neva Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Voor de poképlayer is het ook leuk. En je kan natuurlijk complete rebuilds doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 7 uur geleden zei De Raam: 21-jarige Argentijnse linksbuiten, tempted... Moet ik alleen wel wat andere buitenlanders lozen, heb er al te veel. Niet om oude koeien uit de sloot te halen, ik dacht @FlyD ooit een keer zei maar misschien heb ik het verkeerd onthouden, dat als een speler als crossen/crossing goed is, hij ook goed is in corners? Maar dat hoeft toch lang niet altijd, zie hier bv 16 voor crossing en 9 voor corners....Maar vooral omdat ik het wel interessante discussie vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 3 minuten geleden zei Kyrill: Niet om oude koeien uit de sloot te halen, ik dacht @FlyD ooit een keer zei maar misschien heb ik het verkeerd onthouden, dat als een speler als crossen/crossing goed is, hij ook goed is in corners? Maar dat hoeft toch lang niet altijd, zie hier bv 16 voor crossing en 9 voor corners....Maar vooral omdat ik het wel interessante discussie vind. Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb weleens aangehaald dat ik het raar vind dat bij sommige spelers/newgens het verschil tussen crossing en corners zo groot is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Zojuist zei FlyD: Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb weleens aangehaald dat ik het raar vind dat bij sommige spelers/newgens het verschil tussen crossing en corners zo groot is. Uiteraard dat kan natuurlijk ik zeg er niet voor niks bij misschien heb ik het verkeerd onthouden. En vind je dat verschil bij niet newgens spelers, kleiner dan bij wel newgens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 12 uur geleden zei Kyrill: Uiteraard dat kan natuurlijk ik zeg er niet voor niks bij misschien heb ik het verkeerd onthouden. En vind je dat verschil bij niet newgens spelers, kleiner dan bij wel newgens? Ik heb dat niet uitgebreid onderzocht, maar het is me vooral opgevallen bij Newgens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Nieuw seizoen begonnen, nummer zeven wel te verstaan. De eerste maand maar meteen alle zwaarste tegenstanders gehad. Palmeiras is na ons de grootste club van Zuid-Amerika. Emelec is na ons de grootste club van Ecuador. Barcelona en El Nacional zijn de traditionele topploegen van Ecuador, al is die laatste wel wat afgegleden. Belooft een leuk jaar te worden zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 2 minuten geleden zei De Raam: Nieuw seizoen begonnen, nummer zeven wel te verstaan. De eerste maand maar meteen alle zwaarste tegenstanders gehad. Palmeiras is na ons de grootste club van Zuid-Amerika. Emelec is na ons de grootste club van Ecuador. Barcelona en El Nacional zijn de traditionele topploegen van Ecuador, al is die laatste wel wat afgegleden. Belooft een leuk jaar te worden zo. Zeg, zo ben ik telkens al op de hoogte van je resultaten voor het in je novelle-topic staat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 4 minuten geleden zei Jotew: Zeg, zo ben ik telkens al op de hoogte van je resultaten voor het in je novelle-topic staat! Scheelt dat die novelle niet om de resultaten draait Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Seizoen 2. Echt wel een makkelijk parcours gehad hoor met Quick Boys, Emmen, Roda, VVV en RKC. Utrecht daarentegen versloeg Ajax in de halve finale na strafschoppen dus daar ben ik echt niet rouwig om Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Op 19-4-2024 om 20:14 zei JesseNL: Hoeveel kan een newgen speler van 15 nog in de lengte groeien? Heb hier een leuk talent maar hij is verdomd klein. 161 cm en 50 kg. 2 à 3 cm meestal, soms iets meer, soms iets minder.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Ga ook eens een journeyman save proberen, al zal het wel een iets afgeslanktere versie worden om de gamesnelheid toch nog enigszins acceptabel te houden. Moet nog een beetje plezant worden, maar wel een manager met enkel sunday league ervaring (en geen coaching badges) dus ben benieuwd waar ik uit ga komen. Al 2 keer op gesprek geweest in Noorwegen en 1x in Zweden en 1x in Turkije (allemaal tweede klasse), maar voorlopig geen succes. 23 april bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Zal niet zo simpel worden om te promoveren op deze manier, Stromgodset toch een vrij goede ploeg. En Sandefjord won gewoon de beker terwijl ze degraderen dus heb al iemand in mijn divisie volgend jaar die Europees speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Doe je een carriere in de Noorse tweede klasse, dan denk je dat je geen enkele speler gaat kennen, heeft Stromgodset die degradeerde gratis El Ghazi gaan halen Met Gervinho en El Ghazi lopen er nu al twee bekenden rond in de Noorse tweede klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Een ouderwets heerlijk avondje Lotto Park tijdens de derby met 7 Belgen aan de aftrap en een 17-jarige die het laatste doelpunt op zijn naam schrijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Op 23-4-2024 om 15:57 zei De Raam: 2 à 3 cm meestal, soms iets meer, soms iets minder.. Al in een half jaar 2 cm groter geworden en 4 kg erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Eindelijk een lekkere zomer gemaakt qua uitgaande transfers. Het vertrek van Bitshiabu (8,5 miljoen gehaald van Leipzig) had niet gehoeven op deadlineday, maar wilde perse weg. Zijn vervanger uit Venezuela zie je hieronder. Kwam gratis over en mag het in de basis laten zien. @ReneLeBlanc @Joery Cremaschi is het tot nu toe nog niet.Wederom verhuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april En Basel kan dus niet winnen tegen de nummer 15 (!) uit de Noorse tweede klasse Die moeten nu dus een hele Europese campagne nog doen terwijl ze op 7 punten staan van de veilige zone met nog maar 7 punten te gaan. De ploeg staat op het rand om niet meer speelbaar te zijn in mijn carrière. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 26 minuten geleden zei Thierryvane: Eindelijk een lekkere zomer gemaakt qua uitgaande transfers. Het vertrek van Bitshiabu (8,5 miljoen gehaald van Leipzig) had niet gehoeven op deadlineday, maar wilde perse weg. Zijn vervanger uit Venezuela zie je hieronder. Kwam gratis over en mag het in de basis laten zien. @ReneLeBlanc @Joery Cremaschi is het tot nu toe nog niet.Wederom verhuurd. Buon Rua Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Wat een triller van een bekerfinale maar we trekken aan het langst eind! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Even een FM dip, ben nu werkloos gestart en zien of ik ergens uitkom wat me bevalt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Leuk voor El Ghazi, speler van het jaar in de Noorse tweede klasse. Ik ga ook werkloos zijn terug, ik verleng niet. Ik wil een stap hogerop of iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 47 minuten geleden zei glennix: Even een FM dip, ben nu werkloos gestart en zien of ik ergens uitkom wat me bevalt... En iets leuks gevonden ondertussen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 2 minuten geleden zei Lensherr: En iets leuks gevonden ondertussen? Voorlopig nog niet, heb mijn reputatie ingesteld als profvoetballer (lokaal) met het hoogste diploma maar denk dat ik nog wat lager moet mikken qua clubs bij het solliciteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Eerste prijs is binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten