Lensherr Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Dit middenveld voor het WK 2030 met België doet me toch stiekem weer denken aan de gouden generatie. Ryan Verbruggen, op 16 jarige leeftijd bepalend voor KV Mechelen en al 4 seizoenen basispion bij Juventus. Deze wou ik op 16 jarige leeftijd halen naar Anderlecht, maar helaas verloor ik de strijd met Juventus. Spoiler Romeo Lavia, wie kent hem niet. Spoiler Konstantinos Karetsas, Deze wou ik ook wel halen, maar ik wou Genk echt geen 30 miljoen betalen voor een speler uit onze opleiding Spoiler En dan heb ik deze jongen achter de hand als defensieve middenvelder. Maakte al vroeg de overstap van Standard naar Ajax. De Nederlandse voetbalschool deed hem zeer goed en is nu een basisspeler bij Inter. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Mijn scout vond deze speler. Voor 6 miljoen op te halen in Argentinië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Vraagje, wat zouden jullie doen met deze gozer? 30 caps op 21j oud, maar ik heb hem de voorbije jaren uitgeleend elke keer, maar ik wil hem nu gaan inpassen. Maar zijn dribbling en crossing vind ik te slecht voor een wingback, Fysiek vind hem daan weer net niet goed genoeg voor een CB. Misschien hertrainen naar een DM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 32 minuten geleden zei AntiChrist7: Vraagje, wat zouden jullie doen met deze gozer? 30 caps op 21j oud, maar ik heb hem de voorbije jaren uitgeleend elke keer, maar ik wil hem nu gaan inpassen. Maar zijn dribbling en crossing vind ik te slecht voor een wingback, Fysiek vind hem daan weer net niet goed genoeg voor een CB. Misschien hertrainen naar een DM? Daar kan je makkelijk een DM van maken, ook gezien z'n uithoudingsvermogen. Ook als CB zou hij niet misstaan ondanks z'n relatief lage sprongkracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december (bewerkt) Het bericht dat ik dus absoluut niet wil zien in mijn save in Malta EDIT: Nu is Dibango ook helemaal niet interessant meer Mag dus op zoek naar een andere club in de zomer 1 december bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 22 minuten geleden zei Thomassje123: Het bericht dat ik dus absoluut niet wil zien in mijn save in Malta EDIT: Nu is Dibango ook helemaal niet interessant meer Mag dus op zoek naar een andere club in de zomer Zo herkenbaar. Met Liechtenstein was ik op een gegeven moment ook gestopt om spelers uit Afrika te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 1 minuut geleden zei Mordurette: Zo herkenbaar. Met Liechtenstein was ik op een gegeven moment ook gestopt om spelers uit Afrika te halen. Sowieso, idealiter wil je spelers uit grotere voetballanden, waar ze zelf minder snel kunnen doorbreken. In Liechtenstein haalde ik Duitsers, Spanjaarden, Italianen en Fransen, dat ging het makkelijkst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Komen in de toekomst nog wel betere spelers die wel gaan spelen voor Malta. Inderdaad uit de grotere landen maar daar ben ik nog niet super actief mee bezig. Maar dit zijn wel de buitenkansjes in dit stadium van de save. Hij had ook nog maar 2,5 jaar te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Speciaal voor @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december 5 uur geleden zei Gert: Speciaal voor @Dansmeister Ik mis een GIF'je... GOAT Brian op zijn 30e nog altijd bij Ajax + een contract dat nog 2 jaar doorloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Talenten uit Afrika halen en met winst doorverkopen Heeft trouwens geen enkele wedstrijd gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Attractieve finales zijn leuk, winnen is leuker . Justin Lonwijk heb ik al drie keer willen verkopen, maar telkens weet hij me weer te verbazen als schaduwspits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december (bewerkt) @sennidKnap dat jullie die gasten zo goedkoop kunnen oppikken, ik moet er vaak al enkele miljoenen voor neerleggen. 3 december bewerkt door Elano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december 48 minuten geleden zei Titan: Attractieve finales zijn leuk, winnen is leuker . Justin Lonwijk heb ik al drie keer willen verkopen, maar telkens weet hij me weer te verbazen als schaduwspits. Ben jij ook zo gek op Jong (AZ) elftallen? Ik vind het in mijn game met Ajax echt heerlijk. Jonge jochies kopen om vervolgens te laten rijpen in de KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december 6 minuten geleden zei Thierryvane: Ben jij ook zo gek op Jong (AZ) elftallen? Ik vind het in mijn game met Ajax echt heerlijk. Jonge jochies kopen om vervolgens te laten rijpen in de KKD. Dat is een heerlijke wijze, maar dat doe ik in deze game totaal niet. Ergens in 2029 de boel overgenomen en ik laat de TD alle transfers doen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december CAMPIONE!! Mijn eerste volledig afgewerkte seizoen in FM24 (volgens mij ook niet gelukt in FM23) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Delichris post in het forumspellen subboard een speler die niet bij United heeft gespeeld en Steels maakt een heel seizoen af. Wat is er aan de hand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Nieuwjaar voornemens beginnen al vroeg dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december 34 minuten geleden zei sennid: Nieuwjaar voornemens beginnen al vroeg dit jaar. Of eindelijk die van vorig jaar vervuld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Op 1-12-2024 om 12:54 zei Lensherr: Konstantinos Karetsas, Deze wou ik ook wel halen, maar ik wou Genk echt geen 30 miljoen betalen voor een speler uit onze opleiding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december (bewerkt) Correctie: Konstantinos Karetsas, Deze wou ik ook wel halen, maar ik wou Genk echt geen 30 miljoen cadeau doen. @Bogatyr 3 december bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december 17 wedstrijden in twee maanden... In april speel je er dan maar 2.. In mei nog twee competitiewedstrijden plus daarvoor de bekerfinale die 25 dagen na mijn laatste wedstrijd in april is. Oefenwedstrijden kan ik niet inplannen aangezien alles en iedereen bijna in 1 stadion speelt. Lekker hoor dit soort vage competities Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 11 uur geleden zei Lensherr: Correctie: Konstantinos Karetsas, Deze wou ik ook wel halen, maar ik wou Genk echt geen 30 miljoen cadeau doen. @Bogatyr Jammer dat ge AS VV die opleidingsvergoeding nie gunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december 15 minuten geleden zei Glenn08: Jammer dat ge AS VV die opleidingsvergoeding nie gunt. Leipzig deed dat met een aantal Red bull drankjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Speel in seizoen 1 met Sparta waar Lauritsen als Targetman speelt en het echt geweldig doet. Heeft een contract tot en met de zomer van 2025 en wilt sowieso niet verlengen, dus moet hem deze zomer wel verkopen voor een mooie prijs. Iemand tips voor een goede (liefst wat goedkope) vervanger die als Targetman kan spelen? Heb er wel een paar op het oog, maar twijfel ernstig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten