Urbeto Geplaatst 10 januari Auteur Share Geplaatst 10 januari Welkom terug in Lviv! Naast oorlogsprojectielen vliegen de muzikale hoogstandjes je hier om de oren, getuige de vele lofzangen die we in de voorbeschouwingen voorbij hebben zien komen. Een goed teken, voor hopelijk ook een zeer goede editie. Echter, voor wie het in ieder geval géén goede editie wordt is @Laki. Hij bracht met Zuid-Korea een sterke act die volgens een van de stemmers Tame Impala achtige trekjes had. ADOY zong er wel over, maar van Grace is geen sprake in deze bikkelharde competitie. Laki verzuimde namelijk om zelf stemmen aan te leveren en is dus helaas gediskwalificeerd. Wie dat niet is, is onze Zieke Top 2000 koning @Chiemel. Hij stuurt Palace Winter – of is dat gewoon een synoniem voor Nederland op dit moment? - naar Lviv. Deze band is een samenwerking tussen de Deense Caspar Hesselager en de Australische Carl Coleman. Het nummer Positron werd uitgebracht in 2016 en verscheen op het album met de nog altijd toepasselijke titel Waiting for the World to Turn. Tot dusverre is Positron nog geen groot succes, daar ze op 0 punten staan. Maargoed, als we Maarten van Rossem als jurylid hadden gehad had je nu te horen gekregen dat dergelijke flauwekul evident is. Het is dan ook jammer dat jullie het voor nu met zijn vakgenoot oftewel ondergetekende moeten doen. Genoeg gesproken, op naar de eerste punten van deze 47ste editie van de MU Worldvision Song Contest. Dit zijn de punten uit Australië (1/25). Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari En we zijn los!!!! (Goed, niet qua punten maar hey!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Leuk mijn vergelijking met Tame Impala voor Zuid Korea, maar wederom laat Laki verstek gaan. Jammer. Wel keurig begonnen met 7 puntjes. Dank Chiemel en Urbeto wens in veel plezier in Budapest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Na de teleurstelling van geen Laki, die mij bovendien vaak goed gezind is, gelijk 12 punten binnengeharkt. Dankuwel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Totaal andere puntverdeling als ik zelf heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Kijk, dat is een prima start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Meteen 10 ptn! We zijn los! Jammer van Laki, hij was 1 van mijn favorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Lol, Satyr heeft gewoon één op één dezelfde inzending gedaan als in editie 35. Ik dacht dat iemand anders 'm dit keer had ingezonden dus ik dacht: laat ik mijn mond eerst maar houden. Tip van het huis aan een ieder: even de artiest of het nummer zoeken met de forumsoftware, dan zie je vaak direct of het nummer al eens heeft meegedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Punten verwacht en gekregen. Ben heel benieuwd hoe mijn pokoe in de smaak valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Wie als laatste de stemlijst inlevert, verdient niet direct punten. En zo geschiedde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 8 minuten geleden zei Titan: Wie als laatste de stemlijst inlevert, verdient niet direct punten. En zo geschiedde Hoe laat heb jij hem ingeleverd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 januari Auteur Share Geplaatst 10 januari 33 minuten geleden zei Grote Ree: Lol, Satyr heeft gewoon één op één dezelfde inzending gedaan als in editie 35. Ik dacht dat iemand anders 'm dit keer had ingezonden dus ik dacht: laat ik mijn mond eerst maar houden. Tip van het huis aan een ieder: even de artiest of het nummer zoeken met de forumsoftware, dan zie je vaak direct of het nummer al eens heeft meegedaan. Geef dit de volgende keer hoe dan ook even bij mij aan, want dit is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling van het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari We zijn in ieder geval los met twee puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 34 minuten geleden zei Erwin.: Hoe laat heb jij hem ingeleverd? Vanochtend om 5 over 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari En direct van de 0 af, prima begin. Zonde van Laki, altijd eigenzinnig in dit spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Dramatisch begin, niet zozeer omdat ik nu geen punten kreeg maar geen Laki scheelt er me minstens 10 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Geen punten insturen is wel echt lakibaar gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 4 uur geleden zei Grote Ree: Lol, Satyr heeft gewoon één op één dezelfde inzending gedaan als in editie 35. Ik dacht dat iemand anders 'm dit keer had ingezonden dus ik dacht: laat ik mijn mond eerst maar houden. Tip van het huis aan een ieder: even de artiest of het nummer zoeken met de forumsoftware, dan zie je vaak direct of het nummer al eens heeft meegedaan. Oh, dat is wel klote, sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Hier alvast wat eerste punten binnen! Mooi dat het nummer van Denemarken ook gewoon niet op het balkje past 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Sorry, ben het helemaal vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Dank voor het punt @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari En we zijn los. Nu nog punten mijn kant op en dan kan het nog leuk worden ook. Ondanks dat ik er niet veel van verwacht deze editie met een heel snel gemaakte keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari Indierock, psychpop, dreampop. Dat zijn allemaal termen die je voor @Bogatyr's The Haunted Youth zou kunnen gebruiken. The Haunted Youth is de act van Joachim Liebens en Broken is afkomstig van het album Dawn of the Freak. Onze voormalig organisator koestert goede hoop dat dit plaatje goed gaat scoren deze editie en met tien punten is het begin zeker niet slecht te noemen. Mocht het vervolg echter tegenvallen is het te hopen dat Bogatyr wat olijker blijft dan Liebens in dit nummer. No, you don't even wanna think about the way it hurts To see you downtown with another guy To acquire not so many points in MU Worldvision #47. U ziet het, aan mij is geen groots songwriter verloren gegaan. Laten we deze speculaties dus maar laten voor wat ze zijn en snel overgaan tot de punten vanuit België. De volgende update zal na het weekend zijn, daar ik een aantal dagen in Boedapest zal zijn alvorens Burkina Faso te bereiken. Dit zijn de punten uit België (2/25). Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@timpy00 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 10 punten nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ai Boga, tegenvallertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten