Jeroen. Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 4 uur geleden zei Thymen: Om het spel een beetje op te fleuren aan de slag gegaan met het maken van newgen faces. Hieronder een voorbeeld van mijn Braziliaanse spits die opgetoverd is naar aanvallende middenvelder. Ik krijg hem in game enkel niet geladen. Maakt het uit dat ik de tato skin gebruik. Iemand nog tricks ? Met deze FM hebben ze een wijziging in de unieke ID's waardoor FMXML niet meer automatisch werkt. Dus meestal moet je een r- toevoegen in de XML-File als je dat nog niet gedaan heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 10 uur geleden zei Jeroen.: Met deze FM hebben ze een wijziging in de unieke ID's waardoor FMXML niet meer automatisch werkt. Dus meestal moet je een r- toevoegen in de XML-File als je dat nog niet gedaan heb. Dat bood uitkomst , Thanks ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Eerste keer in deze game dat er een Bulgaars team in de finale tegenover ons stond. Besloten om een waar kunstwerk van een tactiek in elkaar te draaien in de hoop de wedstrijd te verliezen. Uiteindelijk uitgekomen op het volgende gedrocht: En met succes waardoor we voor het eerst in jaren de CL niet winnen maar de rep boost voor CSKA 1948 is welkom. Ondanks deze prestatie, een club in de Europa League finale en een halve finalist in de Conference League was tien team net wat te veel waardoor Engeland weer iets uitloopt. Het wegvallen van 38/39 betekend echter dat we ongeveer op gelijke voet beginnen dus we kunnen de strijd met Engeland aan gaan dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Future is bright Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni @Jeroen. Hoe krijg je dit zo snel voor elkaar? Ik zit nu in 2048 en heb de laatste 12 jaar echt al meer dan een miljard geïnvesteerd in de Ekstraklasa zonder dat het echt heel veel oplevert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 2 uur geleden zei Jeroen.: Eerste keer in deze game dat er een Bulgaars team in de finale tegenover ons stond. Besloten om een waar kunstwerk van een tactiek in elkaar te draaien in de hoop de wedstrijd te verliezen. Uiteindelijk uitgekomen op het volgende gedrocht: En met succes waardoor we voor het eerst in jaren de CL niet winnen maar de rep boost voor CSKA 1948 is welkom. Ondanks deze prestatie, een club in de Europa League finale en een halve finalist in de Conference League was tien team net wat te veel waardoor Engeland weer iets uitloopt. Het wegvallen van 38/39 betekend echter dat we ongeveer op gelijke voet beginnen dus we kunnen de strijd met Engeland aan gaan dit seizoen. Hier begint het ook al een beetje te lopen San Giovanni heeft nu 8840 reputatie (max is 10.000) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Weeeeer tegen Inter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 41 minuten geleden zei Willem: @Jeroen. Hoe krijg je dit zo snel voor elkaar? Ik zit nu in 2048 en heb de laatste 12 jaar echt al meer dan een miljard geïnvesteerd in de Ekstraklasa zonder dat het echt heel veel oplevert. Ik heb buiten een enkele keer een club uit de nul halen om een huurtransfer erdoorheen te krijgen geen euro in andere clubs direct gestoken. Het is voornamelijk een hele berg huurspelers die de clubs zelfs naar een hoger niveau trekken zonder dat het ze echt iets kost en hoe meer de clubs zelf geld genereren hoe meer ze die spelers uiteindelijk ook vastleggen en andere jonge talenten bij mij weg halen. En uiteindelijk is betere spelers betere prestaties. Heb daarnaast in mijn jeugd en tweede elftal bijna alleen maar staf rondlopen die graag huurtransfers doen. Deze worden vaak door de andere clubs aangesteld die daardoor over het algemeen meer spelers van mij huren. Zoals CSKA 1948 dat nu de CL-Finale haalt zijn 9 van de 11 basisspelers in de finale huurspelers van mij terwijl er ook nog eens een stuk of 7 andere huurspelers rondlopen en drie andere spelers die ze al eerder hebben overgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Poh. Goed begin, maar vanaf ongeveer een uur spelen er conditioneel volledig af. Dan toch nog van 3-2 weer naar 3-4 komen, genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 1 uur geleden zei Jeroen.: Ik heb buiten een enkele keer een club uit de nul halen om een huurtransfer erdoorheen te krijgen geen euro in andere clubs direct gestoken. Het is voornamelijk een hele berg huurspelers die de clubs zelfs naar een hoger niveau trekken zonder dat het ze echt iets kost en hoe meer de clubs zelf geld genereren hoe meer ze die spelers uiteindelijk ook vastleggen en andere jonge talenten bij mij weg halen. En uiteindelijk is betere spelers betere prestaties. Heb daarnaast in mijn jeugd en tweede elftal bijna alleen maar staf rondlopen die graag huurtransfers doen. Deze worden vaak door de andere clubs aangesteld die daardoor over het algemeen meer spelers van mij huren. Zoals CSKA 1948 dat nu de CL-Finale haalt zijn 9 van de 11 basisspelers in de finale huurspelers van mij terwijl er ook nog eens een stuk of 7 andere huurspelers rondlopen en drie andere spelers die ze al eerder hebben overgenomen. Hoeveel spelers heb je wel niet verhuurd dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 2 uur geleden zei neva: Weeeeer tegen Inter? Yep, ze zullen inmiddels ook helemaal gek van ons worden denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 15 minuten geleden zei neva: Hoeveel spelers heb je wel niet verhuurd dan? Totaal zit ik nu op -2 dus dat betekend 254 maar daarvan zijn er denk ik een stuk of 30-40 die bij een satelliet club(gestald dus spelen er genoeg ook niet) of in het buitenland verhuurd zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 7 minuten geleden zei Thomassje123: Yep, ze zullen inmiddels ook helemaal gek van ons worden denk ik Snappie 2 minuten geleden zei Jeroen.: Totaal zit ik nu op -2 dus dat betekend 254 maar daarvan zijn er denk ik een stuk of 30-40 die bij een satelliet club(gestald dus spelen er genoeg ook niet) of in het buitenland verhuurd zijn. Sodeknetters. Dat is een heel leger. Kan je er straks nog eens een screen ingooien? En betaal je alle lonen zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni (bewerkt) 8 minuten geleden zei neva: Snappie Sodeknetters. Dat is een heel leger. Kan je er straks nog eens een screen ingooien? En betaal je alle lonen zelf? Binnen Bulgarije is het overgrote merendeel zonder enige kosten voor de hurende club. Spelers die dan terugkeren en niet weer verhuurd worden en dan naar buitenlandse clubs gaan moeten wel gewoon betalen. Er zit ook wel een flinke diversiteit aan kwaliteit in al die spelers. Er zitten er bij die net aan het niveau van de PVG B aankunnen terwijl er sommige zijn die bij mij in de roulatie mee zouden kunnen. Selectie van 259 spelers waarvan er 9 nu daadwerkelijk op de club aanwezig zijn. Daarnaast nog vier jongens die ik bij het eerste had maar nu verhuurd zijn waarvan er twee ook weer verkocht zijn. Dit is bijvoorbeeld zo een speler die op zich bij mij mee kan maar zolang ik hem kan verhuren doe ik dat liever aangezien ik nog 2/3 van dit soort spelers al rond heb lopen. Al zou deze zomaar terug kunnen keren door zijn blessure. 30 juni bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Heel vet! Netjes zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Bye bye Braga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 1 uur geleden zei Jeroen.: Binnen Bulgarije is het overgrote merendeel zonder enige kosten voor de hurende club. Spelers die dan terugkeren en niet weer verhuurd worden en dan naar buitenlandse clubs gaan moeten wel gewoon betalen. Er zit ook wel een flinke diversiteit aan kwaliteit in al die spelers. Er zitten er bij die net aan het niveau van de PVG B aankunnen terwijl er sommige zijn die bij mij in de roulatie mee zouden kunnen. Selectie van 259 spelers waarvan er 9 nu daadwerkelijk op de club aanwezig zijn. Daarnaast nog vier jongens die ik bij het eerste had maar nu verhuurd zijn waarvan er twee ook weer verkocht zijn. Dit is bijvoorbeeld zo een speler die op zich bij mij mee kan maar zolang ik hem kan verhuren doe ik dat liever aangezien ik nog 2/3 van dit soort spelers al rond heb lopen. Al zou deze zomaar terug kunnen keren door zijn blessure. Lekker bezig. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat Of vertrouw je op de loan manager? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Zojuist zei Nom de Guerre: Lekker bezig. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat Of vertrouw je op de loan manager? Loan manager is een praktisch nutteloze rol. Is vooral zelf continue spelers aanbieden en op de juiste momenten aanbieden zowel voor huur als voor verlengen. Spelers staat wel op talentenlijst met dat enkel boden uit Bulgarije worden geaccepteerd wat iets scheelt zodra de boden binnen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 15 minuten geleden zei Jeroen.: Loan manager is een praktisch nutteloze rol. Is vooral zelf continue spelers aanbieden en op de juiste momenten aanbieden zowel voor huur als voor verlengen. Spelers staat wel op talentenlijst met dat enkel boden uit Bulgarije worden geaccepteerd wat iets scheelt zodra de boden binnen komen. Dat is ook mijn idee, maar wellicht vond jij het wel nuttig. Klinkt dus alsof je elke transferperiode ettelijke uurtjes spendeert aan het verhuren van spelers zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Stel je voor; je wilt in Servië beginnen. Welke landen zou jij selecteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Kosovo, Albanië, Bosnië & Herzegovina en Kroatië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Op 29-6-2024 om 11:06 zei bas huijsmans: Ik heb geen save in Italië of in Liechtenstein dus denk niet dat ik het ben haha Tjens, ik ga eens zoeken wie het dan was. Ben ik dan zo verkeerd? Blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli 8 uur geleden zei xanderoo: Tjens, ik ga eens zoeken wie het dan was. Ben ik dan zo verkeerd? Blijkbaar. @neva is nu met Liechtenstein bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Met deze overwinning pakken we onze eerste CL-titel en daarmee ook alweer de 4e prijs van dit seizoen. De supercoppa, de Coppa Italia en de titel wisten we eerder al te bemachtigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten