De Raam Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari NEWGEN GALORE! Part II Welkom terug allemaal bij deze sign-up, waarbij jullie als newgen zijn aangemaakt en via de verschillende youth intakes in het spel zullen komen! Aangezien we opnieuw starten wegens verscheidene problemen, heb ik ook maar een nieuw topic geopend. Het oude topic werd met al het gediscussieer een beetje een rommeltje dus die laten we lekker afglijden naar de krochten van de Novellebundel. Een frisse start, met een schoon topic en waarbij alles eindelijk goed staat ingesteld! Nogmaals mijn excuses voor het lange wachten en de problemen waar we tegenaan gelopen zijn. Ik heb ook maar meteen enkele seizoenen gesimuleerd zodat de users met newgens die pas in de latere jaren doorkomen ook niet meer hoeven te wachten. We kunnen dus lekker van start nu en niemand hoeft ergens op te wachten. De eerste seizoenen spelen de meeste newgens toch alleen maar jeugdwedstrijden, pas later in jullie carrières wordt het allemaal interessant. In de volgende update krijgen jullie de startprofielen van jullie newgens te zien. Houd er dus even rekening mee dat de newgens met bouwjaar 2008 een screenshot uit 2024 krijgen, de newgens met bouwjaar 2009 een screenshot uit 2025 krijgen en de newgens met bouwjaar 2011 een screenshot uit 2027. Ik heb jullie opgedeeld in twee groepen van elf om de updates een beetje bondig te houden. Achter jullie namen staat tussen haakjes een getal, dit is de PA die jullie in de vorige save gekregen hadden. Bij @Badmuts en @FCGPeter staat geen getal omdat hun newgens nog niet doorgekomen waren in de vorige savegame: GROEP 1 Barry Batsbak (157) - @bas huijsmans Stefano Demora (165) - @DemoN Nframa Odhiambo (96) - @Blom Christiaan Jeurissen (101) - @chrisje1993 Hannes Wolters (150) - @Keeza Valentino Mazzola (83) - @sennid Marvin Obergini (149) - @JoonsterkeBE Benjamin Kendricks (95) - @FMNOOB Bob SexyPeeters (44) - @Netzwerk Mister X (119) - @MisterX Carlos Ramos Da Silva (47) - @Oerlie GROEP 2 Pietiero Omtzigti (128) - @Chiemel Tar Getman (53) - @nasje92 Dutch Class (124) - @DutchClass22 Enrico Pallonedoro (169) - @FlyD Gerrit Buitenveldert (61) - @keano77 Maksym Bogatyr (140) - @Bogatyr Mor Durette (124) - @Mordurette Rykjvk X (159) - @Rykjvk1 Andreas Edmundsson (105) - @Urbeto Peter Mikasson - @Badmuts Aros Bombaros - @FCGPeter Voor nu heb ik gekozen voor een nieuwe verdeling van de PA’s. Ik moest een vast getal opgeven om het goed te laten werken. De negatieve PA’s (ranges) werken niet, waardoor FM zelf een PA koos voor jullie newgens. Ik heb middels een randomizer op internet nieuwe PA’s aan jullie newgens toegewezen. Dit is dus volledig willekeurig gebeurd. De verdeling van de PA’s is als volgt: 1x newgen met 190 PA 2x newgen met 185 PA 3x newgen met 180 PA 5x newgen met 175 PA 5x newgen met 170 PA 4x newgen met 165 PA 2x newgen met 160 PA Om maar even aan te geven dat 160 PA best hoog is; je zit dan op het niveau van bijvoorbeeld Julián Álvarez van Man City. Op deze manier blijft het toch spannend omdat jullie niet weten welk PA jullie hebben maar heeft wel iedereen de kans om een echt hoog niveau te halen, mits jullie newgens er alles aan doen om dat potentieel daadwerkelijk te halen! Ik ben voornemens om jullie progressie in een excell bestandje bij te houden, mochten mensen daar ideeën over hebben, dan hoor ik dat graag! Let's go! En nu voor het echie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Lekker bezig! ik ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Veel dramatischer dan mn originele pa kan niet haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari In de vorige was Enrico Pallonedoro de meest talentvolle newgen blijkbaar. Hopelijk is dat opnieuw het geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Ik had al het gevoel dat Demora, mede dankzij de vroege interesse, wel een hoga PA had vorige sessie. Ik kijk er naar uit om de 2.0 versie te bewonderen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Succes man met simuleren 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Dit ziet erg goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 januari Auteur Share Geplaatst 9 januari (bewerkt) STARTPROFIELEN Groep 1 Barry Batsbak - @bas huijsmans - 01/07/2024 Citaat Stefano Demora - @DemoN - 01/07/2024 Citaat Nframa Odhiambo - @Blom - 01/07/2024 Citaat Christiaan Jeurissen - @chrisje1993 - 01/07/2024 Citaat Hannes Wolters - @Keeza - 01/07/2024 Citaat Valentino Mazzola - @sennid - 01/07-2024 Citaat Marvin Obergini - @JoonsterkeBE - 01/07/2024 Citaat Benjamin Kendricks - @FMNOOB - 01/07/2025 Citaat Bob SexyPeeters - @Netzwerk - 01/07/2024 Citaat Mister X - @MisterX - 01/07/2025 Citaat Everton JR. - @Oerlie - 01/07/2024 Citaat 9 januari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Sprintende Sproetenkop Barry Batsbak gaat het helemaal maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Demora trekt al naar Rennes? Hopelijk niet te snel... De kans om er minuten te maken is vrij beperkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 januari Auteur Share Geplaatst 9 januari STARTPROFIELEN Groep 2 Pietiero Omtzigti - @Chiemel - 01/07/2024 Citaat Tar Getman - @nasje92 - 01/07/2024 Citaat Dutch Class - @DutchClass22 - 01/07/2025 Citaat Enrico Pallonedoro - @FlyD - 01/07/2025 Citaat Gerrit Buitenveldert - @keano77 - 01/07/2025 Citaat Maksym Bogatyr - @Bogatyr - 01/07/2025 Citaat Mor Durette - @Mordurette - 01/07/2025 Citaat Rykjvk - @Rykjvk1 - 01/07/2025 Citaat Andreas Edmundsson - @Urbeto - 01/07/2026 Citaat Peter Mikasson - @Badmuts - 01/07/2027 Citaat Aros Bombaros - @FCGPeter - 01/07/2028 Citaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Hm, paar morale attributen wel erg laag startpunt. Wel al lekker snel op jonge leeftijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Jammer van mijn fitness en stamina maar geen verkeerde attributen als 16-jarige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 19 vastberadenheid is wel lekker voor mijn Edmundsson. Prima karakter ook. Ik ben benieuwd wat het me gaat brengen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari 44PA zow de slechtste van de klas, het kan dus alleen beter worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Er zitten een paar hele mooie talenten bij. Benieuwd naar de ontwikkeling van een ieder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari (bewerkt) Spoiler Waarom heb ik 11 Finishing als centre back? Heb ik naast centre back ook striker als tweede positie gekregen ofzo? Ik heb een hogere rating voor dribbling en finishing dan voor marking... 10 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 2 uur geleden zei MisterX: Toon verborgen inhoud Waarom heb ik 11 Finishing als centre back? Heb ik naast centre back ook striker als tweede positie gekregen ofzo? Ik heb een hogere rating voor dribbling en finishing dan voor marking... Alle tekenen van een fantástische Libero die in de maak is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 4 uur geleden zei Rykjvk1: Alle tekenen van een fantástische Libero die in de maak is! Naar het goede voorbeeld van alle andere San Marinese fantástische libero's! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Hoe staat het hier mee @De Raam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 februari Auteur Share Geplaatst 2 februari 18 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoe staat het hier mee @De Raam? Eerste 5 seizoenen zijn gedraaid, moet even de tijd vinden om updates te maken, wat me momenteel nog even te veel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Wel jammer dat het ondertussen al best een tijdje duurt. Het concept zelf is wel geweldig. Ik hoop dus dat je snel tijd weet te vinden om de updates te maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 februari Auteur Share Geplaatst 11 februari 2 uur geleden zei MisterX: Wel jammer dat het ondertussen al best een tijdje duurt. Het concept zelf is wel geweldig. Ik hoop dus dat je snel tijd weet te vinden om de updates te maken! Ik begin weer steeds fitter te worden. Durf het nog niet te beloven maar hoop over een week weer langzaam op te pakken hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Even uit nieuwsgierigheid @De Raam: gaat dit nog een vervolg krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 maart Auteur Share Geplaatst 10 maart 6 uur geleden zei Urbeto: Even uit nieuwsgierigheid @De Raam: gaat dit nog een vervolg krijgen? Nope, ben de motivatie hiervoor helemaal verloren helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten