Vreven Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Pas de tactiek zelf eigenlijk nooit aan. Qua mentaliteit start ik standaard op Balanced, naar gelang het wedstrijdbeeld, pas ik dit wel of niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Voor de wedstrijd niet. Dan ga ik altijd uit van mijn eigen sterkte. Eens ik 2-0 achter sta. Pas ik wel aan. Aan de rust bij een gelijkspel of achterstand ook als het nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Niet per se. Ben zelf van het uitgaan van eigen kracht principe. Zal dus altijd beginnen met mijn eigen tactiek. Hier maak ik aanpassingen aan de hand van het spelbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Ik speel altijd met dezelfde opstelling. Datahub gebruik ik ook helemaal nooit, totaal overbodige toevoeging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Dit is de eerste save waar ik het daadwerkelijk probeer te gebruiken om een overzicht te behouden. Doorgaans onderhoud ik mijn team in het tactiekenscherm, maar probeer mijn leven te beteren... Kan nog niet zeggen dat het me echt kan bekoren overigens. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ik gebruik een trainingsprogramma wat ik gedownload heb. Voor sommige spelers verdiep ik me in hun individuele trainingsarbeid, maar voor de meeste spelers laat ik het aan mijn assistenten over. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Alleen als ik een stuk zwakker ben dan mijn tegenstander wil ik nog wel eens wat aanpassen, om verdedigender de wedstrijd te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Mentaliteit pas ik vaak wel aan en af en toe wat andere instructies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. klopt inderdaad, ik pas eigenlijk nooit mijn tactiek aan op de tegenstander. Wat ik wel durf doen is een meer verdedigende speler op een bepaalde positie zetten als ik tegen een grotere ploeg speel. Maar echt de tactiek aanpassen doe ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Deels. Soms tijdens de wedstrijd wat aanpassingen, normaliter verander ik enkel de tactische stijl wat. Nooit heel veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Nee, niet echt. Het meeste doe ik vanuit de losse pols. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Groepstraining is voor de assistent, individueel neem ik bij enkele spelers de leiding over. Zeker als ik lang bij een club blijf is dat wel een must. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Wanneer ik tegen een sterkere tegenstander speel wil ik me nog wel eens wat aanpassen, maar zodra ik de kwalitatief sterkere ploeg ben ga ik altijd van eigen kracht uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Ik ga altijd uit van eigen sterkte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Oh, zeker wel. Vooral in de CL wanneer ik uit speel tegen de echte toppers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Niet fanatiek, maar zet regelmatig wel per positie mijn nummer 1 en 2 er in. Doe er verder niet zo veel mee, lijstjes zitten vooral in mijn hoofd + volgorde van de wissels op basis van rangorde per positie etc. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. ik gebruik gedownloade schema's die ik dan na het importeren aanpas en opsla. Blijkbaar werken de oude schema's niet meer in FM24, dus moet opzoek naar een nieuwe. Voor de rest doe ik wel alle individuele trainingen zelf (ook van een groot deel van het B/jeugd-team. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Spelopvatting blijft altijd hetzelfde, maar kan zijn dat ik de formatie aanpas, de mentaliteit aanpas etc. Uiteindelijk is dit vooral in bepaalde fases van bepaalde saves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) 4 uur geleden zei Thierryvane: Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Zeker wel! Al zijn het vaak kleine nuances of aanpassingen op wat ik in de ME zie gebeuren. Af en toe vind ik het ook gewoon leuk om een analyse op de tegenstander los te laten en ze vervolgens lam te leggen. De voldoening als je dan zo'n partij wint... Hier trouwens een voorbeeldje uitgeschreven en in mijn novelle binnenkort meer van dit! 25 januari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari (bewerkt) Eerdere stellingen: Spoiler Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. 27 januari bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 34 minuten geleden zei Bolderbast: Eerdere stellingen: Toon verborgen inhoud Stelling 1: Ik maak fanatiek gebruik van de opstellingsplanner. Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Stelling 3: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Denk dat dit stelling 4 is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Tactiek aanpassen aan de tegenstander? Zij horen juist hun tactiek aan te passen aan wat mijn meesterbrein bedacht heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari 16 minuten geleden zei chrisje1993: Denk dat dit stelling 4 is? Wat gaat de tijd toch snel als je het leuk hebt he? Aangepast, dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Clear--> Auto Select --> Confirm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Hier klik ik gewoon op automatisch kiezen. Maakt mij niet uit wie welk nummer heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 12 minuten geleden zei De Raam: Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Clear--> Auto Select --> Confirm Same. Rugnummers, who cares? Zolang ik in het echt op het korfbalveld maar nummer 12 kan claimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Spoiler Stelling 2: Ik laat de trainingen over aan mijn assistent. Ik steek daar geen tijd in. Ja laat ik aan de assistent over, heel soms neem ik indivuele trainingen over, maar das maar heel af en toe. Stelling 3: Ik pas mijn tactiek nooit aan op de tegenstander. NIet super vaak nee, maar wel meer dan nooit. Zeker af en toe ja. Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Nee doe ik 99% van de tijd automatisch invullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Die laat ik gewoon automatisch doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Ik vul hem automatisch in, maar dan breng ik altijd nog wel handmatig enkele wijzigingen toe. Tribuneklanten krijgen niet het rugnummer van een basisklant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stelling 4: De rugnummerlijst aan het begin van het seizoen vul ik zelf in. Alles verwijderen, automatisch aanklikken en heel soms als ik per ongeluk een belofte heb gemaakt dat iemand een nummer krijgt dan dat even checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten