LouisPSV Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober 13 minuten geleden zei joostmakaay: Kopie van vorig seizoen, maar dit keer is het wel raak Kan grotendeels op het conto van deze man geschreven worden, wat een speler zeg; Wel een luxe probleem komend seizoen, heb voor de twee posities voor in keuze uit Omordion, Weiper, Kroupi en Banza. CL winnen na 3 seizoenen met PSV, lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Zojuist gewonnen van Celtic door een doelpunt in blessuretijd. Lekkere savegame begint dit te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober (bewerkt) Erg zonde toch wel... zo'n beetje het hele seizoen vierde gestaan. Kreeg op het laatst een erg zwaar progamma en ik verneuk het in de laatste wedstrijd door gelijk te spelen. Knappe prestatie, met een bittere nasmaak. Hopelijk kunnen we ons kwalificeren voor de ECL en zo wat meer inkomsten genereren. Verder heb ik met mijn wonderkind afgesproken dat hij weg mag bij een bod van 58 miljoen wat ook een hoop mogelijk gaat maken. Verwacht toch wel dat het team flink wat verandert gaat worden, heb een aantal spelers die in de belangstelling staan of gewoon weg willen. EDIT: Oh, en dit nieuws komt ook nog binnen; 19 oktober bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober (bewerkt) Journeyman save in the making. Eerst sollicitatiegesprek is binnen. Tweede volgde een paar minuten later 19 oktober bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Beetje klooien in Nieuw Zeeland, wachten op het stadion dat ter ere van mij wordt gebouwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober (bewerkt) 10 minuten geleden zei Nom de Guerre: Beetje klooien in Nieuw Zeeland, wachten op het stadion dat ter ere van mij wordt gebouwd. Ik ben uiteindelijk ook in Nieuw-Zeeland beland. Net een contract getekend. Ik krijg 2 wedstrijden om degradatie te vermijden, want dan is het seizoen voorbij. Op dit moment sta ik 1 punt voor, maar de volgende wedstrijd is meteen een belangrijke: Tegen de concurrent. Bij winst zijn we save, bij gelijkspel heb ik het nog steeds in eigen hand tijdens de laatste speelronde en bij verlies zijn we afhankelijk van het andere team. De selectie: Ik mis wat verdedigende opties... Behalve op doel, want daar heb ik weer 4 keuzes. Toch eens kijken welke tactiek hier het beste bij past... Dit zijn alle spelers bij de club. Er is geen jeugdteam ofzo. 19 oktober bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Top 50 zou wel mooi zijn. Dan kan ik meer spelers vragen om voor Haïti uit te komen die nu nog in hun piek zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Wat een degradatiekraker... Dominant vanaf het begin. Dan is het de vraag wanneer het doelpunt gaat vallen. Schot na schot gaat mis of wordt gestopt. En dan heb je soms ook dat de paal redding biedt. Dan krijg je opeens een rode kaart aan het einde van de eerste helft en moet je met 10 man verder. Daardoor pakt de tegenstander initiatief. Maar zonder een schot gemaakt te hebben, krijgen ze in de 43e minuut een penalty. En daarmee lijkt het in een paar minuten opeens helemaal fout te gaan. Maar de keeper redt! In de tweede helft gaan we ondanks 10 man gewoon verder met domineren, maar uit het niets maakt de tegenstander opeens de 1-0. Maar die wordt afgekeurd vanwege buitenspel. Heb ik toch weer geluk. In de 60e minuut krijg ik ook een penalty. Ook deze keer lijkt er volgens mij weinig aan de hand te zijn. Mijn speler scoort wel en het staat 0-1 voor ons. Twee minuten later is het weer raak. Een van richting veranderd schot verdwijnt achter de keeper en zo is het 0-2. En dat werd de eindstand. En daarmee zijn we veilig voor dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober We mogen genieten en de miljoenen opstrijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Echt een jojo seizoen, van onderaan staan tot bijna play-off plekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Door deze wervelende overwinning plaatsen we ons bij de eerste acht en dus mogen we de vorig jaar nog zo catastrofale tussenronde ditmaal overslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Social media gaat echt sky high in no time. Ik zit bijna 2 maanden bij de club en het is ondertussen al meer dan verdubbeld... Nu ook weer: in korte periode +3.1k. En dat terwijl er eigenlijk niet veel boeiends gebeurd bij de club. De club is verder beneden hun verwachten geëindigde, al heb ik de laatste twee wedstrijden (sinds toen was ik manager) gewonnen. Echt reden tot deze groei lijkt er dus niet te zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Wie zegt dat finale van de Cl altijd saai zijn ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Screen die Nordberg eens @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober (bewerkt) Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn keeper mee naar voren gaat bij spelhervattingen? Je lijkt hem niet mee naar voren te kunnen sturen in een andere rol. Of zie ik ergens een optie over het hoofd? Als ik een keeper zou willen toevoegen aan bijvoorbeeld bedreigingen in de lucht, dan staan daarin alleen veldspelers. Hoe kun je dit soort situaties in FM24 voor elkaar krijgen? 20 oktober bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Is de lengte van de huurperiode van een speler naar een satellietclub instelbaar? Kan nu m'n spelers maar voor 3 maanden stallen, terwijl ik liever heb dat ze het gehele seizoen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 2 minuten geleden zei joostmakaay: Is de lengte van de huurperiode van een speler naar een satellietclub instelbaar? Kan nu m'n spelers maar voor 3 maanden stallen, terwijl ik liever heb dat ze het gehele seizoen gaan. Je hebt waarschijnlijk een keer het scherm weggedrukt waarbij je het kan instellen. Dan zal je je instellingen moeten resetten en dan krijg je het scherm opnieuw waarbij je de lengte kunt instellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 1 uur geleden zei MisterX: Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn keeper mee naar voren gaat bij spelhervattingen? Je lijkt hem niet mee naar voren te kunnen sturen in een andere rol. Of zie ik ergens een optie over het hoofd? Als ik een keeper zou willen toevoegen aan bijvoorbeeld bedreigingen in de lucht, dan staan daarin alleen veldspelers. Hoe kun je dit soort situaties in FM24 voor elkaar krijgen? Niet, tenzij je achterstaat vlak voor tijd en je ultra-aanvallend speelt. Je kunt je keeper wel corners laten trappen, dat dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 21 minuten geleden zei Nom de Guerre: Niet, tenzij je achterstaat vlak voor tijd en je ultra-aanvallend speelt. Je kunt je keeper wel corners laten trappen, dat dan weer wel. Vroeger kon dat toch wel? Hebben ze dit eruit gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 1 minuut geleden zei MisterX: Vroeger kon dat toch wel? Hebben ze dit eruit gehaald? Vroeger kon dat inderdaad, maar dat is er sinds dit jaar uitgehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Dit scheelt een bult Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Onze Kroatische beuker voorin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Voor het eerst budget in Noorwegen. Wij gaan dit land beetje leegplunderen voor het volgende seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 14 uur geleden zei Lensherr: Screen die Nordberg eens @Urbeto Niet m'n beste spits qua eigenschappen, maar qua doelpuntenproductie kan enkel Mojica enigszins aan hem tippen. In de afgelopen twee seizoenen speelde Nordberg Johansen 44 competitiewedstrijden. Hierin scoorde hij 42 keer en kwam hij tot 13 assists. Fenomeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten