Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

SjSkOxU.png

Gebeuren verrassingen zo vaak in de beker van Spanje. Ik had het trouwens ook niet gemakkelijk, maar concurrenten Villareal en Sevilla liggen er al uit. Met Mallorca en Las Palmas in totaal vier eersteklassers struikelen, ook nog enkele tweedeklassers.

Edit: "Estadio Fernando Torres", dacht even heeft sevilla al een nieuw stadion in het spel maar het is gewoon het stadion van Fuenlabrada (dat echt bestaat) :D

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Thierryvane:

Poeh, wilde na Vitesse misschien met Venezia gaan beginnen. Vorig jaar Italië geskipt. Alleen maar 1/2 nieuwe Argentijntjes inschrijven is wel zuur.  

Met Argentijnen heb je nog wel eens dat ze als tweede nationaliteit Italië of Spanje hebben, maar over het algemeen loop je inderdaad regelmatig wat mis. Of ja, je koopt ze maar kunt ze pas het seizoen erna registreren. 

Ohja, trouwens:

:D:D:D

Scherm­afbeelding 2023-12-07 om 23.24.25.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Joery:

Met Argentijnen heb je nog wel eens dat ze als tweede nationaliteit Italië of Spanje hebben, maar over het algemeen loop je inderdaad regelmatig wat mis. Of ja, je koopt ze maar kunt ze pas het seizoen erna registreren. 

Ohja, trouwens:

:< :< :<

Scherm­afbeelding 2023-12-07 om 23.24.25.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Rrrood:

Pffff weer een bod uit S-A, maar dit keer de beste speler van afgelopen seizoen en speler van het jaar in Champions League :classic_wacko:

dfc5ff06d96ee4d9b5f75924aeddf4fe.png

Maatje lekker afwijzen. Is ''maar'' 4 miljjoen boven zijn waarde joh ;)

Gewoon lekker niet doen is ook pas ''25'' Ze worden uiteindelijk vanzelf wel weer gelukkig, na ongelukkig t e zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rrrood:

Pffff weer een bod uit S-A, maar dit keer de beste speler van afgelopen seizoen en speler van het jaar in Champions League :classic_wacko:

dfc5ff06d96ee4d9b5f75924aeddf4fe.png

Krijg je nog steeds zoveel biedingen uit het Midden-Oosten? Het moet niet teveel doorslaan anders word het wel heel makkelijk met zoveel centjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RdwIAK9.png

Strafschoppen nodig tegen een Spaanse derdeklasser :DW:

Nochtans mijn A-elftal opgesteld, in de twee vorige rondes een B-elftal.

Tien eersteklassers al gestruikeld in de eerste drie rondes. Echt niet te onderschatten deze beker. Enkel nog Real, Atletico, Barcelona, Betis, Valencia, Osasuna, Celta de Vigo, Cadiz, Almeria & Girona dat overblijven, de rest ligt eruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Kyrill:

Maatje lekker afwijzen. Is ''maar'' 4 miljjoen boven zijn waarde joh ;)

Gewoon lekker niet doen is ook pas ''25'' Ze worden uiteindelijk vanzelf wel weer gelukkig, na ongelukkig t e zijn.

Ja, je hebt helemaal gelijk maat :classic_smile: Beter had ik die smiley weg gelaten, want ik had er al rekening mee gehouden dat hij biedingen zou ontvangen, dus ik ben er helemaal niet zo rouwig om :classic_wink:

Ik had het ook kunnen voorkomen, door hem een nieuw contract aan te bieden tijdens de zomerstop. Iets wat ik bij andere spelers wel gedaan heb. Daarbij had ik ook al een "paar" vervangers klaar staan:

0660dee3dfe245c47e37704836af1828.png

c596cd145653bd981071cc26c3e4e5c1.png

39749e4ff9c310b18903cc7fcc3c2794.png

Nog 3 spelers die er eventueel kunnen spelen, dus ik ga de jeugd proberen te ontwikkelen en hopen dat het goed komt :D

6 uur geleden zei MarcFR:

Krijg je nog steeds zoveel biedingen uit het Midden-Oosten? Het moet niet teveel doorslaan anders word het wel heel makkelijk met zoveel centjes.

Het eerste seizoen heb ik geen enkel bod uit het Midden-Oosten ontvangen, nu 3: Lopez, Zerrouki en Stengs, waarvan Lopez 100% weg mocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben hem afgelopen seizoen kunnen behouden, onder de belofte we de CL zouden winnen.

Dat is niet gebeurt, en uiteraard ben ik een man van mijn woord. 103 miljoen is dan een mooi bedrag, en veel meer dan er in de loop van vorig seizoen(net voorbij is) op hem geboden werd. Nu voorbereiding seizoen 6 heb ik alleen nog Ben White en Martin Odegaard die in het echt ook, bij het eerste team basis spelen, wie weet ik met dit geld 1 of 2 oud spelers, ga probeer terug te kopen.

20231208155029_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

We hebben hem afgelopen seizoen kunnen behouden, onder de belofte we de CL zouden winnen.

Dat is niet gebeurt, en uiteraard ben ik een man van mijn woord. 103 miljoen is dan een mooi bedrag, en veel meer dan er in de loop van vorig seizoen(net voorbij is) op hem geboden werd. Nu voorbereiding seizoen 6 heb ik alleen nog Ben White en Martin Odegaard die in het echt ook, bij het eerste team basis spelen, wie weet ik met dit geld 1 of 2 oud spelers, ga probeer terug te kopen.

20231208155029_1.jpg

Lekker newgens in Zuid Amerika scoren Karel de Grote, al die ouwe meuk is niks. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Arezo:

Lekker newgens in Zuid Amerika scoren Karel de Grote, al die ouwe meuk is niks. 

Heb ik ook al gedaan maatje, thnx amigo!! Ik had Lorran gehaald bv, en via loan deal met winst doorverkocht aan Lazio.

Ik ben nu vooral bezig met Engelse newgens van 17-19 jaar te kopen, en ik heb een club icoon teruggekocht gratis met 35 jarige Granit Xhaka.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Kyrill:

Heb ik ook al gedaan maatje, thnx amigo!! Ik had Lorran gehaald bv, en via loan deal met winst doorverkocht aan Lazio.

Ik ben nu vooral bezig met Engelse newgens van 17-19 jaar te kopen, en ik heb een club icoon teruggekocht gratis met 35 jarige Granit Xhaka.

Oef als Xhaka al een clubicoon is.... Dan is het niet geweldig gesteld met Arsenal :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Monty:

Oef als Xhaka al een clubicoon is.... Dan is het niet geweldig gesteld met Arsenal :D 

Niet naar jouw persoonlijk maatje... 

Maar als je echt wekelijks 2x Arsenal live kijkt, zou je weten Xhaka laatste 2-,2,5 seizoenen super goed deed bij Arsenal :checkit::cheer:

Die bagger /slechte periode van hem was vooral onder Emery in 2018-2019 voordat Arteta het overnam. Arteta wou Granit zelfs naar City halen, toen ie daar assistent was bij Pep. Iig laatste 2 seizoenen was Xhaka erg goed bezig bij Arsenal, fans vonden het jammer dat hij naar Leverkusen ging, heeft ons wel bijna 30 miljoen opgeleverd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites