Kyrill Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 @dvsermelo hoe dan??!?! Dit is gestoord........ Ik voel me echt leeg van binnen nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Misschien een extra CM/VM opstellen. Een CM is wel heel optimistisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 11 uur geleden zei Thomassje123: 2 finales. Wij in de CL finale en San Giovanni in de Conference League finale. Saillant detail: Wij hebben ons allebei niet geplaatst voor Europees voetbal via de competitie. Er staat dus voor beiden veel op het spel Als ik nationaal de beker win - en daar ga ik stiekem wel van uit - dan ga ik sowieso EL spelen. Maar CL hangt dus echt van deze finale af Dat jij Europa in moet lijkt mij logisch maar is het voor de coëfficiëntenlijst niet beter als San Giovanni dat niet gaat? Aangezien de punten gedeeld worden door het aantal ploegen dat in Europa actief is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Hier liggen kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 1 uur geleden zei 19CH98: Dat jij Europa in moet lijkt mij logisch maar is het voor de coëfficiëntenlijst niet beter als San Giovanni dat niet gaat? Aangezien de punten gedeeld worden door het aantal ploegen dat in Europa actief is. San Giovanni kan ver komen, ik heb ze graag in Europa Overigens verloren ze de finale. Ik overigens ook dus ik moet Europa League gaan spelen. Tre Penne gaat als kampioen automatisch naar de groepsfase CL. Ook meteen voor het eerst dat een ander team uit San Marino in de CL gaat spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 2 uur geleden zei Monty: Oh maar dat zijn hele leuke spelers. Zeker met Nypan er nog bij Genieten hoor. Nypan wil nog wel aanblijven denk je? Jazeker, hoop nog minimaal 1 a 2 seizoenen. Contract nog voor 4 jaar dus als hij gaat hoop ik op minimaal 30 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 (bewerkt) Topscorer CL en Speler van het seizoen CL, totaal 20g en 25a, maar geen enkele oproep voor Oranje 6 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 2 uur geleden zei Monty: Misschien een extra CM/VM opstellen. Een CM is wel heel optimistisch Hahhahha ja zkr vriendje. Alleen ik speel dit al 5, bijna 6 jaar/seizoenen.... Het levert ook heel veel goeds, prijzen en veel goals op Dit ging iig stukken beter: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 21 uur geleden zei Kyrill: Je mag trots zijn, je hebt het super goed gedaan!!! Weet iemand waarom ik hier zo weinig informatie nog maar krijg/zie? Voor de update was hier veel te zien/te lezen met zo'n post match report? @Nom de Guerre @neva @Mordurette ? Is een bug, bekend bij SI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Waarvan drie Doetinchemmers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Hamburg - Dortmund is een garantie op spektakel en gelukkig wel in ons voordeel ondanks dat we minder balbezit hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Lelijk. Effectief. Veel beweging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Zo. Even al het geld van drie jaar oppotten en Copa inkomsten uitgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Potje gekorfbald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Wat is die niet-Eu regel in Italië kut zeg verneukt echt je hele game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 8 minuten geleden zei Joery: Wat is die niet-Eu regel in Italië kut zeg verneukt echt je hele game. Hoeveel mag je er precies hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 4 uur geleden zei Dansmeister: Zo. Even al het geld van drie jaar oppotten en Copa inkomsten uitgeven. En dat maakt ook direct de game ten einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 9 uur geleden zei Kyrill: @dvsermelo hoe dan??!?! Dit is gestoord........ Ik voel me echt leeg van binnen nu Ai, dit is heel zuur. Gebeurt ook niet vaak op deze manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Ik was net wat aan het simuleren met een kleine database. Vervolgens doet ie volgens mij binnen een paar minuten een heel jaar simuleren. Ik kan me niet herinneren dat simuleren zo snel ging... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Hoeveel mag je er precies hebben? Per seizoen mag je geloof ik 1 of 2 nieuwe niet-eu spelers registreren. Loop je enorm veel talentjes door mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 krijg deze melding elke x meerdere keren bijna wekelijks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 1 uur geleden zei MisterX: Ik was net wat aan het simuleren met een kleine database. Vervolgens doet ie volgens mij binnen een paar minuten een heel jaar simuleren. Ik kan me niet herinneren dat simuleren zo snel ging... Of jij hebt gewoon hele snelle laptop /pc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 (bewerkt) 23 minuten geleden zei Kyrill: Of jij hebt gewoon hele snelle laptop /pc? Voorgaande edities ging het niet zo snel. Terwijl ik dezelfde laptop had. Bij een grotere database gaat het wel een stukje trager. Denk dat ie er nu zo'n 20 minuten over doet ofzo? Maar ja, dat is wel maar 1 speelbare competitie, met zo'n 100k spelers in de database zelf. Ik ben e.e.a. aan het testen voor een tweede game naast de novelle game om mee te spelen. Novelle game moet ik een beetje zorgen dat ik even ver in game als in de novelle, die andere game is dan lekker op spatiebalk rammen. Ik ga nog even niet spoileren wat voor game. Enige wat ik er over kwijt wil, is dat ik er een data update voor nodig heb. Maar eigenlijk vind ik nergens eentje naar wens, dus ik ben zelf wat aan het kutten in de editor. Vervolgens even een paar seizoenen runnen om te zien wat het effect is. En vervolgens weer iets tweaken. Niet verbaast opkijken als ik binnenkort opeens iets plaats met een hele andere club, dat betekent niet dat ik weg zou zijn bij St. Albans City Oftewel: MisterX is bezig met ProjectX 6 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 18 minuten geleden zei MisterX: Voorgaande edities ging het niet zo snel. Terwijl ik dezelfde laptop had. Bij een grotere database gaat het wel een stukje trager. Denk dat ie er nu zo'n 20 minuten over doet ofzo? Maar ja, dat is wel maar 1 speelbare competitie, met zo'n 100k spelers in de database zelf. Ik ben e.e.a. aan het testen voor een tweede game naast de novelle game om mee te spelen. Novelle game moet ik een beetje zorgen dat ik even ver in game als in de novelle, die andere game is dan lekker op spatiebalk rammen. Ik ga nog even niet spoileren wat voor game. Enige wat ik er over kwijt wil, is dat ik er een data update voor nodig heb. Maar eigenlijk vind ik nergens eentje naar wens, dus ik ben zelf wat aan het kutten in de editor. Vervolgens even een paar seizoenen runnen om te zien wat het effect is. En vervolgens weer iets tweaken. Niet verbaast opkijken als ik binnenkort opeens iets plaats met een hele andere club, dat betekent niet dat ik weg zou zijn bij St. Albans City Oftewel: MisterX is bezig met ProjectX You had my attention, now you have my curiosity! ☺️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 (bewerkt) Beetje gekke finale dit. 7 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten