sennid Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Hoppa! Engeland afgevinkt nu door naar Schotland met de challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 mei Share Geplaatst 7 mei LETS GO! Club is laatste geëindigd dus wij beginnen volgend seizoen op het laagste niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Murillo heeft het naar zijn zin onder de nieuwe manager! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei (bewerkt) Oké, nieuw avontuur in de journeyman save Proberen maar wat Braziliaanse wonderkids binnen te halen Nog nooit Portugal gedaan, getekend voor het resterende van dit seizoen en volgend seizoen dus. Denk wel niet dat het mogelijk zal zijn om de grote vier uit te dagen. Zit ook in de conference league trouwens waar ze 10 op 12 namen. En de squad voor wie geinteresseerd is. Denk niet dat ik iemand ken hier op het eerste gezicht wel. (EDIT: Didillon is de enige) 8 mei bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 7 minuten geleden zei Laki: Denk niet dat ik iemand ken hier op het eerste gezicht wel. Ik zie wel een paar bekende namen: Miguel Reisinho (voormalig Vitoria speler) en Robert Bozenik (ex-Feyenoord). Vraag me niet hoe, want ik heb er zelf nog geen tijd aan gespendeerd, maar er komt een leuke intake aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Aardig sucesvol verblijf in Zuid-Afrika tot zo ver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 12 minuten geleden zei De Raam: Ik zie wel een paar bekende namen: Miguel Reisinho (voormalig Vitoria speler) en Robert Bozenik (ex-Feyenoord). Vraag me niet hoe, want ik heb er zelf nog geen tijd aan gespendeerd, maar er komt een leuke intake aan! Ik denk ook wel dat ik minder van voetbal ken dan de meesten van jullie. En de Nederlandse competitie volg ik te weinig. Nu en dan zie ik wel wat dingen van Bakayoko bij PSV verschijnen of dingen per toeval. Maar er zijn zo veel competities om te volgen dus ja. Actief volg ik het dus niet echt, al hou ik wel de uitslagen en standen geregeld bij. In principe zou ik het wel meer moeten volgen omdat er veel talenten Europa binnenkomen via Nederland. België (in mindere mate) en Portugal zijn ook zo een competities natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei Financieel ging het goed. Krijgen we dit, belastingtegenvaller van 7 miljoen en dan dividend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei 1 uur geleden zei ElPrincipito: Financieel ging het goed. Krijgen we dit, belastingtegenvaller van 7 miljoen en dan dividend. Niet zoveel winst maken, herinvesteren. Dit is gewoon zonde van het geld. Had je ook een paar leuke spelers voor kunnen halen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 mei Share Geplaatst 8 mei (bewerkt) Engeland voltooid en in Schotland gaan we vrolijk verder Nog paar keer promoveren voor het hoogste treetje en dan Celtic proberen het lastig te maken. 8 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Gisteren in de auto (onderweg naar huis) naar de podcast van onder andere @Nom de Guerre zitten luisteren, met onderwerp ‘het narratief’. Als gevolg daarvan het narratief van de game waar ik nu mee bezig ben even ‘op papier gezet’. Game 1 | Efstathios Papaioannou ‘The Greek God’ Grieks oud voetballer op lokaal niveau, geboren in Malia op het eiland Kreta. Met een nationaal A trainers diploma op zak. Doelstellingen - Manage één van de ‘big 3’ in Griekenland (Olympiakos - Panathinaikos - AEK Athene) - Wordt minimaal 5x kampioen in de - Griekse Super League - Win minimaal 4x de Griekse beker - Win minimaal 1x de Conference League - Win minimaal 1x de Europa League - Win minimaal 1x de Champions League - Wordt de meest succesvolle Griekse manager in de historie (nationality - Hall of Fame) Subdoelstellingen - Manage clubs in landen waarin je niet recentelijk in de afgelopen 2 edities van FM gespeeld hebt. - Wordt de meest succesvolle manager van Griekenland (nation - Hall of Fame) Op bovenstaande manier probeer ik voor mezelf een leuke langdurige game te hebben met voldoende uitdagingen. De Europese competities mag ik bijv. gewoon met clubs buiten Griekenland winnen. Voortgang Inmiddels ben ik bijna aan het einde van het 3e seizoen. Mijn carrière begon ik bij het kleine Turkse Ümraniyespor in de 2e Turkse divisie. Na een kampioenschap en promotie wisten we ons in het tweede seizoen te handhaven in de hoogste divisie. Financieel was er weinig mogelijk bij de club. Contract dus laten aflopen en toen kwam het gedegradeerde Maritimo op mijn pad. Kortom, we zijn nog lang niet in de buurt bij het voltooien van ook maar één van de gestelde doelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Tijd voor een nieuwe stap. Ik had pas m'n contract verlengd, en deze liep nog 2,5 jaar. Bedoeling was om dat contract uit te zitten of te wachten op een aanbieding van een grote club. Maar AC Milan is een van m'n favoriete clubs en hadden net Slot ontslagen, dus toch maar gesolliciteerd en aangenomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Mijn loanfarm begint aardig te draaien: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei We gaan lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Het grootste gedeelte wat het niveau heeft, nadert de 30 of is de 30 al gepasseerd. Dat gaat flink doorselecteren worden komende zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 16 minuten geleden zei TheRealOne: Het grootste gedeelte wat het niveau heeft, nadert de 30 of is de 30 al gepasseerd. Dat gaat flink doorselecteren worden komende zomer AC Milan of niet? Hoeveel transferbudget heb je gekregen om door te kunnen selecteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 29 minuten geleden zei TheRealOne: Het grootste gedeelte wat het niveau heeft, nadert de 30 of is de 30 al gepasseerd. Dat gaat flink doorselecteren worden komende zomer Vast een paar heerlijke regens in de jeugd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei (bewerkt) 21 minuten geleden zei Mordurette: AC Milan of niet? Hoeveel transferbudget heb je gekregen om door te kunnen selecteren? Klopt Niet veel, 35 miljoen maar, dus dat gaat eerst verkopen worden. Hier en daar is er al interesse vanuit Saudi-Arabië in wat spelers, dus hopelijk kan ik daar de jackpot voor vangen. edit; @Thierryvane Dit zijn de twee grootste talenten op het moment. Zijn nog wel wat andere talenten met wat potentie, maar daar ga ik van de zomer eens goed naar kijken. Vooral Casoli ziet er wel belovend uit 10 mei bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Op welke positie denken jullie dat deze speler het beste uit de voeten kan? Ik kom er zelf niet helemaal uit... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 22 minuten geleden zei reibleetsak: Op welke positie denken jullie dat deze speler het beste uit de voeten kan? Ik kom er zelf niet helemaal uit... DLP of Roaming playmaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 1 uur geleden zei reibleetsak: Op welke positie denken jullie dat deze speler het beste uit de voeten kan? Ik kom er zelf niet helemaal uit... DLP is een prima rol voor hem, zou hem dan op ondersteunen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Dit soort dingen zijn toch wel zo zuur in een Building a Nation zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Eindelijk uit de degradatiezone na 4 overwinningen in 6 wedstrijden... (Ja het ging echt niet zo lekker) (Geef de jeugd een kans) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Eerst job offer (zonder zelf te solliciteren) is ook een feit in deze carrière. Een aanbod van Malaga (in seizoen 4 - 2026/2027). Staan 18e in de Liga Hypermotion, dus mij niet gezien. Ik dien minimaal m’n contract uit bij Marítimo dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten