Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei sennid:

image.thumb.png.9bb522e612f03fdc9465614aa5794522.png

Veels te snel gegaan en helaas ontslagen. Dus met een andere club proberen.

Deze herken ik inderdaad nog wel van mijn save in Italië in FM24. Vanaf een (heel) laag niveau in Italië beginnen en opstomen tot en met de Serie B is gemakkelijk te doen. Maar de stap van de Serie B naar de Serie A is dan toch wel een vrij grote stap.

Wel heel erg zuur hoor na zulke goede prestaties in eerste instantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

767bc24db700a1a6a43dd6528db99e65.png

0f1d532513c7812decb545e56fbe8c27.png

Alles wat ik heb opgebouwd in 1 seizoen naar de klote omdat dit (de nummer 12 (!) van afgelopen seizoen) naar de voorronde van de Conference League ging. En uiteraard verloor.

Dit kost mij een fortuin aan punten, weg aansluiting met de top 3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

018af9d2c7318a8de9050572503968a8.png

Ik was even bang dat ik een te kort zou hebben aan home grown (club)spelers omdat ik in een generatiewissel zit maar ik zie al wel dat dat wel goed komt ;c 

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wel sterk werk. Ruim 10 matchen te gaan, en nu al gedegradeerd. (niet ik)

Ondertussen hier met 3 spitsen spelen. De rest werkt niet meer..

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.5d3cf4ddb8d338ea3d8d1367ded81980.png

Ik ben al vanaf het begin van de save aan het hopen op de job als bondscoach van Tsjechië zolang ik bij Sigma Olomouc zit. Het is er wel eentje van de lange adem. Ze hebben zich zelfs nog nooit geplaatst voor een eindtoernooi...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Lensherr:

Ik ben al vanaf het begin van de save aan het hopen op de job als bondscoach van Tsjechië zolang ik bij Sigma Olomouc zit. Het is er wel eentje van de lange adem. Ze hebben zich zelfs nog nooit geplaatst voor een eindtoernooi...

Ga je wachten hierop en blijven bij Olomouc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lang en Antony naar de zandbank gestuurd en de voorhoede nieuw ingericht. Clubloze Madueke naar Finland gehaald en van Chris Atherton de onbetwiste linksvoor gemaakt. Hardeplasserwerk bij de start van de CL.

image.thumb.png.fbb479d36deebb9df2c764b9798a61e6.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Genkie_06:

Ga je wachten hierop en blijven bij Olomouc?

Ik denk wachten. Ben nu ook meer jonge talenten over de competitie aan het verhuren en ik hoop stiekem op een nieuw stadion. Ondertussen keek ik wel rond naar leuke uitdagingen, maar als ik de club verlaat vrees ik dat mijn save op een dood spoor gaat lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lensherr:

De bondscoach van Polen werd bij mij pas ontslagen nadat hij zich had geplaatst voor een toernooi en daarin uitgeschakeld werd ;c (Dat was na het EK 2042)

bewerkt door Willem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Willem:

De bondscoach van Polen werd bij mij pas ontslagen nadat hij zich had geplaatst voor een toernooi en daarin uitgeschakeld werd  (Dat was na het EK 2042)

Ik hoorde het vandaag in uw podcast :D

image.thumb.png.9d41246a2b346c38b6cecb547cbc3f84.png

Hier gaan we weer. Tweede keer goeie keer?

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.66c2d00d172d8de29708f771254e3ed7.png

Met deze prijs sluiten we een zeer druk maar succesvol seizoen af, eerder wisten we al de 3e titel op rij in de wacht te slepen en ook de 2e CL titel op rij. Ook werden de Europese Super Cup en de Supercoppa gewonnen. Enkel de Coppa Italia werd in de finale verloren tegen Inter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites