mattihamstra Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Weer een erg leuke stukje over de roots van kingsley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Mooie update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 december 2023 Auteur Share Geplaatst 13 december 2023 Potentie Een jonge atleet, met potentie, is natuurlijk een mogelijke 'cash cow' voor de grote merken. Aan de ene kant is het een risico, maar aan de andere kant kan het natuurlijk geweldig uitpakken. Zo werd Neymar al op vroege leeftijd gestrikt door Nike en werd op jonge leeftijd het gezicht van een bepaald model in de Nike schoenenserie. In bijvoorbeeld de wereld van basketbal zie je het ook vaak: er wordt aan alle kanten getrokken door giganten in de sportmerkenwereld aan jonge sterren, nog voordat ze 'gedraft' worden in de NBA. Kingsley Met betrekking tot onze ster, in wording, is het niet anders dan hierboven beschreven. Verschillende sportmerken hebben vernomen van een potentiële wereldster in Santos. Een 15-jarige aanvaller die officieel deel mag uitmaken van de eerste selectie van Santos voor het komende seizoen. Implementatie Er zijn drie merken die het meest kans maken. Alle drie hebben ze kort beschreven waarom zij denken dat Kinsgley the 'next best' is. Voor elk merk heb ik van te voren uiterlijke eigenschappen, een PA (Potential Ability) voor de save en een bepaalde trait/specialiteit bedacht. Opdracht Ik wil jullie met betrekking tot bovenstaande een opdracht meegeven. Jullie kiezen dus, een beetje op de gok en op gevoel, hoe Kingsley er min of meer uit ziet en wat hij allemaal (potentieel) kan. Ik wil jullie daarom vragen één van onderstaande merken te kiezen, die het best bij onze hoofdrolspeler past, en dit kenbaar te maken in de comments. @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @ElMarcos @Copywriter @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Ik zeg de Adidas omdat het Predator is, net als Kingsley blijven scoren en winnnen. En Vapor vind ik een kut naam, doet me denken aan Vapen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Gewoon Puma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) De naam Vapor vind ik niet mooi. Maar ik vind het logo van Nike het mooiste dus kies toch voor Nike. Stand weer in evenwicht voorlopig, allemaal 1 stem Complimenten voor je grafische creativiteit, maakt het volgen nog leuker. 13 december 2023 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Predator is veruit de coolste naam in mijn ogen. Adidas dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Puma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Ik kies ook voor Adidas en de predator. Al heb ik getwijfeld, omdat Nike de potentie had om hem te laten doorstromen naar hun Jordan lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Puma! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Altijd de Predator. Beste schoen ooit gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Adidas tenminste nog normale voetbal schoenen in zwart en wit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Leuke insteek zo deze update, ik ga voor Nike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Gezien de update en wat je schrijft, verraden de teksten van de merken enkele mogelijke aspecten van de speler. Hoewel ik zelf altijd Adidas gedragen heb en Predator de mooiste naam vind, moet ik kiezen voor Nike vanwege de vergelijking met R9. Ik zou heel graag een Ronaldo zonder blessures en dergelijke willen zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Persoonlijk ga ik voor adidas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten