Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 42 duels volgehouden PR, geen man overboord. Nu snel weer gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 8 uur geleden zei bas huijsmans: CL zelf spelen of de finale? Beiden. Zit ook rondom deze data, maar zit nog in de lagere klasses van Engeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 1 uur geleden zei xanderoo: Beiden. Zit ook rondom deze data, maar zit nog in de lagere klasses van Engeland Tja ik startte op het hoogste niveau van Macedonië. Dan is de weg naar de CL sowieso al korter en dan sta je dus ook wel eerder in een CL finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 5 minuten geleden zei Kyrill: Dus Arsenal heeft nu de beschikking over de beste speler ter wereld en de beste tactische meester met #Karelball? Als er nu geen kampioenschap in zit, ga je je schamen als fan zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Zojuist zei Dansmeister: Dus Arsenal heeft nu de beschikking over de beste speler ter wereld en de beste tactische meester met #Karelball? Als er nu geen kampioenschap in zit, ga je je schamen als fan zijnde. Hahahaha ja Dit was wij nummer 2(nu 1e) thuis tegen Fulham 4(nu 5e), als zij hadden gewonnen stonden zij 1e. Vorige save 3x kampioen, 1x cl en 1x el oa. Ik wil nu nog beter doe, met minder aankopen en verkopen. Nu alleen Breinburg gehaald voor 11,75 miljoen en Koopmeiners gratis. In januari wil ik niks kopen, vorig seizoen 5 man gehaald, seizoen 1 6. Voor mijn doen weinig iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 90 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeroenW-92 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Is er een mogelijkheid om in FM24 je salarisbudget te vergelijken met de andere clubs in de competitie? Ik kan het niet vinden namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ben opeens alle faces van de Nederlandse spelers kwijt sinds de update.. heb alle files volgens mij weer eruit geknikkerd die eruit moesten.. iemand een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 2 uur geleden zei Thomassje123: 90 jaar Afgezien van een milde vorm van staar zie je er nog kwiek uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 12 minuten geleden zei SantiagoMunez: Afgezien van een milde vorm van staar zie je er nog kwiek uit. Zou wel geniaal zijn als je avatar ingame veranderd in een ouwe lul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 2 uur geleden zei JeroenW-92: Is er een mogelijkheid om in FM24 je salarisbudget te vergelijken met de andere clubs in de competitie? Ik kan het niet vinden namelijk. eredivisie (of wat voor jouw van toepassing is); Stats; Team detailed; (helemaal onderaan) Salary per annum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Links mijn eerste competitiewedstrijd van vorig seizoen. Rechts mijn eerste competitiewedstrijd van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Deze man ontwikkelt zich zo goed, echt smullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Daddy choke me.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Bijnaam de Anaconda? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 12 uur geleden zei MNie: Ben opeens alle faces van de Nederlandse spelers kwijt sinds de update.. heb alle files volgens mij weer eruit geknikkerd die eruit moesten.. iemand een idee? Iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart War raar, ik win al 6 jaar de Libertadores maar speel niet het wereldkampioenschap voor clubs. Colo Coco wel zie ik? Hoe dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Nagae heeft de kaap van 800 doelpunten gerond. Langzaam maar eens nadenken over wat we gaan doen na Japan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Bedankt voor alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) Pfoe, mooie transfer gek @Bogatyr Hier zit ik een beetje in dubio. Duiken we de Serie C in met Catania of gaan we de Serie B in met Sampdoria/Como/Palermo. Sampdoria omdat Bruno Fernandes daar oa gespeeld heeft (niet dat ik perse groot fan van hem ben maar vond het een grappig weetje), Catania omdat ik daar in het verleden wel leuke game mee heb gehad en een van de beste Feyenoord spitsen heeft gespeeld (Graziano) en Como omdat Cesc daar nu zit. EDIT: Nu ik dat zo zeg wordt het denk ik Sampdoria omdat Graziano daar ook nog een blauwe maandag heeft gespeeld. 2 maart bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Zojuist zei ReneLeBlanc: Pfoe, mooie transfer gek @Bogatyr Hier zit ik een beetje in dubio. Duiken we de Serie C in met Catania of gaan we de Serie B in met Sampdoria/Como/Palermo. Sampdoria omdat Bruno Fernandes daar oa gespeeld heeft (niet dat ik perse groot fan van hem ben maar vond het een grappig weetje), Catania omdat ik daar in het verleden wel leuke game mee heb gehad en een van de beste Feyenoord spitsen heeft gespeeld (Graziano) en Como omdat Cesc daar nu zit. Allemaal mooie clubs. Bij Catania de grootste uitdaging denkik. Maar Palermo is uit het rijtje de mooiste club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Zojuist zei Bogatyr: Allemaal mooie clubs. Bij Catania de grootste uitdaging denkik. Maar Palermo is uit het rijtje de mooiste club. Vind dat logo van Catania ook wel geinig. Palermo heeft haar logo echt verkracht imo. Hoe kan je nou van dit naar dit gaan. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Como omdat Cesc daar nu zit. Altijd dit Hij is al wel gestopt inmiddels he. Zit in de trainersstaf. Je kan hem natuurlijk ook naar Sampdoria halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Vind dat logo van Catania ook wel geinig. Palermo heeft haar logo echt verkracht imo. Hoe kan je nou van dit naar dit gaan. :( Ja dat is dan ook weer een feit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten