Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei xanderoo:

Beiden. 

Zit ook rondom deze data, maar zit nog in de lagere klasses van Engeland

Tja ik startte op het hoogste niveau van Macedonië. Dan is de weg naar de CL sowieso al korter en dan sta je dus ook wel eerder in een CL finale

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dansmeister:

Dus Arsenal heeft nu de beschikking over de beste speler ter wereld en de beste tactische meester met #Karelball? Als er nu geen kampioenschap in zit, ga je je schamen als fan zijnde. 

Hahahaha ja:DW:

Dit was wij nummer 2(nu 1e) thuis tegen Fulham 4(nu 5e), als zij hadden gewonnen stonden zij 1e. Vorige save 3x kampioen, 1x cl en 1x el oa. Ik wil nu nog beter doe, met minder aankopen en verkopen. Nu alleen Breinburg gehaald voor 11,75 miljoen en Koopmeiners gratis. In januari wil ik niks kopen, vorig seizoen 5 man gehaald, seizoen 1 6. Voor mijn doen weinig iig.

table 23 11 25.png

Ars Ful 5 1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JeroenW-92:

Is er een mogelijkheid om in FM24 je salarisbudget te vergelijken met de andere clubs in de competitie? Ik kan het niet vinden namelijk.

eredivisie (of wat voor jouw van toepassing is); Stats; Team detailed; (helemaal onderaan) Salary per annum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei MNie:

Ben opeens alle faces van de Nederlandse spelers kwijt sinds de update.. heb alle files volgens mij weer eruit geknikkerd die eruit moesten.. iemand een idee?

image.thumb.png.82db2fb5cd4f58f310324c1069e4ebbc.png

Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe, mooie transfer gek @Bogatyr

Hier zit ik een beetje in dubio. Duiken we de Serie C in met Catania of gaan we de Serie B in met Sampdoria/Como/Palermo. :D Sampdoria omdat Bruno Fernandes daar oa gespeeld heeft (niet dat ik perse groot fan van hem ben maar vond het een grappig weetje), Catania omdat ik daar in het verleden wel leuke game mee heb gehad en een van de beste Feyenoord spitsen heeft gespeeld (Graziano) en Como omdat Cesc daar nu zit. :< 

EDIT: Nu ik dat zo zeg wordt het denk ik Sampdoria omdat Graziano daar ook nog een blauwe maandag heeft gespeeld. :D 

bewerkt door ReneLeBlanc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Pfoe, mooie transfer gek @Bogatyr

Hier zit ik een beetje in dubio. Duiken we de Serie C in met Catania of gaan we de Serie B in met Sampdoria/Como/Palermo.  Sampdoria omdat Bruno Fernandes daar oa gespeeld heeft (niet dat ik perse groot fan van hem ben maar vond het een grappig weetje), Catania omdat ik daar in het verleden wel leuke game mee heb gehad en een van de beste Feyenoord spitsen heeft gespeeld (Graziano) en Como omdat Cesc daar nu zit.  

Allemaal mooie clubs. Bij Catania de grootste uitdaging denkik. Maar Palermo is uit het rijtje de mooiste club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bogatyr:

Allemaal mooie clubs. Bij Catania de grootste uitdaging denkik. Maar Palermo is uit het rijtje de mooiste club.

Vind dat logo van Catania ook wel geinig. Palermo heeft haar logo echt verkracht imo. 

image.thumb.png.7271521fc5663aa5691a1dfc5410036a.png

Hoe kan je nou van dit naar dit gaan. :(

image.png.bb39c2c1837607d8c52349312437bf0c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Vind dat logo van Catania ook wel geinig. Palermo heeft haar logo echt verkracht imo. 

image.thumb.png.7271521fc5663aa5691a1dfc5410036a.png

Hoe kan je nou van dit naar dit gaan. :(

image.png.bb39c2c1837607d8c52349312437bf0c.png

Ja dat is dan ook weer een feit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites