Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.thumb.png.24fc8e20e5818cf493c153b9d3624665.png

image.thumb.png.2c6749cc890fff54fe368707797e3d68.png

Zoals je kan zien, zijn rendement werd er alleen maar minder op. Was 135 miljoen max waard, ben ik erg blij met 180 miljoen en 40% van volgende verkoop.

En we hebben deze twee oa al in huis, de Syrier/Zweed al heellang en Marokaan/Spanjaard sinds begin seizoen 3:

image.thumb.png.223c96164610d18202aac1cd2a99f5b3.png

image.thumb.png.48aa87dc75d0ea962a1934bc685a90aa.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Joery:

Iemand verstand van die niet-eu spelers regel in Italië? Ik heb momenteel mijn maximale spelers, maar als er een niet-eu vertrekt komt er weer eentje vrij. Geldt dat alleen voor daadwerkelijke transfers of ook voor huur transfers naar het buitenland?

Je mag 1 Non-EU speler per jaar aantrekken en inschrijven. Er kan een tweede plek vrij komen als je een Non-EU speler verkoopt. Als je er eentje verhuurt, moet het volgens mij naar het buitenland anders komt er geen plek vrij. Meer dan 2 Non-EU plekken kan je niet vrij maken. Vind het zelf altijd wel een leuke regel aangezien je niet onbeperkt talenten in Zuid Amerika kan scouten op deze manier.

Volgens mij is het ook nog zo dat de eerste Non-EU speler die op de 'wachtlijst' staat automatisch als eerste ingeschreven mag worden en dat je niet zelf kan bepalen welke het wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei MetalMichael:

In eerdere seizoenen veel op afbetaling gekocht?

Dit is toch gewoon nieuwe FM24 fuctie, die was aangekondigd?

Dan mmoet je gewoon eerst gaan verplicht verkopen tot je weer kan kopen?

Afbetaling is heel goed mogelijkheid ja, 100%.

Wat zuur zeg, hij speelde weinig bij zijn oude club. Haal ik hem terug , nog zonder voor ons gespeeld te hebben, nu zolang uit de roulatie...

image.thumb.png.9aba63db3b63e113dd789337cdd7e80b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites