Nom de Guerre Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni 2 minuten geleden zei La Pulga: FM, wat ben je mooi.... Maak het even af met de xG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Maak het even af met de xG Bij deze, om het nog mooier te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni 2 minuten geleden zei La Pulga: Bij deze, om het nog mooier te maken. Pareltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Na 13 jaar (2023 - 2036) Vinesca Ehnen in Luxemburg is het tijd voor Ligue 2 ploeg AS Nancy. Afgelopen seizoen kansloos gedegradeerd vanaf het hoogste niveau. Selectie is niet heel bijzonder op één speler na: Thomas Lafforgue uit eigen jeugd. Mag gelijk met het eerste mee. #BienvenuCarew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Op 7-6-2024 om 00:24 zei xanderoo: En deze goal ook wel.. Nice goal ‐ Gemaakt met Clipchamp.mp4 7.71 MB · 0 downloads Vreemd genoeg de 3de goal van het jaar. Er waren dus nog 2 beter dan dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Dit is ook wel een applausje waard... De club zijn die het voor elkaar krijgt Kazuyoshi Miura het pensioen in te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Peiró gekocht voor 500K, de rest is eigen jeugd Taylor is een Nieuw-Zeelander maar dankzij onze satellietclub Wellington Phoenix kwam hij bij ons bij de jeugdinstroom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni 5 uur geleden zei Thierryvane: Na 13 jaar (2023 - 2036) Vinesca Ehnen in Luxemburg is het tijd voor Ligue 2 ploeg AS Nancy. Afgelopen seizoen kansloos gedegradeerd vanaf het hoogste niveau. Selectie is niet heel bijzonder op één speler na: Thomas Lafforgue uit eigen jeugd. Mag gelijk met het eerste mee. #BienvenuCarew En ik dacht dat ik een leuk talentje in de jeugd had lopen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Ik heb altijd de traditie om mijn keeper de eerste penalty te laten nemen, nadien pakt die baas er ook nog eens twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Zit even in een impasse. Met m'n Willem II save speel ik in principe volgens de KKD-Challenge regels met als uitzondering dat ik 3 dispensatie spelers mag aantrekken (dus geen Nederlander of Belg). Afgelopen 2 jaar had ik de Roemeen Popa onder de lat staan (gekocht voor 2.5 miljoen dus een gokje waard) maar heeft niet gebracht wat ik hoopte. Nu voor 8.75 miljoen vertrekt hij richting de zandbak en dus opzoek naar een nieuwe doelman. Verbruggen is niet haalbaar dus kijk ik wederom naar een buitenlandse doelman. Restes z'n contract loopt af en aangezien Toulouse is gedegradeerd zal zijn contract ook niet verlengd worden. Feit is wel dat hij 2.5 keer zoveel wil gaan verdienen als m'n huidige grootverdiener. Ik kan het betalen, dat is het punt niet maar het voelt ook apart om hem zoveel salaris te geven t.o.v. de rest van de selectie. Aan de andere kant, hij is wel buitencategorie volgens mij. Wil ik echt stappen gaan zetten met de club zal ik soms buiten het boekje moeten gaan, toch? Zit overigens in 2028. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Het ging wat moeizaam dit jaar, maar we hebben de League Phase weer gehaald. Het zal de komende twee weken wat stil zijn rondom deze game. Ik ga namelijk twee weken met het gezin op vakantie. Geheel toevallig naar Griekenland (Kreta). Daarna pak ik de game z.s.m. weer verder op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 2 uur geleden zei Mordurette: Zit even in een impasse. Met m'n Willem II save speel ik in principe volgens de KKD-Challenge regels met als uitzondering dat ik 3 dispensatie spelers mag aantrekken (dus geen Nederlander of Belg). Afgelopen 2 jaar had ik de Roemeen Popa onder de lat staan (gekocht voor 2.5 miljoen dus een gokje waard) maar heeft niet gebracht wat ik hoopte. Nu voor 8.75 miljoen vertrekt hij richting de zandbak en dus opzoek naar een nieuwe doelman. Verbruggen is niet haalbaar dus kijk ik wederom naar een buitenlandse doelman. Restes z'n contract loopt af en aangezien Toulouse is gedegradeerd zal zijn contract ook niet verlengd worden. Feit is wel dat hij 2.5 keer zoveel wil gaan verdienen als m'n huidige grootverdiener. Ik kan het betalen, dat is het punt niet maar het voelt ook apart om hem zoveel salaris te geven t.o.v. de rest van de selectie. Aan de andere kant, hij is wel buitencategorie volgens mij. Wil ik echt stappen gaan zetten met de club zal ik soms buiten het boekje moeten gaan, toch? Zit overigens in 2028. Wil je vooruit moet je toch investeren. Restes is een topdoelman die je mits hij wil blijven voor jaren kan gebruiken. En met de positieve resultaten komt er ook wel geld binnen. gewoon doen als het je sportief vooruithelpt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 3 minuten geleden zei Lensherr: Wil je vooruit moet je toch investeren. Restes is een topdoelman die je mits hij wil blijven voor jaren kan gebruiken. En met de positieve resultaten komt er ook wel geld binnen. gewoon doen als het je sportief vooruithelpt. Ik geloof ook wel dat hij punten voor mij gaat pakken. Hij wil wel een gelimiteerde afkoopsom van 60 miljoen die niet onderhandelbaar is maar wellicht over een jaar dat we z'n contract kunnen openbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Niet gek voor het eerste seizoen terug op het hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 5 minuten geleden zei sennid: Niet gek voor het eerste seizoen terug op het hoogste niveau. Het gekke is dat PSG hier pas zevende staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni https://www.fourfourtwo.com/news/its-official-the-premier-league-is-coming-to-football-manager Let's goooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 5 uur geleden zei Michaelinho*: Het ging wat moeizaam dit jaar, maar we hebben de League Phase weer gehaald. Het zal de komende twee weken wat stil zijn rondom deze game. Ik ga namelijk twee weken met het gezin op vakantie. Geheel toevallig naar Griekenland (Kreta). Daarna pak ik de game z.s.m. weer verder op. Beetje scouten kan nooit kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Net niet goed genoeg: Maar toch een record te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Heren, ik moet jullie wat vertellen. Ik ben vader geworden, een jongetje. 184 cm en 128 pond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni (spoiler vanwege novelle) Spoiler FM is te makkelijk haha Zonder gein, dit is wel insane. Niet eens super goed maar defensief zo sterk en vaak scoren uit standaardsituaties. Meer is niet nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 26 minuten geleden zei JesseNL: Heren, ik moet jullie wat vertellen. Ik ben vader geworden, een jongetje. 184 cm en 128 pond. Proficiat man, zoon maakt het goed zeker? Goed in balance ook zie ik. Papa ook een tevreden man? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Na een FM-dip die maanden heeft geduurd, vandaag weer een nieuwe save gestart. Altijd lekker die fase dat het licht kriebelt als je op werk zit en je denkt aan het eind van de dag wanneer je je save weer kan oppakken. Ben werkloos begonnen, eens kijken of er een leuke club beschikbaar komt in de lagere regionen van Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 9 uur geleden zei Bogatyr: Het gekke is dat PSG hier pas zevende staat. Mag ook wel na 30 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Zelf een beetje teveel clubs in Europa (9 waarvan 6 in de Champions League) en redelijk teleurstellende prestaties in de andere competities zorgt voor een redelijk maar niet echt goed jaar. Als je dan vervolgens Engeland doodleuk 27,5 punt ziet pakken zakt de moed wel een beetje in de schoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Ik zit in 2046, heb met Wisla tig keer de CL gewonnen en qua omzet doen we het nog net zo goed als Willem II, NAC Breda en Stoke City Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten