. Het is @The Saint geweest die er met een magistrale 9 (!) punten met de dagzege vandoor ging bij de GP van Oostenrijk trouwens en daarmee de koppositie in het algemeen klassement overneemt. PS: Mocht er een andere gegadigde zijn om dit voort te zetten; mijn inbox is geopend voor geïnteresseerden Spoiler @007mark @19CH98 @aron24 @Chiemel @chrisje1993 @De Raam @delichris @Fantasy @Jotew @Juiceman @KayDeManaager @La Pulga @neva @Platina32 @rich ruzzian @Rykjvk1 @Srangaman @The Saint @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Uitslag GP Silverstone Er werden een stuk meer punten gescoord dan in Oostenrijk, dat is een vaststaand feit. Ondanks dat niemand de winnaar juist had voorspeld, zien we toch behoorlijk wat deelnemers die (bijna) in de dubbele punten zijn geëindigd. De enige die dat ook daadwerkelijk deed én zich weer de koploper van alle deelnemers mag noemen is @La Pulga. Chapeau. Oh en mocht iemand zich nog geroepen voelen om dit over te nemen na de zomerbreak, dan hoor ik het graag. Anders vrees ik dat we halverwege dit seizoen de eindwinnaar bekend kunnen gaan maken. Spoiler @007mark @19CH98 @aron24 @Chiemel @chrisje1993 @De Raam @delichris @Fantasy @Jotew @Juiceman @KayDeManaager @La Pulga @neva @Platina32 @rich ruzzian @Rykjvk1 @Srangaman @The Saint @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli En nu we er toch zijn, meteen tijd voor lijstjes. De GP van Hongarije staat op het programma en zal op 21 juli worden afgewerkt vanaf 15:00 uur. Eerste vrije training vrijdag 19 juli 13:30 - 14:30 Tweede vrije training vrijdag 19 juli 17:00 - 18:00 Derde vrije training zaterdag 20 juli 12:30 - 13:30 Kwalificatie zaterdag 20 juli 16:00 - 17:00 Race zondag 21 juli 15:00 - 17:00 GP Hongarije, 21 juli 2024 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Pole position: 1e uitvaller: Snelste ronde: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli GP Hongarije, 21 juli 2024 1. Verstappen 2. Norris 3. Hamilton 4. Sainz 5. Piastri 6. Russell 7. Leclerc 8. Perez 9. Alonso 10. Stroll Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Tsunoda Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten