ElPrincipito Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 5 minuten geleden zei Dansmeister: Wellicht toch wat record aan diggelen schieten. Bizar! Welk seizoen zit je? Colo Co doet het ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 @Thierryvane oke, next. Supercup! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 (bewerkt) Gebeuren verrassingen zo vaak in de beker van Spanje. Ik had het trouwens ook niet gemakkelijk, maar concurrenten Villareal en Sevilla liggen er al uit. Met Mallorca en Las Palmas in totaal vier eersteklassers struikelen, ook nog enkele tweedeklassers. Edit: "Estadio Fernando Torres", dacht even heeft sevilla al een nieuw stadion in het spel maar het is gewoon het stadion van Fuenlabrada (dat echt bestaat) 7 december 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Wat ziet dit er toch heerlijk uit he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 (bewerkt) wat een baas deze man ! one of us 7 december 2023 bewerkt door Mark Hughes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Strik erom heen en shoppen maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMspeler Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Lopez en Zerrouki verdienen prima bij het Midden-Oosten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 1 uur geleden zei FMspeler: Lopez en Zerrouki verdienen prima bij het Midden-Oosten Hier boert de 1 een stuk beter dan de ander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 14 uur geleden zei Thierryvane: Poeh, wilde na Vitesse misschien met Venezia gaan beginnen. Vorig jaar Italië geskipt. Alleen maar 1/2 nieuwe Argentijntjes inschrijven is wel zuur. Met Argentijnen heb je nog wel eens dat ze als tweede nationaliteit Italië of Spanje hebben, maar over het algemeen loop je inderdaad regelmatig wat mis. Of ja, je koopt ze maar kunt ze pas het seizoen erna registreren. Ohja, trouwens: :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Zojuist zei Joery: Met Argentijnen heb je nog wel eens dat ze als tweede nationaliteit Italië of Spanje hebben, maar over het algemeen loop je inderdaad regelmatig wat mis. Of ja, je koopt ze maar kunt ze pas het seizoen erna registreren. Ohja, trouwens: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Pffff weer een bod uit S-A, maar dit keer de beste speler van afgelopen seizoen en speler van het jaar in Champions League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 45 minuten geleden zei Rrrood: Pffff weer een bod uit S-A, maar dit keer de beste speler van afgelopen seizoen en speler van het jaar in Champions League Maatje lekker afwijzen. Is ''maar'' 4 miljjoen boven zijn waarde joh Gewoon lekker niet doen is ook pas ''25'' Ze worden uiteindelijk vanzelf wel weer gelukkig, na ongelukkig t e zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 8 uur geleden zei Rrrood: Pffff weer een bod uit S-A, maar dit keer de beste speler van afgelopen seizoen en speler van het jaar in Champions League Krijg je nog steeds zoveel biedingen uit het Midden-Oosten? Het moet niet teveel doorslaan anders word het wel heel makkelijk met zoveel centjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 De Belgische legende wordt een dagje ouder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Poeh, deze jongen heb ik toch echt even gemist. Tim Breithaupt, afkomstig van Augsburg en nu twee seizoenen vaste kracht bij Ajax. Ging voor maar 6,5 miljoen naar Amsterdam, toch jammer dat ik deze jongen gemist heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Strafschoppen nodig tegen een Spaanse derdeklasser Nochtans mijn A-elftal opgesteld, in de twee vorige rondes een B-elftal. Tien eersteklassers al gestruikeld in de eerste drie rondes. Echt niet te onderschatten deze beker. Enkel nog Real, Atletico, Barcelona, Betis, Valencia, Osasuna, Celta de Vigo, Cadiz, Almeria & Girona dat overblijven, de rest ligt eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 14 uur geleden zei Kyrill: Maatje lekker afwijzen. Is ''maar'' 4 miljjoen boven zijn waarde joh Gewoon lekker niet doen is ook pas ''25'' Ze worden uiteindelijk vanzelf wel weer gelukkig, na ongelukkig t e zijn. Ja, je hebt helemaal gelijk maat Beter had ik die smiley weg gelaten, want ik had er al rekening mee gehouden dat hij biedingen zou ontvangen, dus ik ben er helemaal niet zo rouwig om Ik had het ook kunnen voorkomen, door hem een nieuw contract aan te bieden tijdens de zomerstop. Iets wat ik bij andere spelers wel gedaan heb. Daarbij had ik ook al een "paar" vervangers klaar staan: Nog 3 spelers die er eventueel kunnen spelen, dus ik ga de jeugd proberen te ontwikkelen en hopen dat het goed komt 6 uur geleden zei MarcFR: Krijg je nog steeds zoveel biedingen uit het Midden-Oosten? Het moet niet teveel doorslaan anders word het wel heel makkelijk met zoveel centjes. Het eerste seizoen heb ik geen enkel bod uit het Midden-Oosten ontvangen, nu 3: Lopez, Zerrouki en Stengs, waarvan Lopez 100% weg mocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 @Thierryvane Hoe beviel/bevalt Manhoef bij jou Vitesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 We hebben hem afgelopen seizoen kunnen behouden, onder de belofte we de CL zouden winnen. Dat is niet gebeurt, en uiteraard ben ik een man van mijn woord. 103 miljoen is dan een mooi bedrag, en veel meer dan er in de loop van vorig seizoen(net voorbij is) op hem geboden werd. Nu voorbereiding seizoen 6 heb ik alleen nog Ben White en Martin Odegaard die in het echt ook, bij het eerste team basis spelen, wie weet ik met dit geld 1 of 2 oud spelers, ga probeer terug te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 23 uur geleden zei ElPrincipito: Bizar! Welk seizoen zit je? Colo Co doet het ook goed. Begin seizoen 4! Verschil is pas gemaakt toen ik twee monsters van newgens kocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 2 uur geleden zei Kyrill: We hebben hem afgelopen seizoen kunnen behouden, onder de belofte we de CL zouden winnen. Dat is niet gebeurt, en uiteraard ben ik een man van mijn woord. 103 miljoen is dan een mooi bedrag, en veel meer dan er in de loop van vorig seizoen(net voorbij is) op hem geboden werd. Nu voorbereiding seizoen 6 heb ik alleen nog Ben White en Martin Odegaard die in het echt ook, bij het eerste team basis spelen, wie weet ik met dit geld 1 of 2 oud spelers, ga probeer terug te kopen. Lekker newgens in Zuid Amerika scoren Karel de Grote, al die ouwe meuk is niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 7 minuten geleden zei Arezo: Lekker newgens in Zuid Amerika scoren Karel de Grote, al die ouwe meuk is niks. Heb ik ook al gedaan maatje, thnx amigo!! Ik had Lorran gehaald bv, en via loan deal met winst doorverkocht aan Lazio. Ik ben nu vooral bezig met Engelse newgens van 17-19 jaar te kopen, en ik heb een club icoon teruggekocht gratis met 35 jarige Granit Xhaka. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 12 minuten geleden zei Kyrill: Heb ik ook al gedaan maatje, thnx amigo!! Ik had Lorran gehaald bv, en via loan deal met winst doorverkocht aan Lazio. Ik ben nu vooral bezig met Engelse newgens van 17-19 jaar te kopen, en ik heb een club icoon teruggekocht gratis met 35 jarige Granit Xhaka. Oef als Xhaka al een clubicoon is.... Dan is het niet geweldig gesteld met Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Zojuist zei Monty: Oef als Xhaka al een clubicoon is.... Dan is het niet geweldig gesteld met Arsenal Niet naar jouw persoonlijk maatje... Maar als je echt wekelijks 2x Arsenal live kijkt, zou je weten Xhaka laatste 2-,2,5 seizoenen super goed deed bij Arsenal Die bagger /slechte periode van hem was vooral onder Emery in 2018-2019 voordat Arteta het overnam. Arteta wou Granit zelfs naar City halen, toen ie daar assistent was bij Pep. Iig laatste 2 seizoenen was Xhaka erg goed bezig bij Arsenal, fans vonden het jammer dat hij naar Leverkusen ging, heeft ons wel bijna 30 miljoen opgeleverd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten