xanderoo Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni 1 uur geleden zei Bogatyr: Ok dan.. Pijnlijke manier om de topper te verliezen. Ach, je mocht toch nog de wedstrijd uitdoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Op 19-6-2024 om 21:14 zei Mordurette: Mooi recordje ook wel. Een record dat ik liever niet heb... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni (bewerkt) Afscheidstour . ADO pakte het cadeautje op de laatste speeldag niet uit. Wij winnen met 2-0 in Den Bosch, ADO verliest met 4-0 bij Jong Utrecht. Overigens attribuutloos gespeeld, best geinig. Heel andere manier van naar wedstrijden en spelers kijken. 20 juni bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Ik zal zijn potentie met een korreltje zout nemen zeker.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni San Marino promoveert naar divisie B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Hopen dat we daar weer iets leuks uit krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 juni Share Geplaatst 21 juni Seizoen 2057/2058. Stadion is in 2048 geopend met nog genoeg capaciteit om uit te breiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Net in de winterstop zowat m'n halve elftal verkocht Brobbey en Taylor beide voor 100 miljoen+ verkocht. Can Uzun en Koni de Winter wouden graag vertrekken, dus die ook maar verkocht. En Wijndal, die ik hiervoor verkocht had aan Saudi-Arabië, en daarna weer gratis had aangetrokken, is ook weer voor 40 miljoen naar Madrid En de enige speler waarvoor ik echt een vervanger heb moeten aantrekken was De Winter. Daarvoor heb ik Rensch voor 10 miljoen overgenomen van Napoli, die ik een paar seizoenen terug voor net geen 40 had verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni @bas huijsmans hoe krijg je het financieel eigenlijk voor elkaar om met een stadionnetje van 800 man in de Serie A te geraken? Mag dat wel volgens de regels van diezelfde reeks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 juni Auteur Share Geplaatst 22 juni 22 uur geleden zei sennid: Seizoen 2057/2058. Stadion is in 2048 geopend met nog genoeg capaciteit om uit te breiden Wat is er bij PSG gebeurd dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni (bewerkt) 5 minuten geleden zei Fantasy: Wat is er bij PSG gebeurd dan De geldkraan die dicht is. Bij Rennes zwemmen ze in het geld 22 juni bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Ik heb deze jongen ooit voor 400k bij een Noorse semi-prof club opgepikt. Toen had hij nog 2,5 grijze ster als huidig niveau. Ik heb niet het idee dat dit een wereldtopper gaat worden, maar heb het wel m'n persoonlijke missie gemaakt om van hem op z'n minst een waardige Eredivise middenvelder te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni KAMPIOENUUUUUUUUUUH, na twee seizoenen kampioen met Maribor naar de 8ste Zürich gegaan en meteen kampioen alsook bekerfinale tegen een tweedeklasser. In de netwerk met @Patje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Dat punt in je save dat je een aantal gevestigde namen hebt laten gaan en je moet oppassen dat je selectie niet compleet uit balans raakt. Daar zit ik nu. Handjevol aankopen gedaan en nu maar hopen dat het eruit komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Ons debuut! En nog mazzel met de loting ook! @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Oeps, ik misklikte net tijdens het gebruiken van de NewGAN-Manager en nu hebben al m'n newgens andere faces Gelukkig lijken de meeste nog enigzins op de vorige faces Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Mijn Bursaspor tactiek van FM21 werkt nog steeds als een trein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni 1 uur geleden zei neva: Ons debuut! En nog mazzel met de loting ook! @Mordurette Let's Gooooooo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Grappige naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Sidegame. Kwam deze stad op facebook tegen en wat een beauty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni (bewerkt) Uit het niets even 7-0 winnen . 23 juni bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni @Oerlie, wat heb je met Heracles gedaan man? Die gasten hebben vleugels. Worden in 35/36 voor de tweede keer op rij kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Zo zeg na even weer verder met Fradi en we nemen meteen op waar we stopte, sorry Kareltje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni (bewerkt) Goh, dit is echt ongelooflijk. Hele zwakke start van de campagne met twee hele lelijke nederlagen, maar hersteld met louter overwinningen in de groepsfase. Sowieso ook niet meer verloren na die tweede pot. Het is onze tweede finale, de eerste was twee jaar terug tegen Arsenal, toen het 0-0 bleef en we na penalties verloren. Afgelopen seizoen speelden we Conference League, omdat we in principe alleen voor de Conference League plaatsen, maar Champions League voetbal kunnen afdwingen door middel van de coëfficiëntenrace. Lang verhaal kort, ik kan maar 1x in de 2 jaar CL spelen, tenzij ik de CL win. En dat is nu. En deze was genoeg om ons te plaatsen voor het eerstvolgende WK clubs. En we gaan straks ook nog eens ons debuut op het EK maken met Liechtenstein. Overigens doen we dit met twee jongens die écht uit eigen opleiding komen: Geen onbetwiste basisspelers, maar wel tweede keus op hun positie. Waarbij Scholz als invaller ook nog eens wist te scoren in de finale. @Mordurette 23 juni bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten