Marius Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Gezien de tegenstand kan je best tevreden zijn over afgelopen periode denk ik. Opmerkelijk trouwens hoe de top vier zich al lijkt afgescheiden te hebben, en de verschillen daaronder miniem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Loopt vrij degelijk lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari De verschillen zijn erg klein, blijft oppassen geblazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Je mag mij wel uit de tags halen, thanks en succes met je novelle! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari Na negen wedstrijden staan wij op de vijfde plaats in de Optibet Virsliga en dat is voor FS Jelgava een meer dan goede positie. Wij hebben de meeste ploegen uit de competitie nu tegenover ons gehad en zijn in staat om ons te handhaven. Die doelstelling moeten wij dan ook halen en verder zien wij wat mogelijk zal zijn. De bovenste ploegen zijn vertrokken, maar datzelfde moeten wij doen bij de ploegen onder ons. Deze maand staan er zes wedstrijden op het programma waarin wij het opnemen tegen Riga (thuis), METTA (thuis), RFS (uit), Super Nova (thuis), Liepāja (thuis) en Daugavpils (uit). @delichris We mogen tevreden zijn met hoe wij ervoor staan gezien de prognose en de kwaliteit van het elftal. @Kyrill Ik vind dat het best een goede periode was gezien de tegenstanders. @Tim Windt Ik kan mij volledig vinden in je worden, want we staan er boven verwachting goed voor. @Marius Daar ben ik zeker tevreden mee. De top van de competitie is gevlogen en wij moeten nog reuze stappen maken om daar in de toekomst aansluiting mee te vinden. @DGremlin Dat lijkt mij ook, want we hebben geen sterke selectie, maar de overige ploegen lijken dat ook niet te hebben. Beetje lastig in te schatten als je de spelers en clubs niet kent. @De Raam Het ligt dicht bij elkaar onder de top, maar we lijken nu wel een gat te slaan met de plaatsen waar wij niet willen staan. Kortom, het gaat meer dan goed. @FlyD @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Boyzone @DemoN @Renato @OlaToivonen @Mordurette @Rykjvk1 @Brattbakk @Thomassje123 @Tim' @19CH98 @DutchClass22 @ElMarcos @glennix @chrisje1993 @DGremlin @Urbeto @RFA @Djurovski Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Vier overwinningen op zes is natuurlijk een meer dan prima rapport. Over de onderste plekken hoef je je geen zorgen te maken. Stiekem mag je misschien zelfs nog naar boven kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Gaat lekker zo te zien. Wat me opvalt is dat je nog kans maakt op Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Degradatie hoef je iig niet te vrezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 januari Auteur Share Geplaatst 13 januari In juni gaat de transfermarkt open en dat hebben wij gemerkt, want er is een hele leegloop aan spelers waarvan vooraf al bekend dat zij de club zouden verlaten. Maar liefst negen spelers vertrekken gedurende deze maand bij ons, waarvan Oskars Rubenis de belangrijkste is. De spits wist met regelmaat het net te vinden voor FS Jelgava en laat een gat achter. Het wordt na deze leegloop puzzelen voor de manager die hoopt de goede lijn voort te kunnen zetten. Aan de inkomende kant hebben wij weinig financiële ruimte om goede spelers aan te trekken en daarom moeten wij creatief zijn. Enkel transfervrije spelers kunnen naar de club komen en met een maximaal salaris van €120,- per week kunnen wij weinig spelers overtuigen naar de club te komen. Zo grijpen wij steeds mis voor de spitspositie die daarom ook intern opgelost zal moeten worden en waar wij dus behoorlijk aan kwaliteit inleveren. Centraal achterin was ook het nodige om op te vangen en daar wisten wij Kristers Kūla en Jorens Gorkšs aan te trekken. Kwalitatief zijn wij er deze periode op achteruit gegaan en daarom moeten wij blij zijn met alle punten die wij in de wacht hebben gesleept tijdens de eerste seizoenshelft. Deze maand staan er vijf wedstrijden op het programma in de Optibet Virsliga en wij willen met FS Jelgava de lijn voortzetten die wij de voorgaande wedstrijden hebben ingezet. Wij staan er meer dan prima voor en tijdens deze reeks tellen de resultaten dan ook weer hard mee, maar wij weten ook dat wij halverwege deze maand de nodige kwaliteit hebben ingeleverd. Wij spelen deze maand tegen Auda (uit), Valmiera (thuis), Tukums (uit), Riga (thuis) en Daugavpils (uit). @Marius Dat is een meer dan prima rapport. Stiekem naar boven kijken lijkt mij niet het geval gezien de huidige transferperiode, want wij leveren echt wel wat kwaliteiten in en ik vond die al niet zo hoog. @Kyrill Dank. @delichris Europees voetbal zou een enorme stunt zijn, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat wij daar nu al voor in aanmerking komen en wellicht is dat maar goed ook. @Djurovski Daar lijkt het niet op, maar nadat wij nu veel kwaliteit inleveren kan het zomaar eens omdraaien. We gaan het zien in de tweede helft van de competitie. @FlyD @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Boyzone @DemoN @Renato @OlaToivonen @Mordurette @Rykjvk1 @Brattbakk @Thomassje123 @Tim' @19CH98 @DutchClass22 @ElMarcos @glennix @chrisje1993 @DGremlin @Urbeto @RFA @Tim Windt @DGremlin @De Raam Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Wisselend succes, maar ik blijf erbij dat je nog steeds Europees voetbal kan halen. Zeker als je die inhaalwedstrijden wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Een sterkhouder moeten afgeven is allesbehalve ideaal, zeker midden in het seizoen. Gezien de omstandigheden zijn de wisselende resultaten dan wellicht ook nog prima. Je blijft zelfs perspectief houden op de top-4, zelfs al acht je dat zelf niet helemaal realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Slechte periode helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten