Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Michaelinho*:

In het geval van Steels zit de crux hem

vooral in het doorgaan ;c

Dat beginnen als Pirlo hè, doe je dat met de editor ofzo? 

Yes, ik verwijder Pirlo uit de database en laat mijn eigen manager zo goed mogelijk op pirlo lijken 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een klein probleempje, hoop dat jullie me verder kunnen helpen: 

Ik zie opeens geen nieuwe dagen meer in de inbox staan, waardoor ik nieuwe berichten niet meer zie:

Ik ben nu dus op 13 mei, maar de inbox gaat niet verder dan tot 4 mei. Iemand suggesties?

image.thumb.png.71f736ffaeff7f4f3c381a258ff33c77.png

Edit: Een vorige save opgestart (vanuit maandelijks opslaan) heeft het probleem verholpen al moet ik wel een paar weken opnieuw spelen. 

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Stefan:

Die assistent manager van België ken ik wel van mijn Fifa periode. Dat was ook de coach van de Belgische nationale ploeg E-sport en organisator van een E-sport clan. Ik zag te laat dat er qualifiers waren om mee te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.ee91341875cf06e29edadb1e59e4cc73.png

Mijn favoriete nieuwe manier van transfers doen. Enkele grote talenten naar de nummer 2 van Polen gestuurd als onderdeel van een deal om een slechte speler van hen weg te kapen. Normaal gaat het bod nog iets de hoogte in om ze ook financieel nog wat te ondersteunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei putdus:

Archie Gray kopen voor 28 miljoen? Begin seizoen 2 en ik ben Spurs. Heeft in mijn ogen veel potentie, maar moet zich nog echt veel ontwikkelen.

Ik zeg ja, was fantastisch voor mijn Everton team, binnen twee jaar een dragende speler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar verloor ik met mijn Örgryte de eerste Champions League finale voor een Zweedse club ooit door nipt het onderspit te delven tegen Xavi's FC Barcelona. Dit jaar moest het anders. Na een ongeslagen competitiefase met overwinningen op onder meer Dortmund en Manchester United troffen we in de achtste finale uitgerekend landgenoot Malmö FF. Na een 4-3 overwinning over twee wedstrijden - zelfoverschatting maakte de return nog onnodig spannend - troffen we hierna wederom Barcelona.. :uhoh:

Revanche kwam er. Een nipte nederlaag in Barcelona werd volledig weggepoetst door Barcelona in Zweden met 9-2 op de broek te geven. In de halve finale versloegen we ook nog FC Porto en dus mochten we ons opmaken voor de tweede finale in twee jaar tijd. Hier wachtte het Arsenal van Simone Inzaghi. 

In een pot waar wij de underdog zouden moeten zijn geven we een ongekende voetballes weg. Arsenal trad aan met een verdedigende 5-3-2 en op basis daarvan besloot ik met drie spitsen te spelen; je aanval is immers je beste verdediging. Als ik Ivo Niehe zou heten zou ik mezelf nu recenseren en deze keuze 'unaniem een belachelijk groot succes' noemen, maar ik kan beter de wedstrijd voor zichzelf laten spreken. Mijn Colombiaanse spits Orlando Mojica wordt met vier (!) goals de grote man, maar uiteindelijk is dit, vergeef me het cliché, een teamprestatie. De cup met de grote oren is voor het eerst in Zweedse handen. Het is na ruim acht jaar in Göteborg de kroon op het werk. Hurra! :D

Champions League finale 2031-2032:

VRc6hF3.png

Spoiler

SqasKly.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-8-2024 om 10:34 zei Stefan:

Heb is zitten zoeken:

https://www.reddit.com/user/RowanvL/submitted/

Speelt wel al een tijdje FM. Is door de KNVB geselecteerd. Procedure is wel intern gegaan volgens mij aangezien hij zegt dat je je kon opgeven maar daar vind ik niks over. Hij is selecteert terwijl hij 2e werd in zijn kwalificatiepoule. Blijkbaar hebben ze de top 2 van elke poule geïnterviewd en gekozen op basis van karakter.

Overigens is de Assistent Coach ook gewoon een FIFA-speler. Organisator van het "WK" is ook diezelfde organisatie van de FIFA en PES toernooien dus zegt genoeg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat anders voor mij, zonder club begonnen. Alle landen in Europa geselecteerd en kijken wat er op mijn pad komt.

Nu net gesolliciteerd bij het Letse FK Liepaja en aangenomen. Gaan zien wat er verder op mijn pad komt, maar eerste hier wat neer zetten.

image.thumb.jpeg.2642414fcb43f412636ea9c5f55497f4.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Vitesse88:

Iemand een idee vanaf wanneer ik met Vitesse in de KKD kan spelen in fm 24? Heb hem aangeschaft voor de console. 

Ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Op pc heb je custom databases maar volgens mij wordt dat op console lastiger. Er zullen wel FM updates komen maar dan nog begin je 'gewoon' in 2023.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Badmuts:

Heb is zitten zoeken:

https://www.reddit.com/user/RowanvL/submitted/

Speelt wel al een tijdje FM. Is door de KNVB geselecteerd. Procedure is wel intern gegaan volgens mij aangezien hij zegt dat je je kon opgeven maar daar vind ik niks over. Hij is selecteert terwijl hij 2e werd in zijn kwalificatiepoule. Blijkbaar hebben ze de top 2 van elke poule geïnterviewd en gekozen op basis van karakter.

Overigens is de Assistent Coach ook gewoon een FIFA-speler. Organisator van het "WK" is ook diezelfde organisatie van de FIFA en PES toernooien dus zegt genoeg....

Er waren toch qualifiers voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lensherr:

Er waren toch qualifiers voor?

Ja maar hij heeft op Reddit geschreven dat je je daarvoor kon aanmelden. Zie alleen nergens op internet een officieel bericht en aangezien de assistent coach 1 van de coaches van EAFC is verwacht ik dat dit gewoon een interne kwalificatie is geweest binnen de KNVB

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Badmuts:

Ja maar hij heeft op Reddit geschreven dat je je daarvoor kon aanmelden. Zie alleen nergens op internet een officieel bericht en aangezien de assistent coach 1 van de coaches van EAFC is verwacht ik dat dit gewoon een interne kwalificatie is geweest binnen de KNVB

Kon je idd voor aanmelden. https://www.fifa.gg/football-manager/competitions/history . Ik wist er van maar wist niet dat het in juli was. Dacht dat het rond deze tijd ging zijn. Hier maakte ze ook ergens in juli reclame op de radio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lensherr:

Kon je idd voor aanmelden. https://www.fifa.gg/football-manager/competitions/history . Ik wist er van maar wist niet dat het in juli was. Dacht dat het rond deze tijd ging zijn. Hier maakte ze ook ergens in juli reclame op de radio.

Dat had ik gevonden, maar dat is ook echt alles wat je over die kwalificatie kan vinden...

Bovendien staat er dit:

"This competition is managed externally." Je zou verwachten dat er dus ergens informatie te vinden is over hoe je je in juli kon inschrijven maar dat is dus nergens beschikbaar. Of ik zoek gewoon heel slecht maar dan vermoed ik gewoon interne aanmelding...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Badmuts:

Dat had ik gevonden, maar dat is ook echt alles wat je over die kwalificatie kan vinden...

Bovendien staat er dit:

"This competition is managed externally." Je zou verwachten dat er dus ergens informatie te vinden is over hoe je je in juli kon inschrijven maar dat is dus nergens beschikbaar. Of ik zoek gewoon heel slecht maar dan vermoed ik gewoon interne aanmelding...

Vroeger met Fifa moest je op die website gewoon registreren dat je wou meedoen en dan inchecken. Met Fifa was er ook alleen maar info beschikbaar via streamers. Ik kijk al maanden geen FM streams, maar ik denk dat het op die manier wel zal gebeurd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Lensherr:

Vroeger met Fifa moest je op die website gewoon registreren dat je wou meedoen en dan inchecken. Met Fifa was er ook alleen maar info beschikbaar via streamers. Ik kijk al maanden geen FM streams, maar ik denk dat het op die manier wel zal gebeurd zijn.

De 2 Engelse teams zijn ook allemaal streamers. Dus je zal wel gelijk hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites