Lensherr Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Mooie overstap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 januari Auteur Share Geplaatst 15 januari Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris @Glenn08 @MarcFM1 @JoonsterkeBE @Lensherr @Willem Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. @Marius; Yes, eindelijk! Dit was inderdaad wel een stap waar ik heel erg aan toe was en ik ben benieuwd of we het hier ook kunnen waarmaken. @Djurovski; Mee eens, thanks @Kyrill; Ja, klopt. Dit is echt een hele grote club in Azië. Afgelopen jaar CL gewonnen, speelden dit jaar op het WK tegen City. @delichris; Bedankt Chris, ik zie ons ook nog wel een paar stappen omhoog zetten. We gaan het zien. @JoonsterkeBE; Welkom! En bedankt! De strubbelingen bij Sanuki zaten vooral tussen de oren, dus het is te hopen dat ze me daar gewoon blijven herinneren voor wat ik daar heb gedaan en ik zal voor hun ook een plekje in mijn hart reserveren. @DGremlin; Bedankt! Zeker een fijne stap. @Willem; Dan zal ik zorgen dat je snel verwend wordt Bedankt en welkom! @Gert; Bedankt! En alle begrip voor, ik hou ook nog steeds van Sanuki. Zal ik je uit de taglijst halen? @Lensherr; Bedankt! Ook jij van harte welkom! 49. Alles is voetbal Dacht je na twee promoties bij Sanuki de nodige gekte mee te hebben gemaakt, maar dat valt in het niet bij Urawa. Zodra je het sportcomplex opstapt of je kantoor binnen komt of in de gigantische, hypermoderne kleedruimte bent, merk je pas hoe groot het verschil tussen de twee clubs is. Alles ademt hier voetbal in Urawa. En toch is het niet helemaal super achtergelaten. Diverse trainers zijn ook opgestapt, er zouden nog wel wat scouts en analisten bij kunnen en ook een assistent manager ontbreekt nog. Uiteraard geen probleem, maar om dit allemaal zo midden in de competitie te moeten regelen, terwijl je ook de selectie nog niet persoonlijk kent, dat is wel wat veel. Zelf verhuizen zit er daarom nog niet in, al is Charlotta wel al hier op een toeristenvisum en probeert ze ondertussen de papieren in orde te krijgen om hier te mogen wonen en werken. Daarom breng ik de eerste nachten door in een hotel, vlakbij de club, waar ik nu wel zo’n zestien uur per dag te vinden ben. Gelukkig zijn de faciliteiten fantastisch en is ook het eten heerlijk. Tot nu toe ben ik werkelijk waar van álles onder de indruk. Alleen dat programma hè… Drie wedstrijden in m’n eerste week als trainer hier, dat gaat gelijk een mooie kickstart geven of dat gaat ervoor zorgen dat de druk er al gelijk op komt. Niet alle fans zijn blij met mijn aanstelling, maar dat kan ook niet. Tijd om ze snel voor me te winnen. En hoe kan dat beter dan met een goed debuut? We spelen thuis tegen Nagoya, dit seizoen zwaar teleurstellend zestiende, twee jaar gelden nog kampioen. Het stadion is zo goed als vol en we sturen de spelers in een 4-2-3-1 opstelling naar buiten. Geen gekkigheid, maar gebruik maken van de kwaliteiten die ze, met name op de vleugel, in overvloed hebben. En vanaf de eerste minuut is het duidelijk dat dit debuut misschien wel net zo mooi kan worden als mijn Sanuki debuut destijds. Binnen een minuut ligt de bal namelijk al op de stip en Gelson Martins, de ervaren Portugees, stuurt de doelman de verkeerde kant op: 1-0. Oké, vooruit, even waren er twijfels dan. In de negende minuut staat het pardoes 1-1 als Nagoya voor het eerst in onze ‘zestien’ komt. Maar na twintig minuten staat er gewoon al 3-1 op het bord, met wederom een goal van Martins en een kopbal van Yamakawa. Uiteindelijk blijkt dat we aanvallend erg lekker staan, maar dat we defensief bij vlagen wat kwetsbaar zijn, zeker bij hoge voorzetten. Dat is een dingetje dat we tactisch om moeten zetten. We lijken op weg naar een klinkende overwinning als we na ruim een uur de 5-2 maken, maar helaas hebben we Yuri tegen ons, iemand die me bij Sanuki ook het leven zuur wist te maken. In de laatste minuten komt Nagoya dan ook terug tot 5-4, maar de overwinning trekken we over de streep. Spektakel gegarandeerd, Neva Gönalëtyoudäün! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Een mooie start met een doelpuntrijk duel wat in jouw voordeel uitpakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Wat een heerlijk debuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Een debuut waar ook elke neutrale voetballiefhebber van heeft kunnen smullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Een heerlijk debuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Mooi debuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Wat een wedstrijd als debuut! Van menige fans zal je het hart nu misschien wel veroverd hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 januari Auteur Share Geplaatst 17 januari Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris @Glenn08 @MarcFM1 @JoonsterkeBE @Lensherr @Willem Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. @Tim Windt; Zeker een mooie start! Altijd goed, wat klantenbinding. @delichris; Bedankt, zat niet tegen @Lensherr; Absoluut! Hopelijk trekken we snel volle zalen. @Djurovski; Zeker! @Kyrill; Jaaa, thanks maatje @Marius; Ik hoop het! Het zou wederzijds zijn. 50. Mijn hart is veroverd Nu kan ik wel heel dramatisch met dit hoofdstuk doen alsof er wat speelt tussen Charlotta en mij wat niet hoort, maar dat is onzin. Mijn hart is niet veroverd door een ander, mijn hart behoort aan haar. En dat gaat goed. Haar papieren zijn nog niet rond, dus een huis kopen zit er niet in, maar ze heeft onder voorbehoud al wel werk gevonden in Saitama. Het betekent ook dat we op jacht kunnen naar een appartement, al heb ik daar voorlopig geen tijd voor. Nee, dit laat ik aan haar over, want de wedstrijden en trainingen volgen elkaar in hoog tempo op. Ondertussen hebben we ook de technische staf uitgebreid, heb ik talloze gesprekken gevoerd en uiteindelijk ook een nieuwe assistent-manager uit Korea aangetrokken. De club heeft wel mijn hart veroverd. En man, wat gaat het lekker. Dat speelt natuurlijk ook wel mee hè. Uiteraard ben ik – en zal ik – Sanuki niet vergeten, maar dit is gewoon zo ontzettend veel groter. Zelf denk ik dat ik ook al aardig wat harten heb veroverd. Bij de eerste twee thuisduels zaten er zo’n 37.000 toeschouwers, bij m’n derde thuisduel al veertigduizend. We begonnen dus met die 5-4 op Nagoya, klopten Yokohama FC uit met 2-3 en waren thuis weer te sterk voor de toenmalige nummer 3, Sagan Tosu: 3-1. Drie dagen later moesten we thuis tegen Yokohama F. Marinos, wat uitmondde in een 5-1 oorwassing. In ons voordeel. So far so good dus. Daarnaast hebben we aardig wat ervaring aan de technische staf toe weten te voegen. Vooral de komst van Mehdi Mahdavikia springt in het oog, een 49-jarige Iraniër met liefst 111 interlands. Die zeges die we boekten waren op één bekerduel na allemaal competitieduels. En dat leidt er toe dat we ineens volop meedoen om de bovenste plekken: Spijt van m’n overstap heb ik dus zeker niet, want het is op alle vlakke een verbetering. En zodra Charlotta hier is, denk ik dat mijn droom al voor een groot deel is uitgekomen. Die doelstellingen zijn leuk, maar dit is pas leven. Nog één duel, tegen Oita uit en dan hebben we twaalf dagen geen wedstrijd. Ik kijk er naar uit om een poging tot settelen te ondernemen. Overigens voel ik wel mee met Sanuki, met één punt in vijf duels begint het er aardig penibel uit te zien daar. En de nieuwe manager die ze zojuist hebben gepresenteerd was laatst werkzaam bij de hekkensluiter uit de J2 League. Sorry! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Dit gaat wel heel lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Lekker man! Zowel op persoonlijk vlak als sportief vlak heb je je match gevonden. Mehdi Mahdavikia, HSV legend, heerlijke toevoeging aan je staf 😍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Dat is nog eens een binnenkomer! Na die eerste gewonnen wedstrijden volgden de matchen mekaar in sneltempo op, maar je bent ze wel heel erg goed doorgekomen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Dit bewijst dat het gevoel wat je had om een overstap te maken het goede gevoel was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Gaat erg lekker zowel sportief als in de liefde. Je oude cluppie gaat het zwaar krijgen ben ik bang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris @Glenn08 @MarcFM1 @JoonsterkeBE @Lensherr @Willem Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. @delichris; Bedankt, ik mag nog steeds niet klagen! @JoonsterkeBE; Ja, zeker een echte legende die Mahdavikia! @Marius; Het was in rap tempo switchen, maar vooralsnog passen we ons prima aan! @Tim Windt; Klopt, ik ben nu al verder dan dat ik met Sanuki had kunnen komen, weet ik zeker. @Djurovski; Het gaat inderdaad op alle vlakken goed. En Sanuki krijgt het inderdaad zwaar, ik ben er ook bang voor. 51. Life is good Het gaat goed. We hebben een woning gehuurd, die er van binnen mooier uitziet dan van buiten hoor, geen stress. Charlotta heeft haar papieren binnen en start volgende week bij haar nieuwe baan. Maar eerst hebben we tien relatief rustige dagen. Op de club zijn er een paar jongens weg met nationale elftallen en de assistenten en de overige staf, die ook nog aan elkaar moeten wennen, krijgen de kans om wat trainingen te leiden. Ik ben even twee hele dagen niet op de club, om mijn verhuizing rond te krijgen. Het laatste duel voor deze mini-break wonnen we overigens met 2-5, dus ik kan het wel even veroorloven om er een paar dagen niet te zijn. Het hoekhuis dat we momenteel bemachtigd hebben ligt op nog geen vijf minuten fietsen van het sportcomplex en het stadion af. Ideaal. Ook voor Charlotta is dit een mooie plek, want hoewel dit buiten de gekte van het centrum is, ligt er wel prima openbaar vervoer. Dat moet natuurlijk ook wel, met onder meer dat grote stadion in de buurt. Haar nieuwe baan is wel aan de rand van het centrum, in het ziekenhuislaboratorium, maar al met al is ze ’s ochtends ook slechts een goed kwartier onderweg als ze naar haar werk gaat. Al doet ze dat meestal nog met de elektrische fiets. De snelweg ligt ook letterlijk op steenworp afstand, want daar hoeven we alleen onze straat voor uit te rijden. Gelukkig hebben we daar geen geluidsoverlast van, ook ’s nachts niet. Dat is goed geregeld hier. Niet dat we privé vaak de auto pakken, maar toch. Je zal maar net ergens heen willen. Inmiddels zitten we halverwege juni en hoewel het hier nog gekkenhuis is, hebben we besloten om een reis naar Nederland te boeken voor volgende maand. Met de club hebben we dan eventjes de tijd, dus we gaan vijf dagen naar Nederland (bijna de moeite niet) om mijn ouders te ontmoeten. Met een beetje mazzel gaan we in september, als er weer een voetballoze periode is, naar Zweden. Had ik al gezegd dat het lekker ging? Geloof het wel hè. We zijn erg druk bezig, maar ook erg happy. Het seizoen is het halfway-point al gepasseerd, dus de blik moet ook op de contracten. Momenteel spendeert de club ruim 26 miljoen per jaar aan salarissen. Dat is tien keer zoveel als dat ik bij Sanuki deed, maar het is ook drie miljoen boven het eigenlijke budget dat de eigenaar er voor had uitgetrokken. De clubkas is met ruim 25 miljoen wel goed gevuld, dus op zich heeft het geen haast, maar de club en ik vinden het fijn als we ons gewoon aan de budgetten kunnen houden. Daar gaan we dus naartoe werken, maar daar hoef ik geen haast mee te maken. De selectie is erg groot, maar omdat we dan ook nog in beide bekertoernooien zitten, is er genoeg speeltijd voor iedereen, dus er loopt nog niemand te morren. Wel staan we open voor het vertrek van een aantal spelers, maar ik zal er nog niet actief naar op zoek gaan. Qua doelstellingen hebben we niet echt grote doelen gesteld. Ja, de club wil netjes in het linkerrijtje finishen, wat geen zekerheid leek voordat ik aangesteld werd. Zelf heb ik tegen de jongens gezegd dat ik een top-5 klassering wil hebben en we zijn goed op weg om daarvoor te kunnen strijden. Ook in beide bekers wil ik zo ver mogelijk komen, want elke prijs is er één. De huidige selectie doet echter ook wat met mijn speciale doelstellingen. Met Marcus Meloni zit er een allitererende speler in het team, dus die gaat zeker twintig keer spelen. Daarnaast zouden we eventueel Noorwegen, Oekraïne, Kaapverdië, Portugal, China en Brazilië af kunnen strepen van de Poképlayerlijst, dus dat is ook wel positief. Hopelijk kan ik deze spelers allemaal lang genoeg behouden om aan de twintig duels te komen, dus het is zaak om ver te komen in de bekers. Als juli aanbreekt en we ons eerste puntverlies (1-1 tegen Vegalta Sendai) hebben geleden, komt er een bod binnen op Shoya Nakajima. Er zijn slechts drie spelers op de club die meer verdienen, maar er zijn er zat die meer speelminuten krijgen. Het schrappen van bijna anderhalf miljoen euro loon klinkt daarom als muziek in mijn oren en ik hoop dat hij rond komt met Gaziantep. Van dichtbij zal ik dat niet mee gaan maken, want 1 tot 8 juli zitten Charlotta en ik in Nederland. Op 14 juli hebben we weer een wedstrijd, thuis tegen de nummer 13 van de J1 League, Kawasaki Frontale, in de derde ronde van de All Japan Cup. Nu gaan we eerst naar Nederland, voor de familie. En niet voor het voetbal, dat ligt daar stil na een bijzonder seizoen met een ongeslagen kampioen en een opvallende degradant. Het is trouwens wel jammer dat we geen geld hebben voor salarissen, want spectaculaire spelers als Hannibal en Brobbey hadden wel oren naar een transfervrije overstap. Dat was misschien ook niet slim, gezien het aantal buitenlanders in de selectie. Misschien volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Wat een mooie update en ga je stiekem trouwen of solliciteren bij een Twente? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Toffe en mooie update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Alles op orde! Eigen stekje is al geregeld. Zijn mooi zijn als Gaziantep doorduwt voor Nakajima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Jammer dat er wat werk is op het vlak van het salarishuis. Een spelers als Brobbey had ik wel graag in Japan zien terecht komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari Spoiler 19CH98 @De Raam @MNie @Titan @DGremlin @KayDeManaager @ElMarcos @Marius @Fantasy @Svenpunt @Satioz @Tim Windt @rich ruzzian @FlyD @keano77 @Djurovski @Badmuts @Bogatyr @bigtukker @Thymen@Sliepy @Mike14 @Arezo @bas huijsmans@Thomassje123@Kyrill@Rykjvk1@delichris @Glenn08 @MarcFM1 @JoonsterkeBE @Lensherr @Willem Wederom bedankt voor alle reacties en/of likes. Mocht iemand uit de taglijst willen, geef het even aan, dan regel ik dat direct. @delichris; Nee hoor, stiekem trouwen zit er niet in en zó snel weer weg bij Urawa is gekkenwerk. @Kyrill; Thanks maat! @JoonsterkeBE; Niks te klagen weer! En ja hoor, Nakajima peert 'm snel. Gelukkig. @Marius; Salarishuis is wel een klein dingetje, maar dat zie ik meer als een luxeprobleem. Brobbey had zeker tof geweest, maar we gaan nog zeker verrassen! 52. Soms heb je gewoon een superheld nodig De situatie bij de club is al wat minder rustig. Enkele spelers hebben aangegeven dat ze graag willen vertrekken en één daarvan, aanvallende middenvelder Ekanit Panya gaat de zandbak in voor een paar miljoen. Gelukkig hebben we een superheld. En nee hoor, geen zorgen, ik ben niet zo gek om te denken dat ik dat ben. Maar de vervanger van Ekanit Panya komt rechtstreeks uit het Marvel superhelden universum: Oliver Antman. Het enige nadeel ten opzichte van Panya, is dat Antman wel als buitenlander telt, waardoor er ieder duel wel een buitenlander thuis moet blijven, maar dat vind ik niet zo’n ramp. We hebben keuzes zat en zo onder de indruk van onze Braziliaanse spits ben ik niet, dus Vitor Gabriel zal wellicht het kind van de rekening worden. Met de Fin Antman zetten we ook weer een stap in de Pokeplayerchallenge. Ik heb het nog niet eens meegegeven aan jullie, maar ten tijde van de overstap van Sanuki kon ik nog een paar landen net op tijd afvinken. De Filippijnen en Vietnam zijn van de lijst gegaan, omdat Daniels en Huynh Thanh Tuan net de 20 duels voor me aantikten. Spelers die begin van dit seizoen kwamen, zoals Kopitovic (Montenegro en Singapore), Brnadic (Bosnië & Herzegovina) en Diop (Senegal) kwamen net een aantal duels te kort. Zonde! Omdat de selectie een beetje zorgen uitte over de breedte centraal achterin, startte ik gesprekken met Joël Veltman. Niet de meest populaire speler ooit, maar wel een grote naam. Hij komt voor anderhalf jaar de ploeg versterken. Uiteindelijk weten we toch ook Hannibal aan te trekken, hoewel die transfer wat minder rooskleurig is dan het lijkt. Hannibal Mejbri heeft zich ontwikkeld tot een echt uitstekende voetballer, hij zal bij ons het niveau ontzettend omhoog halen en één van de betere spelers van het continent zijn. Echter mogen we hem pas over vijf maanden inzetten. Doordat hij dit kalenderjaar vier hele minuten voor Manchester United speelde, voordat hij aan Lille verhuurd werd, is hij twee keer in één seizoen in actie gekomen voor twee ploegen. Zelf dacht ik dat het niets uitmaakte, aangezien Japan niet synchroon loopt met de Europese seizoenen, maar schijnbaar beslist de FIFA anders. Hannibal komt per direct de ploeg versterken, maar mag pas vanaf januari 2028 voor ons in actie komen tijdens officiële duels. Wat een onzin. Uiteindelijk hebben we nog een vijftal spelers, waaronder de buitenlandse Vitor Gabriel, laten vertrekken op de deadlinedag. Het leverde wat geld op, bespaarde wat salaris (wat grotendeels gebruikt is voor Veltman en Hannibal) en hielp weer wat met het aantal buitenlanders in de selectie. Ook Nakajima ging er uiteindelijk vandoor. De onderhandelingen met Gaziantep liepen spaak, maar uiteindelijk was er een andere Turkse club, Ankaragücü, die er wel met hem vandoor ging. Na deze rommelige fase kunnen we ons met de selectie richten op de slotfase van de competitie, waar we met tien duels te gaan negen respectievelijk tien punten achterstand hebben op Gamba Osaka en Vissel Kobe. En we gaan ons opmaken voor de start van de Aziatische Champions League, waar we het in de Playoff East op gaan nemen tegen Melbourne City, om een plek in de groepsfase af te dwingen. Die groepsfase is wel bijzonder. Er zijn tien groepen van vier en de nummer één plaatst zich na zes duels voor de achtste finales. Daarnaast gaan er zes nummers twee door naar diezelfde ronde. Dat zijn niet zomaar de zes beste, nee, dat zijn de drie beste clubs uit groep A tot en met E en de drie beste uit F tot en met J. Zo houden we het makkelijk. Hopelijk gaan we dit van dichtbij mogen ervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Leuke spelers gehaald die je zeker beter maken. Succes in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Schitterende grafische toevoeging weer En wat een dito schitterende opzet van een toernooi, haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Leuk zo'n paar bekende namen er weer bij. Wel jammer dat zo'n administratief dingetje weer wat roet in het eten moet gooien. De play-off om in de CL te geraken lijkt trouwens al behoorlijk pittig, of ik moet me miskijken op je tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Mooie transfers gedaan, en weer hele goede en toffe update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Gek systeem daar in de Aziatische CL.. Gaat niet simpel worden! Goed gepuzzeld met je buitenlanders lijkt me! Met Mejbri een mooie versterking binnengehaald! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten