MisterX Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 FM heeft een update? En de editor ook? Kan ik ergens patch notes ofzo vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Noem mij een nerd, maar ik vind het heerlijk dat dit soort nieuwsberichten er nu ook zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 1 uur geleden zei MisterX: FM heeft een update? En de editor ook? Kan ik ergens patch notes ofzo vinden? Hier is geen update? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 27 minuten geleden zei Jotew: Hier is geen update? Ik startte vandaag steam op en er waren 3 updates. 2x FM24 (game en editor) en 1x een ander spel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 De eerste officiële winst is binnen en meteen een gouden wissel gedaan met Mount. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Haha, ik was even bang dat dit weer een FM-ed moment zou worden tot de winnende in de blessuretijd. Gewoon drie gemiste stafschoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 24 wedstrijden op rij ongeslagen. Win ik net met 9-0 van Rosario Bentrallll, gaat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Iemand al een goede uitgebreide 'view' download gevonden van Selectie pagina, staff pagina etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 (bewerkt) Aangename verrassing aan de start van mijn vijfde seizoen bij Aalborg. Na het winnen van de Deense beker vorig seizoen, proberen Kopenhagen van de troon te stoten. 8 november 2023 bewerkt door JoonsterkeBE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 1 minuut geleden zei Jotew: Iemand al een goede uitgebreide 'view' download gevonden van Selectie pagina, staff pagina etc? Ook op zoek hiernaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 13 minuten geleden zei JoonsterkeBE: Aangename verrassing aan de start van mijn vijfde seizoen bij Aalborg. Na het winnen van de Deense beker vorig seizoen, proberen Kopenhagen van de troon te stoten. Oeh Aalborg . Hoe ziet je team er uit en hoe zit het in de competitie en Europees? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Heb ik het of is Gakpo echt enorm gedowngrade? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Hoe gaan jullie om met jeugdspelers die dicht tegen het eerste aanzitten? Brengen jullie die bij het eerste en maken jullie die beschikbaar voor de jeugd als ze nog niet zo heel veel speeltijd krijgen? Vraag mij vooral af of dat ook inhoudt dat ze dan met het eerste mee trainen en daarmee op een hoger niveau trainen, of dat dat zo niet werkt in FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Frank: Hoe gaan jullie om met jeugdspelers die dicht tegen het eerste aanzitten? Brengen jullie die bij het eerste en maken jullie die beschikbaar voor de jeugd als ze nog niet zo heel veel speeltijd krijgen? Vraag mij vooral af of dat ook inhoudt dat ze dan met het eerste mee trainen en daarmee op een hoger niveau trainen, of dat dat zo niet werkt in FM. Meteen speeltijd geven. Merk dat ze in FM24 anders niet beter worden. Blijven ze te veel hangen. In FM21 was dat wel anders. 8 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Ik heb het idee dat het verkopen dit jaar wel echt een stuk makkelijker is. Misschien zelfs wel te makkelijk. In het begin van seizoen 3 raak ik nu al 3 spelers, die niet eens basis spelen, kwijt voor in totaal 190 miljoen. West ham komt met 57 miljoen voor zirkzee, die een jaar eerder voor 29 mil mijn kant op kwam en stand-in van toney was, norgaard ( een Deense middenvelder van 30) gaat voor 60 mil naar Sociedad en Rico Henry, een 28-jarige Engelse linksback, vertrekt voor 68 mil naar de zandbak. Daar kan ik gewoon bijna een compleet nieuw elftal voor kopen. 3 wisselspelers.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 28 minuten geleden zei Frank: Hoe gaan jullie om met jeugdspelers die dicht tegen het eerste aanzitten? Brengen jullie die bij het eerste en maken jullie die beschikbaar voor de jeugd als ze nog niet zo heel veel speeltijd krijgen? Vraag mij vooral af of dat ook inhoudt dat ze dan met het eerste mee trainen en daarmee op een hoger niveau trainen, of dat dat zo niet werkt in FM. Over welke leeftijd heb je het dan? Spelers tot 18 jaar hebben nog geen speeltijd nodig maar vooral veel trainen (dit doe je het best in de jeugdteams omdat daar vaak minder wedstrijden gespeeld worden waardoor ze geen training units meepakken). Zodra ze 18 worden is speeltijd weer belangrijker en dan bedoel ik ook speeltijd op een hoger niveau dan de jeugdwedstrijden. Je kan ze - mits de speler dat niveau heeft - verhuren aan een club waar hij ook echt aan spelen toe komt, anders lekker af en toe laten invallen bij jouw ploeg omdat jouw team vaak wel betere faciliteiten heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 6 minuten geleden zei Mordurette: Over welke leeftijd heb je het dan? Spelers tot 18 jaar hebben nog geen speeltijd nodig maar vooral veel trainen (dit doe je het best in de jeugdteams omdat daar vaak minder wedstrijden gespeeld worden waardoor ze geen training units meepakken). Zodra ze 18 worden is speeltijd weer belangrijker en dan bedoel ik ook speeltijd op een hoger niveau dan de jeugdwedstrijden. Je kan ze - mits de speler dat niveau heeft - verhuren aan een club waar hij ook echt aan spelen toe komt, anders lekker af en toe laten invallen bij jouw ploeg omdat jouw team vaak wel betere faciliteiten heeft. Het gaat in dit geval om spelers die 18 zijn. Thanks, dan weet ik wat mij te doen staat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik heb het idee dat het verkopen dit jaar wel echt een stuk makkelijker is. Misschien zelfs wel te makkelijk. In het begin van seizoen 3 raak ik nu al 3 spelers, die niet eens basis spelen, kwijt voor in totaal 190 miljoen. West ham komt met 57 miljoen voor zirkzee, die een jaar eerder voor 29 mil mijn kant op kwam en stand-in van toney was, norgaard ( een Deense middenvelder van 30) gaat voor 60 mil naar Sociedad en Rico Henry, een 28-jarige Engelse linksback, vertrekt voor 68 mil naar de zandbak. Daar kan ik gewoon bijna een compleet nieuw elftal voor kopen. 3 wisselspelers.... Komt omdat Het Midden-Oosten de hele top leeg koopt. Al die rijke teams nog rijker en weten niet meer wat te doen met het geld dus kopen die weer iedereen op een niveau lager 8 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Ik bood hem zelfs nog 10k p/w meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik heb het idee dat het verkopen dit jaar wel echt een stuk makkelijker is. Misschien zelfs wel te makkelijk. In het begin van seizoen 3 raak ik nu al 3 spelers, die niet eens basis spelen, kwijt voor in totaal 190 miljoen. West ham komt met 57 miljoen voor zirkzee, die een jaar eerder voor 29 mil mijn kant op kwam en stand-in van toney was, norgaard ( een Deense middenvelder van 30) gaat voor 60 mil naar Sociedad en Rico Henry, een 28-jarige Engelse linksback, vertrekt voor 68 mil naar de zandbak. Daar kan ik gewoon bijna een compleet nieuw elftal voor kopen. 3 wisselspelers.... Ik lees dat overal maar heb dat zelf dus helemaal niet Opzich bieden ze wel op mijn spelers als ik ze aanbied, maar enkel voor op/rond de waarde of huurtransfers :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lensherr: Oeh Aalborg . Hoe ziet je team er uit en hoe zit het in de competitie en Europees? Heerlijk clubje om uit de tweede divisie terug naar de Deense top te brengen. Vooral met vrije transfers beetje bij beetje terug opgebouwd en financieel sterker geworden. Verkoop van goed presterende vrije transfers en youngsters gebruikt om faciliteiten te boosten en het salarisbudget op te krikken om zo goed mogelijke vrije spelers aan te werven. Dit waren de resultaten: Seizoen 1: kampioen in tweede klasse Seizoen 2: derde plek achter Nordsjaelland en Kopenhagen, kwartfinale Deense beker Seizoen 3: tweede plek, Europa League groepsfase doorgekomen, maar in play-offs ten onder tegen Lazio (wel in twee ronde beker er uit tegen Roskilde ) Seizoen 4: vierde plek, bekerwinst, Europa League groepsfase en in play-offs verloren van Fenerbahce Dit is de huidige A-kern: Spoiler Grootste verkopen van transfervrije spelers waren: Sidney van Hooijdonck (S3) aan Club Brugge voor 12 miljoen, centrale verdediger Antonios Papadopoulos (S5) voor 9.75 miljoen aan Al Wehda, centrale middenvelder Patrick de Paula (S4) aan Al Ra'ed voor 7 miljoen en doelman Maduka Oyoke (S5) 6.5 miljoen aan Saint-Etienne. Melker Widell (S2 - 3.6m aan Groningen), Sebastian Otoa (S4 - 6.5m aan Antwerp), Tim Prica (S2 - 2.4m aan Mjällby) en Malthe Hojholt (S2 - 2.7m aan Lille) zijn noemenswaardige uitgaande transfers van spelers die in real life bij Aalborg actief zijn. Aankopen seizoen 5: Yankuba Minteh - Gambiaan, 22j, AMR, AML - vrije transfer Andreas Myhrmann - Deen, 18j, CV - 2 miljoen euro van Vejle Boldklub Flemming Sorensen - Deen, 18j, polyvalente middenvelder - 800.000 euro van FC Kobenhavn. Jan Risvig - Deens, 18j, AML - 6.5 miljoen (incl. premies) van FC Kobenhavn Ola Holta - Noors, 18j, ???? - 6 miljoen euro (incl. premies) van Odd Grenland Screenshots Spoiler Op welke positie zouden jullie Ola Holta en Flemming Sorensen spelen? Bij de winterstop van S5, zal ik eens een update posten van de resultaten met mijn nieuwe 4231/4222 8 november 2023 bewerkt door JoonsterkeBE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Minteh, Johanneson, Dyhr, Gotze en Kostic toch wel enkele leuke namen hoor. Balikwisha en Omeonga ook. Zo te lezen heb je een hele leuke save. @JoonsterkeBE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Na het kampioenschap met Dordrecht in seizoen 4 heb ik een nieuwe uitdaging aangenomen bij Brighton Tijd om m'n verlanglijst erbij te halen en een spits van >195 te introduceren Van deze opstelling moeten de Brazilianen en Oostblokkers een mooie transfer maken, Mitomo wordt weer een belangrijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 En dan precies deze parel tegenkomen hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mascini Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Wat. Een. Wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten