TheRealOne Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 9 minuten geleden zei Thierryvane: Dit ken ik niet? Staat op FM Scout geloof ik. Gebruik die skin toch wel al een paar editie's, dus is niet iets nieuws Kan er ook niet meer van maken dan hoe ik 't eerder omschreef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Heerlijke prestatie tegen titelfavoriet Génération Foot. Amadou Diop scoort in de 90e minuut de winnende nadat we terugkwamen van 0-2 tot 5-2 en die riante voorsprong toen weer weggaven. Sowieso uitstekend begonnen hier in Senegal; ongeslagen in mijn vijf wedstrijden aan het roer en opgeklommen naar de tweede plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Pfoe, druk schema'tje zeg. Ik doe mee op 4 bekers/competities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Ja ja, we hebben Ronaldinho! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Het kwartaal is binnen. Landskampioen, bekerwinnaar, super cup winnaar en bovenal Champions League winnaar Die laatste had ik echt niet verwacht... Volgend jaar kan het zomaar zijn dat ik de groepsfase niet haal, wilde ik schrijven. Maar ja, deze winst betekent natuurlijk directe toegang tot de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Wat zijn we in godsnaam aan het doen dit jaar? Deze groep zouden we makkelijk doorheen moeten wandelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 39 minuten geleden zei MisterX: Het kwartaal is binnen. Landskampioen, bekerwinnaar, super cup winnaar en bovenal Champions League winnaar Die laatste had ik echt niet verwacht... Volgend jaar kan het zomaar zijn dat ik de groepsfase niet haal, wilde ik schrijven. Maar ja, deze winst betekent natuurlijk directe toegang tot de CL. Jemig wat een knappe prestatie. Welk jaar?! Kom ik aan met m'n zeven verloren finales Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) 3 minuten geleden zei neva: Jemig wat een knappe prestatie. Welk jaar?! Kom ik aan met m'n zeven verloren finales Dit ruikt naar: 7 januari bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari (bewerkt) 15 minuten geleden zei neva: Jemig wat een knappe prestatie. Welk jaar?! Kom ik aan met m'n zeven verloren finales Jaar 10 KO-fase was verlenging tegen Dortmund, verlenging tegen Liverpool en een blessuretijd doelpunt tegen Porto. Het had ook zomaar heel anders kunnen lopen en ik stond geen eens in de finale... Dat werd trouwens 2-0 tegen Arsenal. Het is dus maar goed dat Kyrill een ban heeft... Weer een verloren CL finale voor zijn clubbie... Edit: Vergeten toe te voegen dat de groepsfase wel wat weg had van een moeilijke Europa league loting... 8 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Beetje verslaafd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik moet naar de Europa League . Geen verklaring voor, we speelden echt een hele slechte groepsfase en de laatste wedstrijd verloren we met 0-1 van Porto waardoor we op onderling resultaat er uit liggen. En dan heb ik nog mazzel dat Bilbao won van Lyon, anders was ik zelfs laatste geworden want het onderlinge resultaat tegen hun was ook in mijn nadeel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Jemig wat een wanprestatie kan een keer gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik zit wel een beetje in dilemma op dit moment. Door de reputatieboost willen vast betere spelers komen. Ik vraag alleen of ik daar de league mee vooruit help. Een paar gedachtes daarbij: Ik kan nu wel fors investeren in de spelers, maar kom ik dan niet over een paar jaar in het gedrang rond FFP? Afgelopen seizoen verliep heel positief, dan kan ik de komende twee jaar wel veel uitgeven zonder issues, maar loop ik dan niet in het 3e jaar in de val, want dan valt dit goede jaar toch weg? Goede spelers willen vast komen, maar eisen vast ook veel meer salaris. Als een nieuwe speler 5x meer wilt verdienen dan het huidige maximum, dan voelt dat om een of andere reden gewoon niet goed... Nu al kan ik mijn reserves bijna niet kwijt op huurbasis, waarschijnlijk omdat de spelers zich te goed vinden. Dat probleem wordt alleen maar nog groter. Blijkbaar heb ik afgelopen jaren best veel verhuurd, waardoor spelers toch niet altijd Home grown zijn geworden. Dat leidde afgelopen jaar al bijna tot selectie problemen om tot de 25 spelers in de CL te komen. Wordt dat bij een rebuild van het eerste elftal komend seizoen niet een nog groter probleem? Nationaal is er sowieso al weinig uitdaging en win ik alles met gemak. Ik kan natuurlijk op zoek gaan naar nog grotere nationale records, maar of ik daar de rest van de league nu mee help... Ik betwijfel het... Hebben jullie hier nog ideeën bij? Ik moet sowieso nog kijken wat voor spelers nu willen komen. Ik denk trouwens wel dat ik het idee van een farmers league een nieuwe dimensie gegeven heb: Alle andere clubs hebben 0,5 ster reputatie. Ik heb er 3,5 ster. Zou mijn reputatie de komende jaren gaan dalen als ik niet goed presteer in Europa? Ik ben ook wel benieuwd wat dit betekent voor de reputatie van de competitie. We stonden op plek 85 en stijgen gemiddeld zo'n 10 plekken per jaar. Al ging dat de laatste paar jaar steeds langzamer (wat op zich wel logisch is). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) 10 uur geleden zei MarcFR: 10 potjes onderweg in seizoen 2. 8 keer winst, 1 gelijk en 1 verloren. Prima. Alleen ben ik werkelijk elke wedstrijd dik de bovenliggende partij, maar de tegenstander heeft aan 1/2 kansen genoeg om hem er bij mij in te leggen.. Terwijl ik tig keer de paal/lat raak. Hierboven ook een mooi voorbeeld. Gewoon even deze periode door komen of kan het aan andere factoren liggen? Ik heb precies het zelfde krijg 1 a 2 schoten tegen per wedstrijd en toch regelmatig een goal. Heb jij ook regelmatig penalty's tegen? Speel ook met Feyenoord wellicht daardoor haha. 8 januari bewerkt door cairo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 4 minuten geleden zei cairo: Ik heb precies het zelfde krijg 1 a 2 schoten tegen per wedstrijd en toch regelmatig een goal. Heb jij ook regelmatig penalty's tegen? Speel ook met Feyenoord wellicht daardoor haha. Penalty's tegen heb ik dan gelukkig vrijwel geen last van haha. Lekker talentje trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 5 minuten geleden zei cairo: Ik heb precies het zelfde krijg 1 a 2 schoten tegen per wedstrijd en toch regelmatig een goal. Heb jij ook regelmatig penalty's tegen? Speel ook met Feyenoord wellicht daardoor haha. Dat is je straf voor het spelen met Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Gebeurt niet vaak dat een Spartaan z'n debuut maakt voor de Seleção. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ging het hier een paar dagen geleden niet over Echeverri? City speelt FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 12 minuten geleden zei Thierryvane: Ging het hier een paar dagen geleden niet over Echeverri? City speelt FM. Die kale Catalaan heeft ook al deels mijn tactieken gejat vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 9 uur geleden zei MisterX: Jaar 10 KO-fase was verlenging tegen Dortmund, verlenging tegen Liverpool en een blessuretijd doelpunt tegen Porto. Het had ook zomaar heel anders kunnen lopen en ik stond geen eens in de finale... Dat werd trouwens 2-0 tegen Arsenal. Het is dus maar goed dat Kyrill een ban heeft... Weer een verloren CL finale voor zijn clubbie... Edit: Vergeten toe te voegen dat de groepsfase wel wat weg had van een moeilijke Europa league loting... Je hebt dit in 10 jaar klaar gespeeld? 😮 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari geluk dwing je af toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 40 minuten geleden zei xanderoo: Je hebt dit in 10 jaar klaar gespeeld? 😮 Klopt, al zie ik dit toch als meer geluk dan wijsheid om eerlijk te zijn. Verwacht niet dat ik dit volgend jaar weer ga herhalen. De loting viel vaak mijn kant op en de wedstrijden zelf ook. Iedere KO-ronde was eigenlijk een dubbeltje op z'n kant. Het zou ook zomaar kunnen dat ik volgend seizoen geen eens door de groepsfase heen ga komen, want dat is eerder mijn niveau. Groepsfase zou ik altijd wel moeten kunnen halen met dit team, maar veel verder is geluk hebben. Heel veel geluk hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) 4 uur geleden zei MisterX: Ik zit wel een beetje in dilemma op dit moment. Door de reputatieboost willen vast betere spelers komen. Ik vraag alleen of ik daar de league mee vooruit help. Een paar gedachtes daarbij: Ik kan nu wel fors investeren in de spelers, maar kom ik dan niet over een paar jaar in het gedrang rond FFP? Afgelopen seizoen verliep heel positief, dan kan ik de komende twee jaar wel veel uitgeven zonder issues, maar loop ik dan niet in het 3e jaar in de val, want dan valt dit goede jaar toch weg? Goede spelers willen vast komen, maar eisen vast ook veel meer salaris. Als een nieuwe speler 5x meer wilt verdienen dan het huidige maximum, dan voelt dat om een of andere reden gewoon niet goed... Nu al kan ik mijn reserves bijna niet kwijt op huurbasis, waarschijnlijk omdat de spelers zich te goed vinden. Dat probleem wordt alleen maar nog groter. Blijkbaar heb ik afgelopen jaren best veel verhuurd, waardoor spelers toch niet altijd Home grown zijn geworden. Dat leidde afgelopen jaar al bijna tot selectie problemen om tot de 25 spelers in de CL te komen. Wordt dat bij een rebuild van het eerste elftal komend seizoen niet een nog groter probleem? Nationaal is er sowieso al weinig uitdaging en win ik alles met gemak. Ik kan natuurlijk op zoek gaan naar nog grotere nationale records, maar of ik daar de rest van de league nu mee help... Ik betwijfel het... Hebben jullie hier nog ideeën bij? Ik moet sowieso nog kijken wat voor spelers nu willen komen. Ik denk trouwens wel dat ik het idee van een farmers league een nieuwe dimensie gegeven heb: Alle andere clubs hebben 0,5 ster reputatie. Ik heb er 3,5 ster. Zou mijn reputatie de komende jaren gaan dalen als ik niet goed presteer in Europa? Ik ben ook wel benieuwd wat dit betekent voor de reputatie van de competitie. We stonden op plek 85 en stijgen gemiddeld zo'n 10 plekken per jaar. Al ging dat de laatste paar jaar steeds langzamer (wat op zich wel logisch is). Reputatie daalt alleen als je op wonderbaarlijke wijze steeds tweede wordt in de competitie. Anders blijft het gewoon gelijk of stijgt het steeds minimaal omdat je steeds kampioen wordt. En als je steeds de volgende ronde haalt Europees dan stijgt het ook steeds mee. Oja en over betere spelers..... Ik zou voor jonge relatief goedkope spelers gaan die je later met winst kan verkopen want als je met geld gaat smijten en je haalt steeds de volgende ronde niet dan kom je het volgende seizoen al in de problemen (semi zelf ervaren ). 8 januari bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brackie Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Tweede seizoen met Anderlecht. Een mooi bedrag ontvangen voor Ashimeru en dat geïnvesteerd in 4 spelers die in de basiself komen te staan. Deze keer ook de beker kunnen winnen, dus alles gewonnen binnen België In de Champions League hadden we een moeilijke loting, maar werden we nooit echt weggespeeld. Belooft dus voor de toekomst! Op naar seizoen 3! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 17 minuten geleden zei sennid: Oja en over betere spelers..... Ik zou voor jonge relatief goedkope spelers gaan die je later met winst kan verkopen want als je met geld gaat smijten en je haalt steeds de volgende ronde niet dan kom je het volgende seizoen al in de problemen (semi zelf ervaren ). Ik voel me nu al een soort van kinderlokker met al die tieners die ik overal vandaan aan trek... Die zin heeft onbedoeld een beetje dubbele lading. Oepsie De oudste speler in mijn team is 26 ofzo, en die speelt dan al jaren bij de club... Ik bulk al van spelers onder de 21. Het is nu al: 21 jaar en geen zicht op basis = in de verkoop... En ik denk zelfs dat ik die grens moet verlagen om niet te veel spelers te krijgen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten