Simeone01 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Welke skin gebruiken jullie allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) Hopla, hier gaan we weer... Twee nieuwe keepers aangekocht, hetzelfde doelprobleem.. 22 januari bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Nu wel terecht @Nom de Guerre @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari We promoveren en de ticketprijzen dalen. Wat is daar de logica van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) Zo beu he, je doet een minimale wijziging in de tactiek, dat lijkt te werken met je goeie tactiek, kan ik weer strijden tegen degradatie.. Pff. Genoeg gegamed voor vandaag.. 22 januari bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Dit is kwa sterren zo'n beetje het beste wat uit mijn jeugdinstroom komt dit jaar Ik heb 3x dit en slechter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Niet best @MisterX Als professionele ploeg kan ik geen amateurcontracten uitdelen? Oei, geen idee of ik daar zo blij mee ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Met Mensajero nu drie seizoenen achter elkaar gepromoveerd, dus komend seizoen mogen we naar La Liga. Mijn beste speler in de Segunda Division was: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari What could possibly go wrong? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 5 uur geleden zei MisterX: Ik ben mijn record kwijt. En dan spelen ze ook nog eens in de laatste ronde tegen ons en gaan ze hun record nog verder aanscherpen Ook de tegenhanger van dit record is gesneuveld: Deze keer heb ik mijn eigen record aangescherpt en ik heb nog minstens 1 wedstrijd te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 12 uur geleden zei Simeone01: Welke skin gebruiken jullie allemaal? Ik gebruik met veel plezier de Tato skin. Naar mijn smaak echt de beste dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 10 uur geleden zei Christian.: What could possibly go wrong? Heel benieuwd naar die speler van Grasshopper... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 27 minuten geleden zei Niejo101: Ik gebruik met veel plezier de Tato skin. Naar mijn smaak echt de beste dit jaar. *Ieder jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 13 uur geleden zei Simeone01: Welke skin gebruiken jullie allemaal? Dark Polish Skin. Naar mijn mening de beste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schermnaamalingebruik Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Heerlijk dit soort winsten. Niet meest spannendste, maar wel wat ik heb meegemaakt (zag de bui al hangen na de 2-0) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 14 uur geleden zei Simeone01: Welke skin gebruiken jullie allemaal? Flut Skin, ik ben gek op grafische toevoegingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 15 uur geleden zei Simeone01: Welke skin gebruiken jullie allemaal? FM Rensie skin, heel erg goed design en functioneel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari ook in het eerste seizoen in de L1 laten we zien een serieuze kandidaat voor promotie te zijn, geen idee of de titel gaat lukken maar voorlopig zien we een serieuze concurrent voor Oxford. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 3 uur geleden zei Niejo101: Ik gebruik met veel plezier de Tato skin. Naar mijn smaak echt de beste dit jaar. Die gebruik ik op aanraden van @sennid nu ook. 59 minuten geleden zei Copywriter: Flut Skin, ik ben gek op grafische toevoegingen Op basis van die naam kan het niet veel soeps zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 40 minuten geleden zei Oerlie: ook in het eerste seizoen in de L1 laten we zien een serieuze kandidaat voor promotie te zijn, geen idee of de titel gaat lukken maar voorlopig zien we een serieuze concurrent voor Oxford. Heel netjes hoor! Welke transfers heb je gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 54 minuten geleden zei MisterX: Die gebruik ik op aanraden van @sennid nu ook. Op basis van die naam kan het niet veel soeps zijn Kijk en oordeel zelf Flut skin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Als professionele club kan ik geen amateurcontracten aanbieden he? Ook niet de huidige verlengen als amateurcontract? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Als professionele club kan ik geen amateurcontracten aanbieden he? Ook niet de huidige verlengen als amateurcontract? De enige manier is om de ingame editor te kopen. Het is voor sommige "cheaten" maar dan kan het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten