Lensherr Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Na drie jaar mogen we eindelijk onze intrede doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli En dat is nummer twee in 3 finales. Vorig jaar moesten we hem overtuigend aan Real Madrid laten, dit jaar ging het anders. Het was een gelijk opgaande wedstrijd, waarin we 2 keer op achterstand komen, maar Uber tor jäger Romero 2x gelijk maakte. Toen kwam het op penals aan, en godzijdank hebben ze Nederlanders in het team. Die hebben wij niet, dus gewonnen! En zie hieronder smikkelbeer Romero: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli DE HYPE IS AAN: Ik heb een zoon gekregen in FM! Hij is teringslecht, maar dat doet me niks. Werkelijk briljant dit. In al die jaren dat ik het speel, was het me nog nooit overkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli @Grote Ree WAT GOED Is dit FM21 trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 1 minuut geleden zei neva: @Grote Ree WAT GOED Is dit FM21 trouwens? Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Heel vet. Beetje jaloers nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Dat is echt mooi man! Krijg je dan ook echt een melding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Zojuist zei Bogatyr: Dat is echt mooi man! Krijg je dan ook echt een melding? Nee, niet eens, hij zat in mijn intake. Je moet echt wel opletten bij de youth intake, want ik had hem zo links laten liggen. 't Is dat plotseling de achternaam mij in het oog sprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli (bewerkt) 3 minuten geleden zei Grote Ree: Nee, niet eens, hij zat in mijn intake. Je moet echt wel opletten bij de youth intake, want ik had hem zo links laten liggen. 't Is dat plotseling de achternaam mij in het oog sprong. Ik zit bijna in 2030, dus nog tien jaar spelen en hopelijk krijg ik er dan ook eentje 23 juli bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 35 minuten geleden zei Bogatyr: Ik zit bijna in 2030, dus nog tien jaar spelen en hopelijk krijg ik er dan ook eentje Volgens mij is de enige criteria toch dat je minstens 34 jaar oud moet zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 2 minuten geleden zei Mordurette: Volgens mij is de enige criteria toch dat je minstens 34 jaar oud moet zijn? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je minstens tien jaar ver moet zitten in het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 11 minuten geleden zei Bogatyr: Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je minstens tien jaar ver moet zitten in het spel. Nope, zover ik gelezen heb is het enkel de leeftijd, verder niks. Volgens mij is het met FM Mobile weer anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Zojuist zei Mordurette: Nope, zover ik gelezen heb is het enkel de leeftijd, verder niks. Volgens mij is het met FM Mobile weer anders. Oh oké, nog beter dan. Alleen jammer dat ik het nog nooit meegemaakt heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Wedstrijdje hoor.. (gelukkig wel nog gewonnen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 27 minuten geleden zei Bogatyr: Oh oké, nog beter dan. Alleen jammer dat ik het nog nooit meegemaakt heb. Ik ook helaas niet. Collega van mij wel in FM21 met z'n AZ game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Klein dilemma waar ik jullie hulp kan gebruiken. Ik speel een 4231 met Inverted Wingers en een Advanced Forward. Wie/welke van deze 3 spitsen houd ik? De spits die uitgeleend is aan Sanfrecce Hiroshima heeft zojuist zijn debuut gemaakt voor het Japanse nationale team wat mij weer in twijfel brengt of ik hier de juiste persoon wel heb uitgeleend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Hier kunnen we wat mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Wat is San Giovanni aan het doen? 12x gelijk, maar 1x gewonnen. Zij zouden in de top 4 moeten staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli 1e seizoen Benfica, halve finale CL tegen AC Milan. Gunstige lotingen, dat helpt ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Gaat lekker na 23 duels, meer doelpunten dan de nummers 2, 3 en 4 bij elkaar. En dan nog steeds hebben we niet de topscorer Rouleer dus lekker hier... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 1 minuut geleden zei Willem: Gaat lekker na 23 duels, meer doelpunten dan de nummers 2, 3 en 4 bij elkaar. En dan nog steeds hebben we niet de topscorer Rouleer dus lekker hier... Ongekende cijfers. Hoe ziet je tactiek eruit? Wellicht dat ik daar bij ÖIS nog wat aan kan hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli @Urbeto Ik speel vooral met onderstaande formatie, gebaseerd op een tactiek die @Rob1981 met me deelde. Aangezien ik 2 fantastische spitsen heb probeer ik de laatste tijd ook deze formatie uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 1e seizoen Benfica de CL gewonnen. Wel fijne loting met Napoli, Barcelona, AC Milan en Inter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Sorry dubbelpost. Iemand enig idee wat er gebeurd als ik weiger? Verdwijnt dan het -23 elftal? Op zich zou ik daar blij mee zijn, wat overzichtelijker. Maar ik wil niet afwijzen en dat het team blijft maar geen wedstrijden speelt. Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Dit is wat we willen zien! Die spits kan ook zo in het topic met opvallende spelersnamen trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten