Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei De Raam:

21-jarige Argentijnse linksbuiten, tempted... Moet ik alleen wel wat andere buitenlanders lozen, heb er al te veel. 

image.png.b92bf0624c05e9b5458f51c8bac429ca.png

Niet om oude koeien uit de sloot te halen, ik dacht @FlyD ooit een keer zei maar misschien heb ik het verkeerd onthouden, dat als een speler als crossen/crossing goed is, hij ook goed is in corners? Maar dat hoeft toch lang niet altijd, zie hier bv 16 voor crossing en 9 voor corners....Maar vooral omdat ik het wel interessante discussie vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Niet om oude koeien uit de sloot te halen, ik dacht @FlyD ooit een keer zei maar misschien heb ik het verkeerd onthouden, dat als een speler als crossen/crossing goed is, hij ook goed is in corners? Maar dat hoeft toch lang niet altijd, zie hier bv 16 voor crossing en 9 voor corners....Maar vooral omdat ik het wel interessante discussie vind.

Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb weleens aangehaald dat ik het raar vind dat bij sommige spelers/newgens het verschil tussen crossing en corners zo groot is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei FlyD:

Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb weleens aangehaald dat ik het raar vind dat bij sommige spelers/newgens het verschil tussen crossing en corners zo groot is.

Uiteraard dat kan natuurlijk ik zeg er niet voor niks bij misschien heb ik het verkeerd onthouden.  En vind je dat verschil bij niet newgens spelers, kleiner dan bij wel newgens? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kyrill:

Uiteraard dat kan natuurlijk ik zeg er niet voor niks bij misschien heb ik het verkeerd onthouden.  En vind je dat verschil bij niet newgens spelers, kleiner dan bij wel newgens? :)

Ik heb dat niet uitgebreid onderzocht, maar het is me vooral opgevallen bij Newgens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw seizoen begonnen, nummer zeven wel te verstaan. De eerste maand maar meteen alle zwaarste tegenstanders gehad. Palmeiras is na ons de grootste club van Zuid-Amerika. Emelec is na ons de grootste club van Ecuador. Barcelona en El Nacional zijn de traditionele topploegen van Ecuador, al is die laatste wel wat afgegleden. Belooft een leuk jaar te worden zo.

image.png.91790835eb18b8edf4ddbcf0c61cec3a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De Raam:

Nieuw seizoen begonnen, nummer zeven wel te verstaan. De eerste maand maar meteen alle zwaarste tegenstanders gehad. Palmeiras is na ons de grootste club van Zuid-Amerika. Emelec is na ons de grootste club van Ecuador. Barcelona en El Nacional zijn de traditionele topploegen van Ecuador, al is die laatste wel wat afgegleden. Belooft een leuk jaar te worden zo.

image.png.91790835eb18b8edf4ddbcf0c61cec3a.png

Zeg, zo ben ik telkens al op de hoogte van je resultaten voor het in je novelle-topic staat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ook eens een journeyman save proberen, al zal het wel een iets afgeslanktere versie worden om de gamesnelheid toch nog enigszins acceptabel te houden. Moet nog een beetje plezant worden, maar wel een manager met enkel sunday league ervaring (en geen coaching badges) dus ben benieuwd waar ik uit ga komen.

Al 2 keer op gesprek geweest in Noorwegen en 1x in Zweden en 1x in Turkije (allemaal tweede klasse), maar voorlopig geen succes.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

vSesBfO.png

Zal niet zo simpel worden om te promoveren op deze manier, Stromgodset toch een vrij goede ploeg. En Sandefjord won gewoon de beker terwijl ze degraderen dus heb al iemand in mijn divisie volgend jaar die Europees speelt :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8doMBoU.png

Doe je een carriere in de Noorse tweede klasse, dan denk je dat je geen enkele speler gaat kennen, heeft Stromgodset die degradeerde gratis El Ghazi gaan halen :-D Met Gervinho en El Ghazi lopen er nu al twee bekenden rond in de Noorse tweede klasse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk een lekkere zomer gemaakt qua uitgaande transfers. Het vertrek van Bitshiabu (8,5 miljoen gehaald van Leipzig) had niet gehoeven op deadlineday, maar wilde perse weg. Zijn vervanger uit Venezuela zie je hieronder. Kwam gratis over en mag het in de basis laten zien. @ReneLeBlanc @Joery Cremaschi is het tot nu toe nog niet.:cry:Wederom verhuurd.

Schermafbeelding2024-04-24191318.thumb.png.71cf9960bbdf57211454c1790de85ed3.png

Schermafbeelding2024-04-24193723.thumb.png.3d4446c1fb1844f315089d11a4053990.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

X1iuMv9.png

En Basel kan dus niet winnen tegen de nummer 15 (!) uit de Noorse tweede klasse :-D

Die moeten nu dus een hele Europese campagne nog doen terwijl ze op 7 punten staan van de veilige zone met nog maar 7 punten te gaan. De ploeg staat op het rand om niet meer speelbaar te zijn in mijn carrière.

RCqZH1I.png

M9XBfZK.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Thierryvane:

Eindelijk een lekkere zomer gemaakt qua uitgaande transfers. Het vertrek van Bitshiabu (8,5 miljoen gehaald van Leipzig) had niet gehoeven op deadlineday, maar wilde perse weg. Zijn vervanger uit Venezuela zie je hieronder. Kwam gratis over en mag het in de basis laten zien. @ReneLeBlanc @Joery Cremaschi is het tot nu toe nog niet.:cry:Wederom verhuurd.

Schermafbeelding2024-04-24191318.thumb.png.71cf9960bbdf57211454c1790de85ed3.png

Schermafbeelding2024-04-24193723.thumb.png.3d4446c1fb1844f315089d11a4053990.png

Buon Rua

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lensherr:

En iets leuks gevonden ondertussen?

Voorlopig nog niet, heb mijn reputatie ingesteld als profvoetballer (lokaal) met het hoogste diploma maar denk dat ik nog wat lager moet mikken qua clubs bij het solliciteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites