glennix Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Lol, aanbieding van Arsenal gehad in 2032 om de nieuwe manager te worden. Daar moest ik geen 2 keer over nadenken om mijn 2de lievelingsclub te managen. Past ook bij de save die ik voor ogen had, beetje clubhoppen en zo hoog mogelijk geraken als manager en proberen de Champions League te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 6 uur geleden zei glennix: Lol, aanbieding van Arsenal gehad in 2032 om de nieuwe manager te worden. Daar moest ik geen 2 keer over nadenken om mijn 2de lievelingsclub te managen. Past ook bij de save die ik voor ogen had, beetje clubhoppen en zo hoog mogelijk geraken als manager en proberen de Champions League te winnen. Klinkt als een leuke carrière! Welke clubs heb je al gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Gure unit, we hier niet eens op zn minst 1-0 winnen man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 13 uur geleden zei glennix: Maar goed ook dat de plannen geschrapt zijn, toen ik de uitbreiding aanvraagde stond er meer dan 80 miljjoen euro op de balans, op dit moment staat er nog 700k op de balans. Doorheen het seizoen gewoon meer dan 80 miljoen euro verlies gemaakt. Zal misschien een speler moeten verkopen bij een goed bod. Ik heb dit tientallen jaren gehad in mijn San Marino build a nation save. Uiteindelijk was ik meervoudig CL-winnaar, maar in mijn stadion paste maar 350 man. Voor CL-wedstrijden weken we daarom uit naar een ander stadion, omdat het huidige stadion niet voldeed aan de vereisten. Meer dan genoeg geld, maar er was altijd wel een reden waarom het uiteindelijk geblokkeerd werd... En andere clubs in de divisie hadden ondertussen wel nieuwe stadions etc... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober @glennixkan gebeuren geen nieuw stadion...Ik heb op pc versie/laptop nog nooit nieuw stadion gebouwen gekregen,voor mij,alleen heel soms met de mobiele telefoon versie,ook maar heel zelden tot nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober (bewerkt) Nu een tweede, kleurloze seizoen achter de rug bij mijn cluppie. Ben aan het nadenken om een beetje de tactiek aan te passen, of toch grotendeels. Er vallen te veel gaten in het midden van het veld, en kopduels worden niet gewonnen. 23 oktober bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 1 uur geleden zei MisterX: Ik heb dit tientallen jaren gehad in mijn San Marino build a nation save. Uiteindelijk was ik meervoudig CL-winnaar, maar in mijn stadion paste maar 350 man. Voor CL-wedstrijden weken we daarom uit naar een ander stadion, omdat het huidige stadion niet voldeed aan de vereisten. Meer dan genoeg geld, maar er was altijd wel een reden waarom het uiteindelijk geblokkeerd werd... En andere clubs in de divisie hadden ondertussen wel nieuwe stadions etc... Dan neem ik wel aan dat je die 350 plaatsen aan woekerprijzen kon verkopen? Net jeugdpreview gehad met 4 A's. Im ready to be dissapointed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 20 uur geleden zei Mordurette: Meer spelers uit Afrika inladen in je database. Dat kan je zeker enkel bij het aanmaken van het spel. Ik kan namelijk enkel Zuid-Afrika toevoegen in game. Maar dat zal geen zoden aan de dijk zetten denk ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober @Kyrill sorry man! Na Manchester City, 10 seizoenen terug, nu weer Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 3e pot van vandaag was ook meteen de laatste. De ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober (bewerkt) Ervaren jullie ook een storing bij Steam? Spel start wel maar komt niet tevoorschijn. Daarna geeft Steam aan dat het spel niet gestart is. 23 oktober bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Mijn huidige save in Scandinavië is wel leuk, maar als je dan jezelf beperkingen oplegt door alleen Scandinaviërs te halen in het begin van een save en je ziet dan die leuke buitenlandse talenten verschijnen... Dan begint het toch weer te jeuken. Misschien een nieuwe save starten met het vertrouwde Anderlecht, Ajax, Genk ofzo en mezelf in het begin geen beperkingen opleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 1 uur geleden zei Copywriter: Ervaren jullie ook een storing bij Steam? Spel start wel maar komt niet tevoorschijn. Daarna geeft Steam aan dat het spel niet gestart is. Ik heb FM net zonder issues opgestart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 16 minuten geleden zei Lensherr: Mijn huidige save in Scandinavië is wel leuk, maar als je dan jezelf beperkingen oplegt door alleen Scandinaviërs te halen in het begin van een save en je ziet dan die leuke buitenlandse talenten verschijnen... Dan begint het toch weer te jeuken. Misschien een nieuwe save starten met het vertrouwde Anderlecht, Ajax, Genk ofzo en mezelf in het begin geen beperkingen opleggen. Je kan voor jezelf toch alsnog afstappen van die regel en buitenlandse talenten kopen? Kan je je huidige save gewoon doorspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Klaar in Nieuw-Zeeland. Stadion met mijn naam en door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Krijg net een hattrick om de oren van deze legend. Wie kent em nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Aan de slag als amateur op het 4e niveau van Luxemburg. Letsego Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Nadeel van amateurcontracten: Spelers kunnen op ieder moment weggekocht worden zonder dat je er iets aan kunt doen... 2 maanden geleden een speler aangetrokken en nu trekken nieuwe clubs aan hem die hem een bod doen. Ik heb hem gekocht na afloop van de laatste competitiewedstrijd en morgen start de competitie. Oftewel: hij heeft straks geen eens een competitiewedstrijd kunnen spelen en hij is al vertrokken. Nou ja, het is nu geen transferperiode, dus waarschijnlijk mag ik toch nog een paar maanden van hem genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Zit halverwege het 5de seizoen met Heerenveen. Enkele leuke talentjes en wonderkids, maar Feyenoord is zo sterk. Alles gewonnen dit seizoen buiten 2 matchen (en 1 daarvan tegen mij). Liverpool had me benaderd, maar ze gingen voor Deschamp, trainer van feyenoord. Dus ik denken: yes nu nemen ze een of andere nozem aan en storten ze ineen" Nope, Slot is terug.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober 14 uur geleden zei Steels: Klinkt als een leuke carrière! Welke clubs heb je al gehad? Ik was mijn carrière werkloos begonnen als semi-prof en met het hoogste diploma, na een half seizoen aangenomen bij Dender en daar ongeveer 6 seizoenen gebleven met wisselend succes, toch de richting naar de subtop kunnen zetten en met 1 Europese campagne die redelijk goed te noemen was voor een kleine club te zijn. Dan in 2029 de stap omhoog kunnen zetten naar Fiorentina, daar heb ik de Europa League mee gewonnen en 1 keer 2de en 1 keer 3de in de serie A. In de CL was de zestiende finale het hoogste wat we gehaald hebben. Nu ben ik in de zomer van 2032 benaderd door Arsenal en ben ik ook aangenomen als manager van de Gunners. Voorlopig heb ik nog maar 1 competitie wedstrijd gespeeld in de PL: 1-0 gewonnen van Man United. Arsenal was vorig seizoen pas 6de geëindigd in de PL en we spelen in de Europa League dit seizoen. Mijn doelstelling is om (proberen) dit seizoen de Europa League te winnen en in de PL proberen CL voetbal te halen. De doelstelling vanuit het bestuur is om minimum Europa League voetbal te halen en minimum kwartfinale te halen in de Europa League. Haalbaar, maar ik moet wel meegeven dat ik zeker geen top FM'er ben, eerder een koppige FM'er die op zijn eigen manier wil spelen of dat nu succes opbrengt of niet. Ik ga proberen met deze game om mijn record te verbreken om het zo lang mogelijk uit te houden in 1 game, voorlopig staat de teller op ongeveer 13 seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Sorry @Bogatyr maar Can Uzun was in bloedvorm en sloopte je ploeg. @xanderoo zolang je er zelf geen directe invloed op hebt gehad, hoeven jij en niemand op dit forum mij te taggen en sorry zeggen over Arsenal dingen. Arsenal soms niet goed gaat, is net zo natuurlijk, als dat er water uit de kraan komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 24 minuten geleden zei Kyrill: Sorry @Bogatyr maar Can Uzun was in bloedvorm en sloopte je ploeg. @xanderoo zolang je er zelf geen directe invloed op hebt gehad, hoeven jij en niemand op dit forum mij te taggen en sorry zeggen over Arsenal dingen. Arsenal soms niet goed gaat, is net zo natuurlijk, als dat er water uit de kraan komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 2 minuten geleden zei Bogatyr: Gelukkig ik dacht dat het Slavia was, dan heb ik excuses voor niks aangeboden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 52 minuten geleden zei Kyrill: Gelukkig ik dacht dat het Slavia was, dan heb ik excuses voor niks aangeboden Slavia zou ook logischer zijn, want dat is de mooiste club van de twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober 8 minuten geleden zei Glenn08: Slavia zou ook logischer zijn, want dat is de mooiste club van de twee. Sorry @Glenn08 heb je club Slavia Praag afgedroogd. Can Uzun was on 🔥 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten