delichris Gepost January 6 Share Gepost January 6 Zojuist zei Nom de Guerre: Aan FM? Aan shirtjes kopen? Beiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 6 Share Gepost January 6 Zojuist zei delichris: Beiden Mwah, ik zou eerder zeggen dat ik verslaafd ben aan boeken. FM is gewoon een leuke casual game die je tijdens het lezen kunt spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 6 Share Gepost January 6 Dus. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 6 Share Gepost January 6 Stunten! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 6 Share Gepost January 6 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Stunten! Amora, Fabrildo Bareiro, Gil Vicente, Boavista () en Academico. Het is een mooi lijstje 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost January 6 Share Gepost January 6 32 minuten geleden zei Nom de Guerre: Mwah, ik zou eerder zeggen dat ik verslaafd ben aan boeken. FM is gewoon een leuke casual game die je tijdens het lezen kunt spelen. Hoe doe je dat dan? Ik moet echt wel het koppie erbij houden, anders schiet het niks op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 6 Share Gepost January 6 5 minuten geleden zei De Raam: Hoe doe je dat dan? Ik moet echt wel het koppie erbij houden, anders schiet het niks op. Als je een aantal jaar ver bent, is het vaak spatiebalkrammen tot de max. Als ik wat meer focus nodig heb, dan gaat het boekje even weg. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost January 6 Share Gepost January 6 Ik denk dat iedereen hier op het forum een FM-verslaving heeft. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 6 Share Gepost January 6 Ik heb op dit moment alleen een SM-verslaving. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost January 6 Share Gepost January 6 Sommigen zijn verslaafd aan FM, sommigen aan vrouwen, anderen aan Google, met wie scheelt er niks he 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 6 Share Gepost January 6 10 minuten geleden zei MisterX: Ik heb op dit moment alleen een SM-verslaving. Super Mario? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost January 6 Share Gepost January 6 18 minuten geleden zei Lensherr: Ik denk dat iedereen hier op het forum een FM-verslaving heeft. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost January 6 Share Gepost January 6 6 minuten geleden zei Nom de Guerre: Super Mario? 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 6 Share Gepost January 6 4 minuten geleden zei Dansmeister: Nu hoop ik op een geweldige Sanmarinese newgen genaamd Mario. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost January 6 Share Gepost January 6 Hier al bijna evenveel uurtjes in FM24 zitten, als heel FM23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 6 Share Gepost January 6 Op 3-1-2024 om 08:47 zei Nom de Guerre: Ik ga op zoek naar een nieuwe milenniumman; 1000 goals voor de club. Hajime Nagae staat op z'n negentiende op 51 competitietreffers en 56 treffers in de diverse bekertoernooien, dus wie weet, wie weet... 228 wedstrijden, 163 goals. Nagae is net 20 geworden. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 6 Share Gepost January 6 (edited) 2 uur geleden zei Lensherr: Ik denk dat iedereen hier op het forum een FM-verslaving heeft. Ik zit in de competitie van San Marino in 2074, ja dan kun je wel zeggen dat je verslaafd bent toch Ik zeg altijd, je bent pas verslaafd als je persoonlijke leven er ook onder gaat lijden Gelukkig bij mij niet het geval Edited January 6 by Thomassje123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost January 6 Share Gepost January 6 Weeral kampioen! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 6 Share Gepost January 6 6 minuten geleden zei Thomassje123: Ik zit in de competitie van San Marino in 2074, ja dan kun je wel zeggen dat je verslaafd bent toch Ik zeg altijd, je bent pas verslaafd als je persoonlijke leven er ook onder gaat lijden Gelukkig bij mij niet het geval Nog 30 jaar voor mij om 2074 te halen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 6 Share Gepost January 6 1 uur geleden zei De Raam: Hier al bijna evenveel uurtjes in FM24 zitten, als heel FM23 Ik heb FM23 al ruimschoots overtroffen. Die heb ik namelijk helemaal niet aangeschaft 45 minuten geleden zei Nom de Guerre: 228 wedstrijden, 163 goals. Nagae is net 20 geworden. Hoe krijg je het voor elkaar dat iemand al 228 wedstrijden heeft gespeeld? Zelfs al ik iemand vanaf 16 jaar meteen in de basis zet, is dat zo'n 50 wedstrijden per seizoen. Wie weet haal ik dat aantal wedstrijden net... En vaak kun je niet iedereen altijd laten spelen, omdat ze dan vermoed raken... Als ik iemand van 16 in de basis moet zetten, moet dat trouwens ook iemand vanuit San Marino worden. Good luck voor me om zo'n spits vanuit de jeugd te vinden. Buitenlanders komen pas vanaf 18 jaar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost January 6 Share Gepost January 6 Seizoen 2027/2028 en de hegemonie van het Red Bull concern doorbroken en Salzburg verslagen. Kampioen met WSG Tirol. 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 6 Share Gepost January 6 14 minuten geleden zei MisterX: Ik heb FM23 al ruimschoots overtroffen. Die heb ik namelijk helemaal niet aangeschaft Hoe krijg je het voor elkaar dat iemand al 228 wedstrijden heeft gespeeld? Zelfs al ik iemand vanaf 16 jaar meteen in de basis zet, is dat zo'n 50 wedstrijden per seizoen. Wie weet haal ik dat aantal wedstrijden net... En vaak kun je niet iedereen altijd laten spelen, omdat ze dan vermoed raken... Als ik iemand van 16 in de basis moet zetten, moet dat trouwens ook iemand vanuit San Marino worden. Good luck voor me om zo'n spits vanuit de jeugd te vinden. Buitenlanders komen pas vanaf 18 jaar... Zelden 90 minuten laten spelen, veel roteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheRealOne Gepost January 6 Share Gepost January 6 (edited) Tweede in de poule geworden achter Frankrijk, ik dacht 'dan hebben we ons vast weer eens gekwalificeerd voor een eindtoernooi'. Mooi niet Edited January 6 by TheRealOne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost January 6 Share Gepost January 6 (edited) Ik heb de apotheose ruim een maand op de plank laten liggen, maar seizoen twee in Göteborg zit erop. Vorig jaar gepromoveerd, dit jaar lange tijd om de titel meegedaan. Het geeft vooral aan hoe laag het niveau in Zweden ligt, want door een negatief transferbudget was er vrijwel niks mogelijk op het gebied van transfers. De komende transferwinter biedt tot mijn afschuw eenzelfde beeld. Financieel kleur ik binnen de door het bestuur geschetste lijntjes maar toch krijg je -800k transferbudget. Daar is welhaast niet tegenop te boksen met een selectie die van huurspelers en transfervrije buitenkansjes aaneen hangt. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe we het voor elkaar gaan krijgen om een selectie bijeen te schrapen die kan wedijveren in de Allsvenskan en de Conference League. Edited January 6 by Urbeto 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost January 6 Share Gepost January 6 (edited) Sorry Heerenveen supporters Dit krijg je dus als ik voorronde CL moet spelen Edited January 7 by Thomassje123 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts