Niejo101 Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 omkoping. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 We're going UP !! Laatste wedstrijd een tweede plaats en daarmee ook directe promotie vastgezet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 We doen het gewoon even zeg. Dankzij een 2-3 in 90+4 tegen Feyenoord groepswinnaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Soms, héél soms, haalt de realiteit je game in. Vandaag is zo'n dag. Grazie Fabio! Helaas geen Allsvenskan voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Na 6 jaar Feyenoord kwam Real Madrid om de hoek. Ik zie nu pas hoeveel TB ik ga krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Zoals je kan zien, zijn rendement werd er alleen maar minder op. Was 135 miljoen max waard, ben ik erg blij met 180 miljoen en 40% van volgende verkoop. En we hebben deze twee oa al in huis, de Syrier/Zweed al heellang en Marokaan/Spanjaard sinds begin seizoen 3: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 good to be back in the prem meteen weer niveautje lager als ik niet snel ga winnen xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Niet echt de carriere wat die voor ogen had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 7 minuten geleden zei Mark Hughes: good to be back in the prem meteen weer niveautje lager als ik niet snel ga winnen xd Je kan het maatje, misschien wat behoundender/verdediger achtig spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Kan niet wachten tot eind maart! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Niet echt de carriere wat die voor ogen had. Alonso of Maaskant. Slimme zet van het bestuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 We spelen ook nog de PO's voor eventuele promotie naar de PL. Zal wel een afstraffing worden tegen Liverpool in de FA Cup vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Die Babadi is één grote misaankoop geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 19 uur geleden zei Joery: Iemand verstand van die niet-eu spelers regel in Italië? Ik heb momenteel mijn maximale spelers, maar als er een niet-eu vertrekt komt er weer eentje vrij. Geldt dat alleen voor daadwerkelijke transfers of ook voor huur transfers naar het buitenland? Je mag 1 Non-EU speler per jaar aantrekken en inschrijven. Er kan een tweede plek vrij komen als je een Non-EU speler verkoopt. Als je er eentje verhuurt, moet het volgens mij naar het buitenland anders komt er geen plek vrij. Meer dan 2 Non-EU plekken kan je niet vrij maken. Vind het zelf altijd wel een leuke regel aangezien je niet onbeperkt talenten in Zuid Amerika kan scouten op deze manier. Volgens mij is het ook nog zo dat de eerste Non-EU speler die op de 'wachtlijst' staat automatisch als eerste ingeschreven mag worden en dat je niet zelf kan bepalen welke het wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Goaltje dit heur 20231120_094159.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Prima weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Hoezo blijf ik die Afrika Cup vergeten?! M'n beste centrale verdediger en mijn beide rechtsbacks zijn voorlopig niet beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) 20 november 2023 bewerkt door Mark Hughes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Op 18-11-2023 om 23:15 zei xJordinosaur: Start seizoen 6 en dit gebeurt bij Eindhoven. Kan ook niks aanpassen in de sliders en mijn totaalsaldo is gewoon 31 miljoen euro. Seizoensstart nadert en op de transfermarkt kan ik amper iets betekenen nu haha In eerdere seizoenen veel op afbetaling gekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 31 minuten geleden zei MetalMichael: In eerdere seizoenen veel op afbetaling gekocht? Dit is toch gewoon nieuwe FM24 fuctie, die was aangekondigd? Dan mmoet je gewoon eerst gaan verplicht verkopen tot je weer kan kopen? Afbetaling is heel goed mogelijkheid ja, 100%. Wat zuur zeg, hij speelde weinig bij zijn oude club. Haal ik hem terug , nog zonder voor ons gespeeld te hebben, nu zolang uit de roulatie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 13 uur geleden zei dvsermelo: Kan niet wachten tot eind maart! Valt niet tegen! Vooral van Vieito verwacht ik veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Ondertussen wint ook mijn Turkse spits, Semih Kılıçsoy (voor slechts 2,1 miljoen gekocht), deze prestigieuze prijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Blijf het lastig vinden om de kwaliteiten van een speler (inclusief de beste positie) écht goed te beoordelen. Uiteraard kan ik kijken naar de mate waarin de relevante (groene) eigenschappen uitblinken, maar ik ‘mis’ iets. Hoe doen jullie dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten