glennix Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Zojuist zei Urbeto: Ben je er al achter wat hier de reden voor is? Ik heb het probleem hier met ÖIS ook (-500k, maar dat is voor zo'n club ijzig veel geld) maar heb geen idee waar het vandaan komt. Volgens mij is dit gewoon een bug, er zijn wel wat schulden maar de inkomsten zijn groter dan de uitgaven. Binnen 2 seizoenen verhuizen we ook naar ons nieuwe stadion dat ze nu aan het bouwen zijn, maar daar is volgens mij een lening voor afgesloten die we ruimschoots kunnen betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 3 minuten geleden zei joostmakaay: Voor m'n gevoel zitten er sowieso wat bugs in m.b.t. de financien, speel met Schalke, en van de een op de andere dag is m'n lening van 300 miljoen ingelost. Is de club toevallig overgenomen? Soms betaald de nieuwe eigenaar de lopende leningen af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ik heb met Dunkerque een samenwerkingsverband waarbij spelers verhuurd worden met OGC Nice, maar ze hebben in al die jaren nog nooit een speler naar mij op huurbasis gestuurd. Is er een manier dat je hierom kan vragen bij OGC Nice? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 15 uur geleden zei Oerlie: Ja, mijn tactiek werkt iets minder Dan hoop ik niet dat mijn tactiek volledig door het ijs gaat zakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 8 uur geleden zei Matthias.: Ik heb met Dunkerque een samenwerkingsverband waarbij spelers verhuurd worden met OGC Nice, maar ze hebben in al die jaren nog nooit een speler naar mij op huurbasis gestuurd. Is er een manier dat je hierom kan vragen bij OGC Nice? Vaak kan je bij hun selecties kijken en dan een huurvoorstel doen voor die speler. In veel gevallen (indien het geen basisspeler is of eerste elftal speler) krijg je het wel voor elkaar om ze (gratis) te kunnen huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Is hier toevallig een kenner van de Argentijnse competitie opzet ? In mijn game bij Banfield aanbeland. De competitie bestaat uit 28 teams waar tegen je ieder 1 keer uit komt, vervolgens wordt de competitie opgesplitst in twee poules van 14 , de zogenaamde super league. De ploeg met gecombineerd de meeste punten wordt kampioen. Vervolgens spelen de beste 4 per poule een finale systeem. Hier zit mijn verbazing , als je de super league wint, krijg je een beker. Maar deze is dit terug te vinden in eregalerij. Klopt dit ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 10 uur geleden zei Acquafresca: Leuk team Thierry. Geen vreemdelingenlegioen zoals vaker hier. Hier bod van Psg op Torreira van 36 miljoen in de eerste winterstop. Wil een Turk halen, maar niet echt goedkope opties zo snel. Deze zomer juist gefocust op de Nederlanders. Zijn gelukkig goedkoper dan alle voorgaande FM-jaren. Zojuist de opvolger van Van Ginkel opgepikt bij Barcelona: Matsie Wieffer! Waar ik mij overigens ontzettend aan stoor deze FM. Hebben meer mensen hier last van? Hilgers bijv. gaat naar Leverkusen > speelt amper/niet > mag relatief goedkoop weg. Hieronder twee voorbeelden. Kom even niet meer op de andere namen, maar zie dit vaker. Hilgers (3,4 miljoen direct, 5,75 totaal) Van Rooij (waarom haal je hem voor 6 miljoen om 'm vervolgens gratis te laten vertrekken na een half jaartje?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 @Thierryvane Ze hebben het e.e.a. qua binnenlandse transfers aangepast in de AI, met dit soort dingen als resultaat, zag laatst Jeroen Zoet als eerste keeper bij Ajax voorbij komen. Poeh is dat even een lekkere opleidingsvergoeding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 heerlijk om alsnog via penaltys door te stoten naar de laatste 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 13 uur geleden zei glennix: Volgens mij is dit gewoon een bug, er zijn wel wat schulden maar de inkomsten zijn groter dan de uitgaven. Binnen 2 seizoenen verhuizen we ook naar ons nieuwe stadion dat ze nu aan het bouwen zijn, maar daar is volgens mij een lening voor afgesloten die we ruimschoots kunnen betalen. En wat staat er dit seizoen en vorig seizoen als je totale inkomsten exact hoeveel, en je totale hoeveelheid uitgaven? Ik zelf net dit gespeeld: Uit bij de nummer 4 van Frankrijk, van vorig seizoen!! HEerlijke zege Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 In de competitie degradatie kandidaat in de conference league in de top 8 zodat we de play offs knock out fase mogen overslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Heeft de Conference League maar 8 speeldagen? CL en EL 8 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Netzwerk: Heeft de Conference League maar 8 speeldagen? CL en EL 8 toch? In de nieuwe opzet 6 wedstrijden groepsfase (voorrondes niet meegerekend) Tussenronde Kwart finale Halve finale Finale Dan kom ik op 9 of 10 rondes en volgens mij 11 of 13 wedstrijden. 2 december 2023 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Lekker man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Jong geleerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Ik wil niet te vroeg juichen maar ik maak gewoon kans om 4e te worden na dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 (bewerkt) Kanshebber goal vd week? Spoiler 2 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 6 uur geleden zei Kyrill: En wat staat er dit seizoen en vorig seizoen als je totale inkomsten exact hoeveel, en je totale hoeveelheid uitgaven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 minuut geleden zei glennix: Pfff dan moet het idd wel bug zijn, wat kut zeg. Misschien kan iemand het op het SI forum plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Seizoen 32-33 is best oké begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 51 minuten geleden zei Arezo: Seizoen 32-33 is best oké begonnen. Screentje van je beste speler(s)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 13 uur geleden zei Mordurette: Vaak kan je bij hun selecties kijken en dan een huurvoorstel doen voor die speler. In veel gevallen (indien het geen basisspeler is of eerste elftal speler) krijg je het wel voor elkaar om ze (gratis) te kunnen huren. Heb ik al gedaan, maar bij de meeste spelers vragen ze gewoon een bijdrage qua loon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 26 minuten geleden zei glennix: Screentje van je beste speler(s)? Castro: Vorobey: Lopez: Vanzelfsprekend allemaal newgens. Eigenlijk zijn het allemaal bikkels in mijn selectie. 4 Belgisch internationals, waarvan 2 uit de jeugdopleiding en 1 op 18 jarige leeftijd overgenomen. Screen van de selectie met karakters en dergelijke: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 @Arezo Selectie ziet er goed uit! Pff hier weer last van een blessuregolf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 (bewerkt) Dit waren geen leuke 10 minuten... Edit: Een wedstrijd later... 2 december 2023 bewerkt door FCGPeter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten