Rob1981 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Ik maak er steeds vaker gebruik van. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ik laat dit zeker aan de assistent. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Tegen betere tegenstanders zak ik regelmatig in, vooral als zij zelf ook countervoetbal willen spelen of pressing spelen, dan waak ik er voor dat ik in het mes loop. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Ik ga na enkele seizoenen vaak basisspelers logische nummers geven. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Ik probeer het steeds meer te gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 januari Auteur Share Geplaatst 31 januari (bewerkt) Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. 1 februari bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari (bewerkt) Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Leuk ter ondersteuning, maar kijk er niet vaak naar. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-4-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Zeker. Beetje afwisselen is belangrijk. 31 januari bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 4-4-3, is dat zonder keeper of met 12 spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 februari Auteur Share Geplaatst 1 februari 9 uur geleden zei MisterX: 4-4-3, is dat zonder keeper of met 12 spelers? Bedankt voor je oplettendheid Gerda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-4-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Gebruik nu zelf een 5-2-3 en 4-2-3-1. Verschilt per tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Zeker, ik heb een strikerless 3-4-3, maar ook een 4-1-4-1 en een 4-2-3-1. Afhankelijk van mijn materiaal (en tegenstander) wissel ik af. De formatie is niet heilig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Op dit moment niet, maar als ik weer een Hexagon ga opstarten dan zal ik dat zeker doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Altijd, in FM24 zelfs nog elk seizoen een andere formatie/tactiek gebruikt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. heb hier een beetje hetzelfde als Bas. Nog niet naar gekeken vooralsnog. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Ik maak gebruik van 2 tactieken. Een 4-3-3VM en een 4-2-3-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Eigenlijk weinig. Misschien soms een wissel naar een 4-3-3 vanuit een 4-2-3-1, maar toch vrij standaard de afgelopen jaren wel een 4-2-3-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari (bewerkt) Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Ik gebruik hem eigenlijk alleen zodat ik makkelijk screenshots van mijn selectie kan maken. De rest doe ik in een excelbestandje. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Individuele trainingen en traits zijn voor mij. De rest mag de assistent doen. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Jawel, althans in de zin dat ik tegen betere teams een verdedigend systeem hanteer. Of een tegenstander 5-3-2, 4-3-3 of 4-4-2 speelt interesseert me weinig. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Absoluut. Heel systeem voor. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Grappig; ik kwam er daardoor achter dat mijn CV niet heel goed uit de verf kwam als BWM in topwedstrijden. Dus dat is een waardevolle toevoeging geweest. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Zie stelling 3. Normaliter spelen we een 4-3-3 met punt naar voren in een control possession systeem. Tegen topclubs spelen we een 4-3-3 met punt naar achteren met een fluid counter attack. 1 februari bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Nee. Ik hou vast aan één formatie gebasseerd op de kwaliteiten van mijn selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari (bewerkt) Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties Ik heb een tactiek waarin ik 3 verschillende varianten heb en daarin verschillen de posities wel eens. Bijvoorbeeld een AMC in plaats van een VMC. Dus ja. Ik weiger wel met wingers te spelen dus ik heb altijd wingbacks 1 februari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari telling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties Ja. Eigenlijk altijd een 1-4-2-3-1 en dan ook een variatie met de punt naar achteren en een variatie met 2 centrale aanvallers. Wil eigenlijk binnenkort 's kijken of ik een leuke variatie kan maken die lijkt op: 1-3-4-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties Wanneer ik bij een club kom bepaal ik meestal, op basis van het beschikbare spelersmateriaal, in welke formatie ik ga spelen. Dat blijft dan meestal wel de basis van waaruit ik blijf werken. Ik ontwikkel wel een of twee schaduwtactieken om tegenstanders te kunnen verrassen of voor wanneer het totaal niet loopt, maar ik kom altijd wel weer terug op de basistactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Op 1-2-2024 om 07:34 zei Bolderbast: Bedankt voor je oplettendheid Gerda. Ik was vooral benieuwd welke cheat hier gebruikt werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 februari Auteur Share Geplaatst 7 februari Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Stelling 5: De gegevenshub is een waardevolle feature waar ik wat aan heb. Stelling 6: Ik maak gebruik van meerdere formaties (4-3-3, 4-4-2 etc) in mijn game. Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Ja, alleen de persconferenties van de CL, EL en ECL doe ik wel zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Zijn er überhaupt mensen die dit zelf doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Volgens mij ben ik de enige op heel MU die ze wél zelf doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Rondom wedstrijden laat ik het aan mijn assistent. Bij nieuwe aankopen en wanneer ik bij een nieuwe club teken, dan doe ik het zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent. Huh zitten die ik FM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Stelling 7: Ik laat de persconferenties over aan mijn assistent Yep. Verschrikkelijk om daar zelf steeds doorheen te moeten klikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten