neva Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Derde CL op rij. Kost me wel m'n rechtsback voor 8-9 maanden. Hele KO-fase ging moeizaam zat... Dit is ook wel heerlie de peerlie; Had ik al zes keer om gevraagd, maar blij dat ze er zelf mee komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli (bewerkt) Holy moly jongens.. Tegen Argentinië ook nog drie afgekeurde goals helaas. Nu tegen Bulgarije, daarna winnaar van Egypte - Spanje. Haha, Egypte wint na penalties en een vroege Spaanse rode kaart. EDIT: Oh, ik kom zelf 2-1 achter. (Leuk om live te volgen hè jongens?) 8 juli bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Zeer leuk! 13 minuten geleden zei neva: Holy moly jongens.. Tegen Argentinië ook nog drie afgekeurde goals helaas. Nu tegen Bulgarije, daarna winnaar van Egypte - Spanje. Haha, Egypte wint na penalties en een vroege Spaanse rode kaart. EDIT: Oh, ik kom zelf 2-1 achter. (Leuk om live te volgen hè jongens?) Zeer leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli (bewerkt) Toch weer gewonnen! Lekker veerkrachtig team, in de groepsfase stond ik ook 0-2 achter tegen Costa Rica. Heel raar toernooi dit, allemaal favorieten die er al uit liggen. Brazilië verloor van Ivoorkust, Frankrijk, Engeland en Nederland liggen er ook al uit. Jammer van transferperikelen tussendoor, ik wil gewoon doorrrr Edit: Egypte was een makkie. Nu België in de kwartfinales. 8 juli bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli (bewerkt) Dit kan echt alle kanten op.. Ah, heel zonde. Jammer dat Zuid-Afrika in eigen land net niet helemaal kan stunten: Ook weer eens tijd om @Mordurette weer even te taggen. Bizarre finale weer. Hier lagen kansen. 8 juli bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Dit had de kans kunnen zijn om die wereldtitel te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 12 uur geleden zei chrisje1993: Tering..... Wat voor tactiek is dit dan wel niet geweest? Alles zoveel mogelijk naar voren en niks centraal zetten achterin. Had zelf niks aan de rollen gedaan, maar je zou ook alles op aanvallend kunnen zetten. Elke uittrap van de keeper kan fataal zijn, omdat iedereen naar voren jaagt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 9 minuten geleden zei Mordurette: Dit had de kans kunnen zijn om die wereldtitel te pakken Ja, bij de eerste deelname. Echt heel erg jammer. Maar deze generatie is nog niet op z'n top. Ik denk dat we over vier jaar sterker zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Grote temperatuurstijgingen verwacht in Finland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 2 uur geleden zei Titan: Grote temperatuurstijgingen verwacht in Finland. Dat zie je vaak he? Spelers die uit hun zandbakcontract lopen en ineens nergens meer aan de bak kunnen. Ik zie het althans vaak gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli (bewerkt) Wel een heerlijk seizoen voor San Marino. Daarvoor lever ik met liefde een CL in 8 juli bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 32 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dat zie je vaak he? Spelers die uit hun zandbakcontract lopen en ineens nergens meer aan de bak kunnen. Ik zie het althans vaak gebeuren. Die zetten een paar maanden in op een idioot salaris en kiezen vervolgens eieren voor hun geld. Nu moet ik zeggen dat zo'n 450k per maand ook bizar hoog is voor HJK-begrippen. En nog 40 procent van zijn transfersom . Maar hey, je moet iets met de centen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Ik heb 70 spelers te verhuren, wish me luck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Good Luck. 70 valt wel mee. Heb @Jeroen. bezig gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 5 minuten geleden zei neva: Good Luck. 70 valt wel mee. Heb @Jeroen. bezig gezien Gelukkig ging dat over het algemeen wat meer geleidelijk. Ook maar beter voor mijn laptop want de ene zomer dat er 70/80 man terugkwamen in een keer vond hij niet heel plezierig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Voor het eerst in 30 seizoenen word ik op het matje geroepen. Ik snap niet hoe jullie dat allemaal voor elkaar krijgen, met 1 en dezelfde tactiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli (bewerkt) 8 minuten geleden zei Jeroen.: Gelukkig ging dat over het algemeen wat meer geleidelijk. Ook maar beter voor mijn laptop want de ene zomer dat er 70/80 man terugkwamen in een keer vond hij niet heel plezierig. Ik heb een nieuwe laptop (half jaar geleden gekocht) met een i7 processor en 32G RAM geheugen, dus dat probleem heb ik gelukkig niet 8 juli bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Blijft een leuke hobby in FM: ouwe aanvalsbokken nog een kans geven. We hebben Guidetti, Pukki en Insigne al gehad. Nu is het aan Hueng-Min Son om het op zijn 36e te laten zien in zijn laatste profjaar . Op het middenveld vindt hij een oud-ploeggenoot in Pierre-Emile Hobjerg. Leuke aanvallende linie Atherton, Cizek, Son en Antony of Lang, en sowieso een leuk team. Ben benieuwd hoe dit jaar zal verlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 3 uur geleden zei xanderoo: Voor het eerst in 30 seizoenen word ik op het matje geroepen. Ik snap niet hoe jullie dat allemaal voor elkaar krijgen, met 1 en dezelfde tactiek Ik speel geen dertig seizoenen lang in dezelfde formatie en dezelfde stijl; dan word je toch gillend gek van verveling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Zit er aan te denken om FC Emmen te nemen in mijn save en door de sponsoring van Easytoys een selectie bouwen met deze mooie namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Seizoen 6 en we gaan de Bundesliga in.. redelijk snel maar geheel terecht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Zo, ik schrok even: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik speel geen dertig seizoenen lang in dezelfde formatie en dezelfde stijl; dan word je toch gillend gek van verveling? Ligt eraan hoe je het speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli We zetten de stijgende lijn door met de ploeg die ik iets meer de Duitse nationaliteit wil gaan geven, want dat is nog niet erg gelukt tijdens de weg omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 1 minuut geleden zei MNie: We zetten de stijgende lijn door met de ploeg die ik iets meer de Duitse nationaliteit wil gaan geven, want dat is nog niet erg gelukt tijdens de weg omhoog. Hoeveel saves speel jij wel niet per editie/tegelijkertijd zeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten