Tim' Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Komende periode staat er met Feyenoord-uit wel een heel spannende wedstrijd op het programma. Je houdt Ajax en PSV nog netjes achter je, maar het zou extra lekker zijn om ook Feyenoord een tik te kunnen uitdelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 NEC die jou punten afneemt is zuur, Salzburg daarentegen is op papier een betere ploeg. Feyenoord uit zal beslissen of je al dan niet nog meespeelt voor de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @ElMarcos, @dimihuyghe, @Tim Windt, @Titan, @007mark, @MNie, @DutchClass22, @Tim', @KayDeManaager, @De Raam, @DGremlin en @Satioz! Oktober eindigde inderdaad niet zoals ik gewenst had. Zeker de nederlaag tegen NEC was niet nodig, die tegen RB Salzburg kan ik nog wel mee leven - zij hebben de maximale score en zijn dus verder dan wij - maar daar is vooral de manier waarop pijnlijk. Ondertussen is het gaatje met Feyenoord inderdaad al flink gegroeid en dus lijkt het inderdaad alsof de titel nog een stap te ver is. Dat is eerlijk gezegd ook mijn verwachting maar het is altijd goed om het toch te proberen. Zoals jullie zelf allemaal al zeiden is de wedstrijd in de Kuip van vandaag dan ook van cruciaal belang. Daarom heb ik ook een extra lang verslag gemaakt. De andere twee wedstrijden vandaag zijn een thuiswedstrijd tegen Fortuna en een bezoek aan de Hofstad. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Niet de beste maand, ondanks de ruime overwinning tegen ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Het leek lang met hangen en wurgen goed te gaan, maar uiteindelijk loop je met een dubbele kater van het veld. Het is mooi om te zien hoe je de YL-winnaars kansen blijft geven, precies zoals je vanaf het begin voornemens was! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Zonde van de nederlaag bij Feyenoord, maar je blijft ze nog goed in het spoor. Leuke update weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Het schommelt nog altijd behoorlijk qua prestaties. Al is er nog feitelijk weinig aan de hand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Twee keer zuur puntenverlies. Zeker die in het absolute slot tegen Feyenoord zal pijn, des meer omdat je dan ook nog eens een zware blessure te verwerken krijgt. Het zit je momenteel niet helemaal mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Blijft toch schommelen, hè. Net wel, net niet. Toch heb je, volgens mijn gevoel, wel al een opwaartse lijn te pakken vanaf het begin. Als het allemaal wat consistenter wordt, ga je scoren. Lekker wel dat je de jongens kansen blijft geven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Je presteert nog niet stabiel op het moment en dat moet je snel voor elkaar zien te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Jammer van de wedstrijden tegen Fortuna en Feyenoord... Hopelijk kun je de aansluiting bij de top 2 behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Verliezen van Feyenoord kan gebeuren natuurlijk, hopelijk kun je de jacht openen op in elk geval de tweede plek de komende periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Niet de beste maand, maar je staat voor plek twee er nog goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Vooral de wedstrijd tegen Fortuna zal een bittere nasmaak hebben, verliezen in de Kuip kan namelijk gebeuren natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Net even een mindere maand en dat kost je toch meteen een plekkie op de ranglijst. Wel lijkt er al een mooi gat te ontstaan naar PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 je kan kiezen voor zekerheid en voor de oudere spelers, maar je speelt de kaart van de jeugd en dat gaat vaak gepaard met wisselvalligheid. Dat zie je in jou game. Gelukkig zijn Feyenoord en Ajax ook niet out standing waardoor je nog min of meer in hun spoor blijft. Gelukkig heb je nog wat marge op positie 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @ElMarcos, @dimihuyghe, @Tim Windt, @Titan, @MNie, @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Rykjvk1, @Djurovski, @neva, @007mark en @Satioz! Het waren inderdaad geen uitmuntende resultaten. Tegen Fortuna heb ik helaas zelf een inschattingsfout gemaakt door bij een 2-0 voorsprong snel door te wisselen met het oog op de wedstrijden daarna. Ik ben inderdaad van plan om jonge jongens veel speeltijd te gunnen maar dit was achteraf iets teveel van het goede. Dus daar baal ik wel echt van dat ik daar twee punten heb laten liggen. Tegen Feyenoord had ik echt nergens recht op (Xg 3,54-0,49) dus daar kan ik iets minder wakker van liggen. Op het moment dat je zo dichtbij een resultaat bent is het echter wel jammer dat het nog door je handen glipt. Op de ranglijst is het verschil naar boven nog klein terwijl het gat naar onder al wat groter geworden is gelukkig. PSV presteert in mijn save zeer matig en dus heb ik alle kans om opnieuw CL voetbal veilig te gaan stellen. Steker nog, nu Nederland een top vijf competitie is geworden levert plek drie directe plaatsing voor het hoofdtoernooi op. Dat is nu dus ook wel het minste wat ik kan eisen van mijn spelers en als er meer mogelijk is merk ik dat vanzelf. Voor nu is het zaak om zo goed mogelijk te presteren en dat geld natuurlijk ook voor de update van vandaag. In de Europa League gaan we op bezoek bij Rennes terwijl in de eredivisie Vitesse op bezoek komt. Tot slot een uitgebreid verslag van de bekerwedstrijd tegen MVV, om meerdere redenen een interessant duel in deze novelle. Veel plezier! 15 november 2023 bewerkt door 19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Jammer van de nederlaag bij Rennes, in de ED gaat het iig erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Kijk eens aan. Een hoop jeugd laten spelen weer en daarmee een prima overwinning gehaald in de beker. Was wel noodzakelijk, maar je moet het toch maar even doen. Leuke update weer, jammer van de EL, maar winnen van die Cyprioten en er is niets aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Zonde dat je in de wedstrijd tegen Stade Rennais een tweede doelpunt tegen krijgt terwijl je de overhand hebt, maar het is logisch dat er gaten vallen als jij in de aanval gaat. De andere wedstrijden worden goed uitgespeeld en gewonnen. Mooi ook dat Jong AZ bovenaan staat een niveau lager, waardoor je weet dat er genoeg talent loopt bij de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Zonde van de nederlaag tegen Stade Rennais maar uitwedstrijden Europees zijn altijd lastig, geen schande dat je daar verliest. In Nederland weet je twee mooie overwinningen te boeken. In de competitie verklein je het gat en je bekert overtuigend verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Degelijke maand. Een nederlaag tegen Rennes lijkt me ook niet zo onlogisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Kijk, dat had je even nodig in eigen land, twee keer winnen en twee keer de nul. Verliezen bij Rennes kan gebeuren, vooralsnog sta je op een goede uitgangspositie in de EL-stand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Benieuwd hoe de jeugd zich ook ontwikkeld qua attributen. Voorlopig is de EL nog geen bron van enorm veel punten. Komt hopelijk nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 In eigen land alleen maar deugddoende resultaten. Zeker de overwinning tegen MVV krijgt terecht de nodige aandacht, met zo'n hoofdrol voor de jeugd. De nederlaag in Europa lijkt ervoor te zorgen dat de top-8 definitief gaan vliegen is. Je zou zelfs kunnen stellen dat het volgende duel belangrijk is om niet uit de top-24 te vallen, al kan je tegelijkertijd ook verwachten dat APOEL je niet al te veel in de weg zal leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten