Jeroen. Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Ongeveer 0,6 punten achter bij de start van het seizoen. Dit of volgend jaar zijn de eerste serieuze kansen om Engeland te achterhalen. Acht ploegen in Europa en op papier goede kanshebbers in de Europa en Conference League met Hebar (tweemalig Europa League winnaar) en Dobrudzha (vorig seizoen finalist in de Europa League) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Jezus dat salaris zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Sparta Praag voorbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Herken je dat? Dat je een geweldige generatie hebt maar dat ze langzaam aan te oud worden? Het team waarmee ik 8 seizoenen achter elkaar de CL heb gewonnen houd er langzaam maar zeker mee op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 4 uur geleden zei Thomassje123: Herken je dat? Dat je een geweldige generatie hebt maar dat ze langzaam aan te oud worden? Het team waarmee ik 8 seizoenen achter elkaar de CL heb gewonnen houd er langzaam maar zeker mee op Denk dat je het aan iedereen in België kan vragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Bye bye Porto. Nu alleen nog afrekenen met Sporting in de finale en mijn eerste prijs is een feit. Verder nog actief in de kwartfinale van de Taca de Portugal en nog in de race voor promotie naar het hoogste niveau. Een aardig half jaartje zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Goede cijfers wel in seizoen 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Enkel nog de finales te gaan. Botev Plovdiv-Spurs in de Champions League, Hebar-Newcastle in de Europa League en Dobrudzha-Club Brugge in de Conference. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Heerlijk zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Op 2-7-2024 om 00:05 zei Netzwerk: Jezus dat salaris zeg. Ik wilde zeggen, dat valt wel mee toch? Maar ik speel met jaarsalarissen. Wat is dit dan, per maand mag ik hopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli 1 minuut geleden zei neva: Ik wilde zeggen, dat valt wel mee toch? Maar ik speel met jaarsalarissen. Wat is dit dan, per maand mag ik hopen? Ik denk inderdaad per maand, bij mijn savegame ging hij namelijk 1.6 miljoen per week verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Via vier voorrondes naar het hoofdtoernooi CL, laatste jaar oude opzet. Eerst verloren in Bernabeu (2-0), nu al een fijne overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Oeps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Dit was wel een hele makkelijke finale.. Maar goed, 2 op een rij (en 2 in totaal). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Weer een club uit het hoogste niveau weg gespeeld en dus nu in de halve finale van de Taça de Portugal. Heel bijzonder dat het vrij eenvoudig gaat tegen deze ploegen, maar ik op het tweede niveau er veel meer moeite mee heb. De halve finale mag ik nu aantreden tegen Boavista! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli 1 uur geleden zei neva: Dit was wel een hele makkelijke finale.. Maar goed, 2 op een rij (en 2 in totaal). Rood pakken en nog steeds MotM zijn, dat moet wel een geweldenaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli (bewerkt) Pff de finale van de Allianz Cup is wel een deceptie. Geen moment in de wedstrijd gezeten en na 11 minuten was die dus wel beslist. Helaas er ook niet echt iets tegenover kunnen zetten. Gelukkig hebben we de competitie en de Taça de Portugal nog. Dan pakken we de 'echte' beker maar gewoon! Edit: Pff dit is een hele zure hoor. In de eerste helft een penalty van mij terug gedraaid door de VAR. Tot aan de rode kaart eigenlijk niets aan de hand. Zelfs daarna eigenlijk nog niet. De rode kaart is misschien wel de domste die ik heb gezien in FM. In minuut 86 een doelpunt van hun, echt randje buitenspel, die het beslist 3 juli bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli 18 minuten geleden zei Renato: Rood pakken en nog steeds MotM zijn, dat moet wel een geweldenaar zijn. Hij had drie assists en een goal, dus die speelde best oké tot die rode kaart Prima spelertje wel hoor. Geen wereldtop, maar dat zijn er maar weinig in het team. Deze gozer is denk ik de beste: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli 9 uur geleden zei neva: Ik wilde zeggen, dat valt wel mee toch? Maar ik speel met jaarsalarissen. Wat is dit dan, per maand mag ik hopen? Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli O'Regan wou nog wat langer in de ziektewet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 juli Share Geplaatst 3 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli It's Johnnyyyyyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Goed idee joh, het WK voor clubs terwijl ik nog 22 spelers op interlands heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Op 2-7-2024 om 23:07 zei MNie: Goede cijfers wel in seizoen 2 En na seizoen 3 zijn de cijfers nog beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 5 minuten geleden zei MNie: En na seizoen 3 zijn de cijfers nog beter Wat voor tactiek hanteer je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten