Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Dit middenveld voor het WK 2030 met België doet me toch stiekem weer denken aan de gouden generatie.

Ryan Verbruggen, op 16 jarige leeftijd bepalend voor KV Mechelen en al 4 seizoenen basispion bij Juventus. Deze wou ik op 16 jarige leeftijd halen naar Anderlecht, maar helaas verloor ik de strijd met Juventus.

Spoiler

image.thumb.png.a0ae10a7d1bb544f80e88e5ac98ea38c.png

Romeo Lavia, wie kent hem niet. 

Spoiler

image.thumb.png.4c62bd7ccdd098643ac5cfdf466500ff.png

Konstantinos Karetsas, Deze wou ik ook wel halen, maar ik wou Genk echt geen 30 miljoen betalen voor een speler uit onze opleiding ;c

Spoiler

image.thumb.png.34f2529eb18b15cca910f3864f5d5988.png

En dan heb ik deze jongen achter de hand als defensieve middenvelder. Maakte al vroeg de overstap van Standard naar Ajax. De Nederlandse voetbalschool deed hem zeer goed en is nu een basisspeler bij Inter.

Spoiler

image.thumb.png.d3119c6e78df3551be74d77d88d90c57.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje, wat zouden jullie doen met deze gozer? 30 caps op 21j oud, maar ik heb hem de voorbije jaren uitgeleend elke keer, maar ik wil hem nu gaan inpassen.

Maar zijn dribbling en crossing vind ik te slecht voor een wingback, Fysiek vind hem daan weer net niet goed genoeg voor een CB. Misschien hertrainen naar een DM?

image.thumb.png.ffe5865f4a6e23d2361affaa5e76cddc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei AntiChrist7:

Vraagje, wat zouden jullie doen met deze gozer? 30 caps op 21j oud, maar ik heb hem de voorbije jaren uitgeleend elke keer, maar ik wil hem nu gaan inpassen.

Maar zijn dribbling en crossing vind ik te slecht voor een wingback, Fysiek vind hem daan weer net niet goed genoeg voor een CB. Misschien hertrainen naar een DM?

image.thumb.png.ffe5865f4a6e23d2361affaa5e76cddc.png

Daar kan je makkelijk een DM van maken, ook gezien z'n uithoudingsvermogen. Ook als CB zou hij niet misstaan ondanks z'n relatief lage sprongkracht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Thomassje123:

7ed3e87768cdf896cce74f8978b8c1d7.png

Het bericht dat ik dus absoluut niet wil zien in mijn save in Malta :moop: 

EDIT: Nu is Dibango ook helemaal niet interessant meer :-D Mag dus op zoek naar een andere club in de zomer :D 

Zo herkenbaar. Met Liechtenstein was ik op een gegeven moment ook gestopt om spelers uit Afrika te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Mordurette:

Zo herkenbaar. Met Liechtenstein was ik op een gegeven moment ook gestopt om spelers uit Afrika te halen.

Sowieso, idealiter wil je spelers uit grotere voetballanden, waar ze zelf minder snel kunnen doorbreken. In Liechtenstein haalde ik Duitsers, Spanjaarden, Italianen en Fransen, dat ging het makkelijkst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komen in de toekomst nog wel betere spelers die wel gaan spelen voor Malta. Inderdaad uit de grotere landen maar daar ben ik nog niet super actief mee bezig. Maar dit zijn wel de buitenkansjes in dit stadium van de save. Hij had ook nog maar 2,5 jaar te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Titan:

Attractieve finales zijn leuk, winnen is leuker :D. Justin Lonwijk heb ik al drie keer willen verkopen, maar telkens weet hij me weer te verbazen als schaduwspits.

image.thumb.png.0973ad1d53967d5ca9d1c19a93773ff1.png

Ben jij ook zo gek op Jong (AZ) elftallen? Ik vind het in mijn game met Ajax echt heerlijk. Jonge jochies kopen om vervolgens te laten rijpen in de KKD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Ben jij ook zo gek op Jong (AZ) elftallen? Ik vind het in mijn game met Ajax echt heerlijk. Jonge jochies kopen om vervolgens te laten rijpen in de KKD.

Dat is een heerlijke wijze, maar dat doe ik in deze game totaal niet. Ergens in 2029 de boel overgenomen en ik laat de TD alle transfers doen :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 wedstrijden in twee maanden... In april speel je er dan maar 2.. In mei nog twee competitiewedstrijden plus daarvoor de bekerfinale die 25 dagen na mijn laatste wedstrijd in april is. Oefenwedstrijden kan ik niet inplannen aangezien alles en iedereen bijna in 1 stadion speelt. Lekker hoor dit soort vage competities

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel in seizoen 1 met Sparta waar Lauritsen als Targetman speelt en het echt geweldig doet. Heeft een contract tot en met de zomer van 2025 en wilt sowieso niet verlengen, dus moet hem deze zomer wel verkopen voor een mooie prijs.

Iemand tips voor een goede (liefst wat goedkope) vervanger die als Targetman kan spelen? Heb er wel een paar op het oog, maar twijfel ernstig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites