Badmuts Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 1 uur geleden zei TheRealOne: Ik heb 1,5 miljoen op de rekening staan en dan doen ze dit Ik hoorde dat elk stadion onder 3.000 stoeltjes een nieuw stadion krijgt in deze FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 31 minuten geleden zei FCGPeter: Pohhh echt dagen bezig geweest met gedoe rondom mijn OneDrive. Alles van FM werd daar opgeslagen waardoor ik geen mail meer kon ontvangen, omdat One Drive. Op een gegeven moment alles zo in de knoop dat ik geen Sports Interactive mapje meer had. Eindstand na 5 dagen: Hele laptop opnieuw geïnstalleerd, office pakketen kwijt, maaaaaaaaar... FM doet het weer en heb mijn oude games, logo's etc terug. Dus nu maar even lekker avondje op de spatiebalk knallen Eerste wedstrijd 4-0 eraf tegen Brentford. Stom spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 20 minuten geleden zei Badmuts: Ik hoorde dat elk stadion onder 3.000 stoeltjes een nieuw stadion krijgt in deze FM. Het stadion was een jaar terug uitgebreid naar 4964 stoeltjes, moest ook een lening voor worden afgesloten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 3 uur geleden zei Kyrill: Mag ik een screen van je financieen aub maatje? Zoals eerder gezegd, mijn negatief TB van -12 miljoen is ondertussen helemaal weggewerkt door de verkoop van overbodige spelers voor iets meer dan 58 miljoen euro. Hun vervangers heb ik gratis gehaald. Heb nu nog een 33 miljoen TB over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Ik heb weer een toptalentje mogen verwelkomen bij de youth intake. Zojuist in minuut 75 laten invallen. Drie minuten later en nul balcontacten later mocht hij alweer inrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Weet iemand of het nog wel mogelijk is om, wanneer je een kleinere club bent, een speler te huren met koopoptie ("Optionele toekomstige vergoeding")? De optie zie je er nog bij staan, maar ik krijg bij geen enkele speler de mogelijkheid om iets te doen met die optie. Is dit een bug, is die wellicht in het echt ook een nieuwe regel die mij is ontgaan of doe ik iets verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Even een vraagje over het exporten van teamsheets naar excel e.d. In FM wordt de kwaliteiten e.d. van een speler natuurlijk aangegeven door de welbekende sterren. Echter wil ik dit graag zien in de getallen (waar in dit mooie artikel https://manutd.nl/mus-hulpgids-ca-en-pa-uitgelegd/ over geschreven werd zodat het duidelijker is hoe goed de betreffende speler nu echt is en waar de zwakke plekken in je (jeugd) selectie zitten). Iemand die me hier toevallig mee kan helpen? Want het exporten lukt al enigzins alleen krijg ik nog maffe tekens binnen excel en deze cijfers/sterren lukt me dan niet. Alvast bedankt namens deze excel noob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 4 clubs in Europa, alle 4 clubs overwinterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 1 uur geleden zei Etryn: Weet iemand of het nog wel mogelijk is om, wanneer je een kleinere club bent, een speler te huren met koopoptie ("Optionele toekomstige vergoeding")? De optie zie je er nog bij staan, maar ik krijg bij geen enkele speler de mogelijkheid om iets te doen met die optie. Is dit een bug, is die wellicht in het echt ook een nieuwe regel die mij is ontgaan of doe ik iets verkeerd? De spelers die je wil huren, zijn het grote talenten van die club of spelers die te kort komen voor hen? Kan me voorstellen dat grotere clubs de ruwe diamanten niet kwijt wil en daarom geen koopoptie mogelijk is. Indien je een speler wil huren die op de TL staat of waarbij de club wel openstaat voor een definitief vertrek kan het vaak wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 1 uur geleden zei Thomassje123: 4 clubs in Europa, alle 4 clubs overwinterd Heeerlijk en geweldig maatje @De Raam Mijn Arsenal selectie halverwege seizoen 4 bijna, zijn niet op alle gebieden beste van de PL, op veel gebieden wel de beste of in ieder geval een van besten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 @De Raam Nog even inhakend op die lange post van laatst die Kyrill boven mij ook weer aanhaald. Is er een manier om alleen de X aantal beste per club te tellen? Het gemiddelde zegt namelijk niet alles als ik een aantal jonge talenten heb die meetellen en anderen (lees Ajax) een volledige selectie met goede spelers hebben. Dan is het dus nog steeds lastig vergelijken of een speler een aanwinst is voor mijn basis of alleen voor de breedte. Want met zo'n opleiding als bij AZ heb je praktisch geen breedteaankopen nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Effe goaltje delen. Zo zonde Noorwegen, weer een eindtoernooi niet gehaald heeft :( 20231122_232801.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 8 uur geleden zei 19CH98: @De Raam Nog even inhakend op die lange post van laatst die Kyrill boven mij ook weer aanhaald. Is er een manier om alleen de X aantal beste per club te tellen? Het gemiddelde zegt namelijk niet alles als ik een aantal jonge talenten heb die meetellen en anderen (lees Ajax) een volledige selectie met goede spelers hebben. Dan is het dus nog steeds lastig vergelijken of een speler een aanwinst is voor mijn basis of alleen voor de breedte. Want met zo'n opleiding als bij AZ heb je praktisch geen breedteaankopen nodig. Enige hoe je dit kan doen is door spelers tijdelijk even terug te zetten naar een lager team. Om gezeur met spelers te voorkomen zou ik dan wel eerst het spel even opslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Lekker rellen met Mark Wel opvallend dat hij zijn zoon Thomas we als favoriet personeel heeft, maar andere zoon Ruben, die bij ons speelt niet. Denk database foutje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 1 uur geleden zei De Raam: Enige hoe je dit kan doen is door spelers tijdelijk even terug te zetten naar een lager team. Om gezeur met spelers te voorkomen zou ik dan wel eerst het spel even opslaan. Niet echt heel praktisch dus. Dan ga ik liever met de hand/Excel vergelijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Leuke en toffe wedstrijd dit @Gert @Thierryvane @Elsjorro1990 @La Pulga @Geppiej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Groepshoofd in de CL en ook fier aan kop in de Eredivisie. @Nom de Guerre Fortuna @Thierryvane 47 om 9 in 16 is niet misselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 7 minuten geleden zei Monty: Groepshoofd in de CL en ook fier aan kop in de Eredivisie. @Nom de Guerre Fortuna @Thierryvane 47 om 9 in 16 is niet misselijk. Er is iets met Fortuna deze game. Bij mij werden in seizoen één ook keurig vijfde met Noslin als assistleader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 17 minuten geleden zei Monty: Groepshoofd in de CL en ook fier aan kop in de Eredivisie. @Nom de Guerre Fortuna @Thierryvane 47 om 9 in 16 is niet misselijk. Wat doe je geweldig goed zeg Monty, je gaat Full Monty Monty met je Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Northis Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) Ik heb een pack gedownload om in België de lagere reeksen te kunnen spelen. Van Mariekerke-Branst heb ik KFC Beekhoek gemaakt. (lokaal team uit 3e provinciale). De bedoeling is dat ik geen transfers doe en enkel met de jeugd werk. Ondertussen 2 reeksen gestegen en sta ik subtop in 2e amateur (4e divisie). Promotie zit er niet in dit seizoen, daar zijn we niet sterk genoeg voor... In de jeugdopleiding heeft de club al willen investeren, enkele leuke spelers gekregen ook. Maar nu zit ik met een schuld van -111.000€... Ik kan spelers ook niet onder contract zetten, ondanks ik semi-prof ben zodat ze eigenlijk allemaal gratis weg zouden kunnen. Van de spelers waar ik het spel met begon zijn zo allemaal naar clubs uit de 2e divisie gegaan, waar ik dus geen cent voor krijg. Iemand een idee hoe ik die schuld kan weg krijgen of wanneer ik spelers echt onder contract kan leggen? Het gaat trouwens om fm23 en aangenaam kennismaking iedereen 😉 23 november 2023 bewerkt door Northis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) Lekker begin van het seizoen met de derde prijs in 1.5 maand. @De Raam Kijk eens bij de assist maakt bij de derde goal 23 november 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 16 minuten geleden zei ElPrincipito: Kijk eens bij de assist maakt bij de derde goal Nice, houd me vooral op de hoogte. Heel benieuwd of mijn tips je gaan helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 14 uur geleden zei keano77: Even een vraagje over het exporten van teamsheets naar excel e.d. In FM wordt de kwaliteiten e.d. van een speler natuurlijk aangegeven door de welbekende sterren. Echter wil ik dit graag zien in de getallen (waar in dit mooie artikel https://manutd.nl/mus-hulpgids-ca-en-pa-uitgelegd/ over geschreven werd zodat het duidelijker is hoe goed de betreffende speler nu echt is en waar de zwakke plekken in je (jeugd) selectie zitten). Iemand die me hier toevallig mee kan helpen? Want het exporten lukt al enigzins alleen krijg ik nog maffe tekens binnen excel en deze cijfers/sterren lukt me dan niet. Alvast bedankt namens deze excel noob @MisterX jij toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 2 minuten geleden zei De Raam: Nice, houd me vooral op de hoogte. Heel benieuwd of mijn tips je gaan helpen Doe ik, net weer een goaltje! Ontzettend bedankt voor jouw uitgebreide epistel en tips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Zo, dan mag ik zelf nou een keer om advies vragen? Wie kan mij vertellen waarom de reputatie van de Portugese competitie niet stijgt? We staan na vier jaar nog steeds op de zevende plek. Waarom zijn we bijvoorbeeld Nederland nog steeds niet voorbij? We doen het hartstikke goed in Europa, in vier jaar tijd: Drie keer CL gewonnen Twee keer EL gewonnen (eerste seizoen zelf, derde seizoen Benfica) Eén keer tweede Conference league (vierde seizoen Boavista) Nederlandse clubs zien we daar helemaal niet terug? Wat betreft coëfficiënten lopen we ook ver voor: Bij clubreputaties komen er ook geen Nederlandse clubs in de buurt? Terwijl wij met drie clubs in de wereldwijde top 20 staan. Ajax en PSV staan op plek 47 en 48. Hoe kan dan de Eredivisie boven ons blijven staan? Wat kan ik verder doen om dit te verbeteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten