Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Afscheidstour :D. ADO pakte het cadeautje op de laatste speeldag niet uit. Wij winnen met 2-0 in Den Bosch, ADO verliest met 4-0 bij Jong Utrecht.

Overigens attribuutloos gespeeld, best geinig. Heel andere manier van naar wedstrijden en spelers kijken.

image.thumb.png.85fed760c596fcf3a7b3098bd97d6348.png

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net in de winterstop zowat m'n halve elftal verkocht ;c Brobbey en Taylor beide voor 100 miljoen+ verkocht. Can Uzun en Koni de Winter wouden graag vertrekken, dus die ook maar verkocht. En Wijndal, die ik hiervoor verkocht had aan Saudi-Arabië, en daarna weer gratis had aangetrokken, is ook weer voor 40 miljoen naar Madrid :D

En de enige speler waarvoor ik echt een vervanger heb moeten aantrekken was De Winter. Daarvoor heb ik Rensch voor 10 miljoen overgenomen van Napoli, die ik een paar seizoenen terug voor net geen 40 had verkocht ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze jongen ooit voor 400k bij een Noorse semi-prof club opgepikt. Toen had hij nog 2,5 grijze ster als huidig niveau. Ik heb niet het idee dat dit een wereldtopper gaat worden, maar heb het wel m'n persoonlijke missie gemaakt om van hem op z'n minst een waardige Eredivise middenvelder te maken :D

42e30ebb5b0ba7281e9485c7768183da.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat punt in je save dat je een aantal gevestigde namen hebt laten gaan en je moet oppassen dat je selectie niet compleet uit balans raakt. Daar zit ik nu. Handjevol aankopen gedaan en nu maar hopen dat het eruit komt.

image.thumb.png.0c4648fc69b592b6f68ba865a65fce0e.png

image.png.5cfead4d8c25d235f0afef3ddbd237f1.png

image.png.89318a7e400a978e28791637b4fc8c0a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.1495d01acd307b7dfaaee81fc289c864.png

image.thumb.png.27d85f21eafda3d57d21ee7b38b422de.png

Goh, dit is echt ongelooflijk. Hele zwakke start van de campagne met twee hele lelijke nederlagen, maar hersteld met louter overwinningen in de groepsfase. Sowieso ook niet meer verloren na die tweede pot.

image.thumb.png.b22ee5de4ef40fbe9ac53ec74ddf2054.png

Het is onze tweede finale, de eerste was twee jaar terug tegen Arsenal, toen het 0-0 bleef en we na penalties verloren. 

Afgelopen seizoen speelden we Conference League, omdat we in principe alleen voor de Conference League plaatsen, maar Champions League voetbal kunnen afdwingen door middel van de coëfficiëntenrace. 

Lang verhaal kort, ik kan maar 1x in de 2 jaar CL spelen, tenzij ik de CL win. En dat is nu. En deze was genoeg om ons te plaatsen voor het eerstvolgende WK clubs. En we gaan straks ook nog eens ons debuut op het EK maken met Liechtenstein. 

Overigens doen we dit met twee jongens die écht uit eigen opleiding komen:

image.thumb.png.267ceb48ffc38a242dd5c8ca37422475.png

image.thumb.png.82c7f5d4ac03e0a1c15ed7873956182a.png

Geen onbetwiste basisspelers, maar wel tweede keus op hun positie. Waarbij Scholz als invaller ook nog eens wist te scoren in de finale. :cheer:

@Mordurette

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites