Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #47

Urbeto

Aanbevolen berichten

faLBne1.png

Welkom terug in Lviv!

Naast oorlogsprojectielen vliegen de muzikale hoogstandjes je hier om de oren, getuige de vele lofzangen die we in de voorbeschouwingen voorbij hebben zien komen. Een goed teken, voor hopelijk ook een zeer goede editie. Echter, voor wie het in ieder geval géén goede editie wordt is @Laki. Hij bracht met Zuid-Korea een sterke act die volgens een van de stemmers Tame Impala achtige trekjes had. ADOY zong er wel over, maar van Grace is geen sprake in deze bikkelharde competitie. Laki verzuimde namelijk om zelf stemmen aan te leveren en is dus helaas gediskwalificeerd.

Wie dat niet is, is onze Zieke Top 2000 koning @Chiemel. Hij stuurt Palace Winter – of is dat gewoon een synoniem voor Nederland op dit moment? - naar Lviv. Deze band is een samenwerking tussen de Deense Caspar Hesselager en de Australische Carl Coleman. Het nummer Positron werd uitgebracht in 2016 en verscheen op het album met de nog altijd toepasselijke titel Waiting for the World to Turn. Tot dusverre is Positron nog geen groot succes, daar ze op 0 punten staan. Maargoed, als we Maarten van Rossem als jurylid hadden gehad had je nu te horen gekregen dat dergelijke flauwekul evident is. Het is dan ook jammer dat jullie het voor nu met zijn vakgenoot oftewel ondergetekende moeten doen.

Genoeg gesproken, op naar de eerste punten van deze 47ste editie van de MU Worldvision Song Contest.

Dit zijn de punten uit Australië (1/25).

Mentions: 

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk mijn vergelijking met Tame Impala voor Zuid Korea, maar wederom laat Laki verstek gaan. Jammer.

Wel keurig begonnen met 7 puntjes. Dank Chiemel en Urbeto wens in veel plezier in Budapest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, Satyr heeft gewoon één op één dezelfde inzending gedaan als in editie 35. Ik dacht dat iemand anders 'm dit keer had ingezonden dus ik dacht: laat ik mijn mond eerst maar houden. :classic_biggrin:

Tip van het huis aan een ieder: even de artiest of het nummer zoeken met de forumsoftware, dan zie je vaak direct of het nummer al eens heeft meegedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Grote Ree:

Lol, Satyr heeft gewoon één op één dezelfde inzending gedaan als in editie 35. Ik dacht dat iemand anders 'm dit keer had ingezonden dus ik dacht: laat ik mijn mond eerst maar houden:classic_biggrin:

Tip van het huis aan een ieder: even de artiest of het nummer zoeken met de forumsoftware, dan zie je vaak direct of het nummer al eens heeft meegedaan.

Geef dit de volgende keer hoe dan ook even bij mij aan, want dit is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling van het spel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Grote Ree:

Lol, Satyr heeft gewoon één op één dezelfde inzending gedaan als in editie 35. Ik dacht dat iemand anders 'm dit keer had ingezonden dus ik dacht: laat ik mijn mond eerst maar houden. :classic_biggrin:

Oh, dat is wel klote, sorry :classic_huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh9HtQR.png

Indierock, psychpop, dreampop. Dat zijn allemaal termen die je voor @Bogatyr's The Haunted Youth zou kunnen gebruiken. The Haunted Youth is de act van Joachim Liebens en Broken is afkomstig van het album Dawn of the Freak. Onze voormalig organisator koestert goede hoop dat dit plaatje goed gaat scoren deze editie en met tien punten is het begin zeker niet slecht te noemen. Mocht het vervolg echter tegenvallen is het te hopen dat Bogatyr wat olijker blijft dan Liebens in dit nummer.

No, you don't even wanna think about the way it hurts

To see you downtown with another guy

To acquire not so many points in MU Worldvision #47.

U ziet het, aan mij is geen groots songwriter verloren gegaan. Laten we deze speculaties dus maar laten voor wat ze zijn en snel overgaan tot de punten vanuit België. De volgende update zal na het weekend zijn, daar ik een aantal dagen in Boedapest zal zijn alvorens Burkina Faso te bereiken.

Dit zijn de punten uit België (2/25).

Mentions: 

@ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo

Link naar opmerking
Deel via andere websites