delichris Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 12 minuten geleden zei Lenstra: Dylan van Baarle start niet vandaag. Kak daar gaat mijn renner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Geen Viviani meer voor vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 9 uur geleden zei Richarð.: Itzulia Basque Country; etappe 6 chrisje1993 290 aron24 270 Justin 230 Elano 230 007mark 230 FlyD 200 Lenstra 200 Viktor 200 michael16 200 Srangaman 190 delichris 190 Hans. 190 rich_ruzzian 170 Kelvin 170 Itzulia Basque Country; eindstand @aron24 1850 @chrisje1993 1640 @Lenstra 1490 @michael16 1480 @Srangaman 1470 @Elano 1440 @FlyD 1430 @Justin 1430 @rich ruzzian 1410 @007mark 1380 @delichris 1320 @Viktor 1300 @Kelvin 1210 @Hans. 1000 Gefeliciteerd Aron! Jij mag Itzulia Basque Country 2024 op je palmares bijschrijven. Ik heb McNulty, Ayuso, Skjelmose en als enige (whats in the name) Onley. Dat is volgens mij 260 punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april (bewerkt) 45 minuten geleden zei Hans.: Ik heb McNulty, Ayuso, Skjelmose en als enige (whats in the name) Onley. Dat is volgens mij 260 punten? Door een foutje in mijn Excelbestand, heb je de hele ronde geen punten gehad voor Skjelmose, zie ik nu. Dus je krijgt er nog 150 punten (80 punten, etappe 1 en 70 punten, etappe 6) bij. Mijn excuses. EDIT: En 200 punten voor z'n positie in het Algemeen Klassement, uiteraard. Kom je op 1350 uit i.p.v. 1000. 7 april bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Milan uitgestapt. Jammer voor mijn lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Au Rex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 52 minuten geleden zei Richarð.: Door een foutje in mijn Excelbestand, heb je de hele ronde geen punten gehad voor Skjelmose, zie ik nu. Dus je krijgt er nog 150 punten (80 punten, etappe 1 en 70 punten, etappe 6) bij. Mijn excuses. EDIT: En 200 punten voor z'n positie in het Algemeen Klassement, uiteraard. Kom je op 1350 uit i.p.v. 1000. Dit maakt het een heel stuk dragelijker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Spoiler Erwin. vd Poel (c) Pedersen Philipsen Küng Politt Mohoric Merlier Rex -25 Tarling -25 Wærenskjold -25 Hans. 1. Van der Poel - Alpecin (C) 2. Philipsen - Alpecin 3. Kung - FDJ 4. Politt - UAE 5. Wright - Bahrain 6. Pedersen - Trek 7. Naesen - AG2R 8. Tarling - Ineos -25 9. Rex - Wanty -25 10. Morgado - UAE -25 FlyD Mathieu van der Poel (Kopman) Jasper Philipsen Mads Pedersen Joshua Tarling (-25) Stefan Küng Nils Politt Jonathan Milan (-25) John Degenkolb Dylan van Baarle Oliver Naesen Laurenz Rex (-25) Srangaman 1. Mathieu vd Poel (K) 2. Jasper Philipsen 3. Mads Pedersen 4. John Degenkolb 5. Dylan van Baarle Christophe Laporte 6. Nils Politt 7. Alberto Bettiol 8. Joshua Tarling <25 9. Jonathan Milan <25 10.Laurenz Rex delichris 01. Philipsen Jasper 02. van der Poel (C) 03. van Baarle 04. Bettiol 05. Milan -25 06. Pedersen Mads 07. Merlier 08. Bjerg -25 09. Turgis 10. Meeus -25 Justin 1. Mathieu van der Poel (c) 2. Jasper Philipsen 3. Mads Pedersen 4. Jonathan Milan -25 5. Thomas Pidcock 6. Nils Politt 7. Joshua Tarling -25 8. Stefan Küng 9. John Degenkolb 10. Tim Wellens aron24 Van der Poel Philipsen Pedersen Küng Tarling -25 Pidcock -25 Merlier Politt Van Baarle Girmay -25 Milan -25 chrisje1993 Mathieu van der Poel (c) Jasper Philipsen Christophe Laporte Mads Pedersen Thomas Pidcock -25 Stefan Kung Rasmus Tiller Jonathan Milan -25 Laurenz Rex -25 Tim Merlier Elano 1. van der Poel *K* 2. Pedersen 3. Philipsen -25 4. Politt 5. Kung 6. van Baarle 7. Bettiol 8. Degenkolb 9. Milan -25 10. Bjerg 25 michael16 Mathieu van der Poel (Alpecin) Captain Jasper Philipsen (Alpecin) Alberto Bettiol (EF Education) Mads Pedersen (Trek) Stefan Kung (FdJ) Nils Politt (UAE) John Degenkolb (DSM) Laurenz Rex (Wanty) -25 Joshua Tarling (Ineos) -25 Jonathan Milan (Lidl) -25 Lenstra VAN DER POEL Mathieu © PHILIPSEN Jasper PEDERSEN Mads MILAN Jonathan -25 VAN BAARLE Dylan BETTIOL Alberto POLITT Nils TARLING Joshua -25 DEGENKOLB John KÜNG Stefan LAZKANO Oier -25 rich ruzzian 1 MvdP 2 Jasper Philipsen 3 Mads Pedersen 4 Joshua Tarling -25 5 Stefan Kung 6 Jonathan Milan -25 7 Morgado -25 8 Nils Politt 9 Laurens Rex 10 Van Baarle Bettiol Kelvin Mathieu van der Poel (c) Jasper Philipsen Nils Politt Luca Mozzato Oliver Naesen Mads Pedersen Jonathan Milan (-25) Fred Wright (-25) Laurenz Rex (-25) Stefan Küng 007mark Mathieu van der Poel (C) Mads Pedersen Jasper Philipsen John Degenkolb Nils Politt Dylan van Baarle Christophe Laporte Stefan Küng Laurenz Rex -25 Joshua Tarling -25 Jonathan Milan -25 Viktor 1 van der Poel Mathieu © 2 Philipsen Jasper 3 Pedersen Mads 4 Küng Stefan 5 Politt Nils 6 Tarling Joshua -25 7 Milan Jonathan -25 8 van Baarle Dylan Bettiol Alberto 9 Degenkolb John 10 Rex Laurenz -25 Paris - Roubaix @aron24 1490 @Erwin. 1470 @Justin 1460 @FlyD 1450 @Elano 1450 @michael16 1450 @Lenstra 1450 @007mark 1450 @Viktor 1450 @Hans. 1440 @Kelvin 1440 @rich ruzzian 1400 @Srangaman 1300 @chrisje1993 1225 @delichris 1155 Vrijwel iedereen had de Top 5 met de juiste kopman, goed voor 1400 punten. Het verschil zat hem in die zesde renner. En daar bleek Wærenskjold Pithie een gouden zet te zijn van onze winnaar. Justin Erwin, de nummer twee, kwam nog dichtbij, maar kwam helaas net 10 20 puntjes te kort op de man die de mooiste koers van het jaar op zijn naam mag schrijven. Erwin Aron, gefeliciteerd! 8 april bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april RvV en P-R Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 april Auteur Share Geplaatst 8 april Brabantse Pijl staat online! @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Jezus, wat close zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 april Auteur Share Geplaatst 8 april 2 minuten geleden zei 007mark: Jezus, wat close zeg. In 't klassement staat het ook allemaal lekker op elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Ik wil nog een protest indienen tegen deze Roubaix uitslag. Girmay startte eveneens niet, dus zou Pithie als reserve moeten inschuiven. Wat mij dus 90 punten (?) en de overwinning moet opleveren @Richarð. 8 april bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 4 minuten geleden zei aron24: Ik wil nog een protest indienen tegen deze Roubaix uitslag. Girmay startte eveneens niet, dus zou Pithie als reserve moeten inschuiven. Wat mij dus 90 punten (?) en de overwinning moet opleveren @Richarð. Maar bij mij startte Mohoric niet en daarvoor valt Laporte in en krijg ik er niks bij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Je hebt helemaal gelijk. @aron24 Girmay startte ook niet, dus neemt Pithie, je tweede reserve, zijn plek in. Pithie pakt 90 punten en dus kom je op 1490 uit. En daarmee win je inderdaad. Sorry @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Controleer mijn getelde uitslagen dan ook maar, want ik let daar niet op. Vind het ook onnodig, je levert een lijstje niet een week van te voren in, dus je weet wie er meedoen. En in het geval van Van Baarle heb je dan pech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Ik lever altijd meerdere reserves aan. Probleem opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Zou dan wel zo duidelijk zijn als elke teller er op dezelfde manier mee omgaat. Nu lever ik nooit reserves in, maar voor de mensen die dat wel doen, wel zo duidelijk. De tellers gaan er nu dus toch allemaal op een andere manier mee om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Ik geef juist altijd reserves op omdat ik soms dagen van tevoren mijn lijst inlever. Zeker voor koersen als de Brabantse pijl staat zo'n startlijst dan nog niet vast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april 7 uur geleden zei Erwin.: Ik geef juist altijd reserves op omdat ik soms dagen van tevoren mijn lijst inlever. Zeker voor koersen als de Brabantse pijl staat zo'n startlijst dan nog niet vast Idem en als ik tel let ik er ook op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Ik heb niet veel punten vandaag, al heb ik wel Cosnefroy als © Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april 5 man uit de top10 hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Ook hier vijf man uit de top-10, helaas wel Teuns als captain. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Ik heb Cosnefroy ©, Teuns, Matthews, Strong volgens mij, Wellens niet, ik had Hirschi/Politt van UAE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Ook 5 man uit de top-10 met Matthews als (C). Helaas bij Israel gekozen voor Williams als 2e man, naast Teuns. Toch al sterke resultaten neergezet dit jaar. Blackmore en Strong had ik beiden wel op de korrel, maar had ze niet zo ver vooraan verwacht. Bij Alpecin had ik Kragh Andersen én Axel Laurence, maar die waren al vroeger in de aanval gegaan. Overwinning in het Baskenland van Hermans even over het hoofd gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten