Keeza Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ik heb de vaste groep getagd, die de novelles maakt en reageert. Als je uit de mentions wilt, laat het dan maar even weten. @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Heerlijke insteek en dat in combinatie met jouw grafische vaardigheden. Jup, ik kijk er naar uit kan ik je vertellen. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Geef mij ook een tag deze wil ik volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Leuke insteek voor een novelle weer! Ik volg met grote interesse. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Hele leuke insteek maatje. Ben heel erg benieuwd! Goed begin/introductie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ga deze met interesse volgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 maar natuurlijk mag je mij taggen een spelersnovelle vind ik altijd leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Leuk! Dit is dus een fictieve speler denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Leuke insteek. Veel succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 december 2023 Auteur Share Geplaatst 4 december 2023 (bewerkt) LANGE ADEM Wat vast staat, is dat het een challenge is van proportie. Hier is dus echt een lange adem nodig en ik schat persoonlijk minimaal een seizoen of 17 of 18 in. Het rekensommetje om het aantal doelpunten te halen per seizoen is dan snel gemaakt (en die laat ik aan jullie over). Hierboven staan de challenges die fungeren als rode draad voor dit verhaal. Wat direct opvalt is natuurlijk dat er veel doelpunten gescoord dienen te worden. Om het wat 'specialer' te maken, heb ik besloten om dit zoveel mogelijk bij dezelfde club te doen. Net zoals the King. PRIJZEN De legende uit Brazilië won in zijn carrière verschillende prijzen, waaronder twee keer de Copa Libertadores. Omdat ik dit als equivalent zie van de Champions League, heb ik deze ook toegevoegd aan de challenges. Daarnaast willen we (proberen) drie keer het WK winnen. Dit wordt nog steeds gezien als de grootste prestatie van Pele en wordt in mijn optiek misschien wel de grootste uitdaging. Tot slot heb ik het winnen van landskampioenschappen meegenomen op dezelfde manier als de Wereldkampioenschappen en Copa Libertadores; evenaren en proberen te verbeteren. FOOTBALL MANAGER Er staan natuurlijk, op voorhand, een aantal dingen vast als we de save gaan opstarten in Football Manager 24: Kingsley is Braziliaans Kingsley zijn potentie is immens, maar wat hij ermee doet is aan mij. We managen elk team waar Kingsley onderdeel van uit maakt. Hoe dit verder vorm gaat krijgen, zal ik uitstippelen in meerdere updates de komende tijd. Ik heb op dit moment de save game nog niet opgestart. VOLGENDE UPDATE In de volgende update leren we Kingsley kennen. Altijd leuk om wat achtergrond informatie te hebben van de hoofdrolspeler. Ik wil wel al aangeven dat het geen verhalende novelle wordt, buiten de eerste paar updates om. De novelle zal louter statistische, verpakt in een mooi grafisch jasje, updates bevatten. Om de snelheid erin te houden en jullie te blijven boeien, zal ik per seizoen proberen alles te verpakken in 5 a 6 updates. Een seizoen per week, in real life. @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @Copywriter @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @bas huijsmans 4 december 2023 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Mooie opzet, interessant om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Duizelingwekkende cijfers natuurlijk. Wat doe je met de nationale ploeg? Ga je die ook coachen? Of hou je het enkel bij de club waar Kingsley actief is? Dat zal ook zijn invloed hebben op het behalen van de doelstellingen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Mooie post, opzet en update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe je haat managen. Geef je alles uit handen aan je assistent of ga je zelf kingsley elke keer weer opstellen. Wat vast staat is dat het inderdaad een lange save gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Dit kan niet anders dan opnieuw een interessante novelle worden met grafische hoogstandjes, ik ben erg benieuwd. Het begin is in ieder geval veelbelovend. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Leuke insteek en ik ga deze novelle zeker volgen. Doe mij dus ook maar gewoon standaard een tag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Mooie update hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Ben oprecht benieuwd of dit haalbaar is. Laat mij heel graag verrassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 december 2023 Auteur Share Geplaatst 5 december 2023 Reacties: Spoiler Op 4-12-2023 om 09:42 zei Marius: Duizelingwekkende cijfers natuurlijk. Wat doe je met de nationale ploeg? Ga je die ook coachen? Of hou je het enkel bij de club waar Kingsley actief is? Dat zal ook zijn invloed hebben op het behalen van de doelstellingen natuurlijk. Die ga ik inderdaad ook coachen. Dus eigenlijk elk team. Als hij een transfer maakt naar een andere club, ga ik ook mee Op 4-12-2023 om 10:05 zei mattihamstra: Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe je haat managen. Geef je alles uit handen aan je assistent of ga je zelf kingsley elke keer weer opstellen. Wat vast staat is dat het inderdaad een lange save gaat worden Ik ga alles zelf doen, maar wel naar realisme en redelijkheid. We beginnen bij Santos, zoals je eigenlijk al een beetje kan lezen in de update hierboven. Daar zit bijvoorbeeld Marcos Leonardo, welbekend bij de FM spelers. Het is dan ook niet logisch dat ik Kingsley keer op keer in de basis ga opstellen ten koste van hem. @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @ElMarcos @Copywriter @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Mooie post en update weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Geboortejaar 2008, dus bij aanvang van het seizoen 15 jaar oud. Hoe oud was Pelé bij zijn debuut? Was hij niet al 16? Niet dat het veel uitmaakt, eerder uit nieuwsgierigheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Mooie update kijk uit naar je volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Lekkere updates man, heerlijk! Ben ook wel benieuwd hoe je de speler hebt opgebouwd, hopelijk spendeer je daar ook een update aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Wederom een mooie update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Een hele mooie update en benieuwd of Kingsley zijn kans krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten