Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Urbeto:

Ben je er al achter wat hier de reden voor is? Ik heb het probleem hier met ÖIS ook (-500k, maar dat is voor zo'n club ijzig veel geld) maar heb geen idee waar het vandaan komt. 

Volgens mij is dit gewoon een bug, er zijn wel wat schulden maar de inkomsten zijn groter dan de uitgaven. Binnen 2 seizoenen verhuizen we ook naar ons nieuwe stadion dat ze nu aan het bouwen zijn, maar daar is volgens mij een lening voor afgesloten die we ruimschoots kunnen betalen.

4f26836b6d2d1b9148a2ab2c9317b80f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Voor m'n gevoel zitten er sowieso wat bugs in m.b.t. de financien, speel met Schalke, en van de een op de andere dag is m'n lening van 300 miljoen ingelost.

Is de club toevallig overgenomen? Soms betaald de nieuwe eigenaar de lopende leningen af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Matthias.:

Ik heb met Dunkerque een samenwerkingsverband waarbij spelers verhuurd worden met OGC Nice, maar ze hebben in al die jaren nog nooit een speler naar mij op huurbasis gestuurd.

Is er een manier dat je hierom kan vragen bij OGC Nice?

Vaak kan je bij hun selecties kijken en dan een huurvoorstel doen voor die speler. In veel gevallen (indien het geen basisspeler is of eerste elftal speler) krijg je het wel voor elkaar om ze (gratis) te kunnen huren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is hier toevallig een kenner van de Argentijnse competitie opzet ?

In mijn game bij Banfield aanbeland.
De competitie bestaat uit 28 teams waar tegen je ieder 1 keer uit komt, vervolgens wordt de competitie opgesplitst in twee poules van 14 , de zogenaamde super league. 

De ploeg met gecombineerd de meeste punten wordt kampioen. 
Vervolgens spelen de beste 4 per poule een finale systeem. 

Hier zit mijn verbazing , als je de super league wint, krijg je een beker. Maar deze is dit terug te vinden in eregalerij. 
Klopt dit ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Acquafresca:

Leuk team Thierry. Geen vreemdelingenlegioen zoals vaker hier.

Hier bod van Psg op Torreira van 36 miljoen in de eerste winterstop. Wil een Turk halen, maar niet echt goedkope opties zo snel. 

Deze zomer juist gefocust op de Nederlanders. Zijn gelukkig goedkoper dan alle voorgaande FM-jaren. Zojuist de opvolger van Van Ginkel opgepikt bij Barcelona: Matsie Wieffer! :D

Schermafbeelding2023-12-02085914.thumb.png.4ce0cd80309410134277bb628c1caf46.png

Waar ik mij overigens ontzettend aan stoor deze FM. Hebben meer mensen hier last van? Hilgers bijv. gaat naar Leverkusen > speelt amper/niet > mag relatief goedkoop weg. Hieronder twee voorbeelden. Kom even niet meer op de andere namen, maar zie dit vaker.

Hilgers (3,4 miljoen direct, 5,75 totaal)

Schermafbeelding2023-12-02090033.thumb.png.cbbf27805bb30c30a135ba6315ca86b3.png

Van Rooij (waarom haal je hem voor 6 miljoen om 'm vervolgens gratis te laten vertrekken na een half jaartje?)

Schermafbeelding2023-12-02090237.thumb.png.8324ed7c42d0c882eaaeb3990ca51b90.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei glennix:

Volgens mij is dit gewoon een bug, er zijn wel wat schulden maar de inkomsten zijn groter dan de uitgaven. Binnen 2 seizoenen verhuizen we ook naar ons nieuwe stadion dat ze nu aan het bouwen zijn, maar daar is volgens mij een lening voor afgesloten die we ruimschoots kunnen betalen.

4f26836b6d2d1b9148a2ab2c9317b80f.png

En wat staat er dit seizoen en vorig seizoen als je totale inkomsten exact hoeveel, en je totale hoeveelheid uitgaven?

Ik zelf net dit gespeeld:

Uit bij de nummer 4 van Frankrijk, van vorig seizoen!! HEerlijke zege

20231202133030_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Netzwerk:

Heeft de Conference League maar 8 speeldagen? CL en EL 8 toch?

In de nieuwe opzet 6 wedstrijden groepsfase  (voorrondes niet meegerekend) 

Tussenronde

Kwart finale 

Halve finale

Finale

Dan kom ik op 9  of 10 rondes en volgens mij 11 of 13  wedstrijden. 

bewerkt door Copywriter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Mordurette:

Vaak kan je bij hun selecties kijken en dan een huurvoorstel doen voor die speler. In veel gevallen (indien het geen basisspeler is of eerste elftal speler) krijg je het wel voor elkaar om ze (gratis) te kunnen huren.

Heb ik al gedaan, maar bij de meeste spelers vragen ze gewoon een bijdrage qua loon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei glennix:

Screentje van je beste speler(s)?

Castro:

image.thumb.png.514e639a40e49b5e3bcbda35ee74cbc4.png

Vorobey:

image.thumb.png.9201051a19a37c24dd72f8d89f2f20c9.png

Lopez:

image.thumb.png.d9490d603f36283ea6cc97419a9962d6.png

Vanzelfsprekend allemaal newgens. Eigenlijk zijn het allemaal bikkels in mijn selectie.  4 Belgisch internationals, waarvan 2 uit de jeugdopleiding en 1 op 18 jarige leeftijd overgenomen. 

Screen van de selectie met karakters en dergelijke:

image.thumb.png.dc1d6432962acd5b360ebd6d14c50ae9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites