Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #47

Urbeto

Aanbevolen berichten

SggLPq4.png

Vanuit Burkina Faso reizen we door naar Canada waar ons een veelvoud aan artiesten wacht. Dankzij onze enthousiaste @Kyrill komen we namelijk uit bij Broken Social Scene. Dit is een muzikaal collectief bestaande uit een zeer diverse en flexibele groep artiesten. Op hun album Hug of Thunder uit 2017 ontvangen liefst achttien muzikanten credits. Het nummer Hug of Thunder – inderdaad, de titelsong van het album – is ietwat psychedelisch en dromerig. De zang van Feist heeft wel wat weg van AURORA en dat is een compliment in de ogen van de organisatie. Toch leverden de eerste drie rondes onze Karel en zijn vele consorten geen punten op. Hierin staat hij overigens niet alleen. Gaat dat na deze vierde ronde nog veranderen? De tand des tijds (lees: mijn productiviteit) zal dat duidelijk maken. Voor nu rest ons de puntendeling uit Ottawa. Voor wie komt het ditmaal als Hug of Thunder aan?

Dit zijn de punten uit Canada (4/25).

Mentions: 

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Urbetovolgens mij is er wat fout gegaan?

12 Polen  
10 Denemarken
8 Zuid-Korea
7 Ierland 
6   Frankrijk
5   Australië
4 Schotland
3 België
2 Finland
1 Burkina Faso
R1Rusland
R2Guernesey

Dit was mijn lijstje? 

Zuid Korea is Laki toch? Heb ik op 8 en krijgt niks? 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-1-2024 om 15:25 zei Urbeto:

faLBne1.png

Welkom terug in Lviv!

Naast oorlogsprojectielen vliegen de muzikale hoogstandjes je hier om de oren, getuige de vele lofzangen die we in de voorbeschouwingen voorbij hebben zien komen. Een goed teken, voor hopelijk ook een zeer goede editie. Echter, voor wie het in ieder geval géén goede editie wordt is @Laki. Hij bracht met Zuid-Korea een sterke act die volgens een van de stemmers Tame Impala achtige trekjes had. ADOY zong er wel over, maar van Grace is geen sprake in deze bikkelharde competitie. Laki verzuimde namelijk om zelf stemmen aan te leveren en is dus helaas gediskwalificeerd.

3 minuten geleden zei Kyrill:

12 Polen  
10 Denemarken
8 Zuid-Korea
7 Ierland 
6   Frankrijk
5   Australië
4 Schotland
3 België
2 Finland
1 Burkina Faso
R1Rusland
R2Guernesey

Dit was mijn lijstje? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

12 Polen  
10 Denemarken
8 Zuid-Korea
7 Ierland 
6   Frankrijk
5   Australië
4 Schotland
3 België
2 Finland
1 Burkina Faso
R1Rusland
R2Guernesey

Dit was mijn lijstje? 

Laki heeft geen stemmen ingeleverd en valt dus weg. Vandaar dat alles opgeschoven is en je R1 een punt heeft gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mafXivq.png

Voor deze ronde belanden we in AliExpress Zweden. U raadt het al: Denemarken. @Titan is zo dapper geweest om een Deenstalige plaat in te sturen. Of nouja, ik zeg wel Deenstalig, maar kunnen we wel écht van een taal spreken? Er is een reden dat Kenneth Perez liever gebroken Nederlands spreekt.

Goed, genoeg gekkigheid. We gaan namelijk luisteren naar de klanken van Ida Laurberg en Andreas Odbjerg. Hun nummer heet Jeg Ka' Rigtig Godt Li' Dig en is een typisch liefdesduet. Over en weer zingen de tortelduifjes over hoe leuk ze elkaar vinden en wanneer Andreas de moed in de fles heeft gevonden brengt hij dat ook eindelijk op Ida over. Echt romantisch. Het nummer zelf klinkt overigens alleraardigst. Het is vrolijk en de tweestemmigheid klinkt ook niet verkeerd. Dat blijkt uit de stand, want Denemarken gaat momenteel aan de leiding in deze Titanenstrijd. Maar naar wie gaan de punten uit Kopenhagen? Dat vertellen de artiesten je eigenlijk al richting het eind van hun nummer.

Du-du-du-du-du-du-du-du
Du-du-du-du-du-du-du-du

Dit zijn de punten uit Denemarken (5/25).

Mentions: 

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites